Tema modu hk. (Öneri)

  • Konuyu açan Konuyu açan blackjack1921
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 0
  • Gösterim Gösterim 230

blackjack1921

Üye
Üye
Mesaj
13
Beğeni
11
Puan
460
Ticaret Puanı
0
Merhabalar,

Tema modunda koyu ve açık tema için windows ayarlarını baz almaktadır yada elle seçim yapılmaktadır, bu ayar X forumunda gündüz saatlerinde açık tema ve akşam saatlerinde koyu tema olarak ayarlanmıştır.
Bu yapı MmoTutkunlarına getirilebilir mi?
 
Uyarı: Bu konu açıldığından bu yana baya zaman geçmiş.
Muhtemelen daha fazla tartışma gerekli değildir ki bu durumda yeni bir konu başlatmayı öneririz. Eğer yine de cevabınızın gerekli olduğunu düşünüyorsanız buna rağmen cevap verebilirsiniz.
Geri
Üst