Kostüm parlamada bineğe bindiğimde efekt gidiyordu. Senin bu sorununu çözüme kavuştururmu bilemiyorum denemedim çünkü fakat bi dene istersen.
m_dwCostumEvo kısımlarını kaldırırsın..
//Açılır : (PythonCharacterModule.cpp)
//Aratılır : pkInst->SetArmor(iForm);;
// Değiştirilir
pkInst->SetArmor(iForm, 0);
---------------------
// Aratılır pkInst ->ChangeArmor(iForm);
// Değiştirilir
pkInst->ChangeArmor(iForm, 0);
---------------------
// Açılır : (InstanceBase.cpp)
// Aratılır : bool CInstanceBase::SetWeapon(DWORD eWeapon
// İçerisinde Bulunur : __GetRefinedEffect(pItemData,
__GetRefinedEffect(pItemData, lWeaponRarity, m_dwCostumEvo);
---------------------
// Aratılır : bool CInstanceBase::ChangeArmor(DWORD dwArmor)
// Değiştirilir
bool CInstanceBase::ChangeArmor(DWORD dwArmor, DWORD m_dwCostumEvo)
---------------------
// Aratılır : SetArmor(dwArmor);
// Değiştirilir
SetArmor(dwArmor, m_dwCostumEvo);
---------------------
// Aratılır : SetArmor(c_rkCreateData.m_dwArmor);
// Değiştirilir
SetArmor(c_rkCreateData.m_dwArmor, c_rkCreateData.m_dwCostumEvo);
---------------------
// Aratılır : void CInstanceBase::SetArmor(DWORD dwArmor)
// Değiştirilir
void CInstanceBase::SetArmor(DWORD dwArmor, DWORD m_dwCostumEvo)
---------------------
// Aratılır : __GetRefinedEffect(pItemData, m_lWeaponRarity);
// Değiştirilir
__GetRefinedEffect(pItemData, m_lWeaponRarity, m_dwCostumEvo);
---------------------
// Aratılır : UINT CInstanceBase::__GetRefinedEffect(CItemData* pItem, long lWeaponRarity);
// Değiştirilir
UINT CInstanceBase::__GetRefinedEffect(CItemData* pItem, long lWeaponRarity, DWORD m_dwCostumEvo)
---------------------
// Açılır : (InstanceBase.h)
// Aratılır : void SetArmor(DWORD dwArmor);
void SetArmor(DWORD dwArmor, DWORD m_dwCostumEvo);
---------------------
// Aratılır : bool ChangeArmor(DWORD dwArmor);
// Değiştirilir
bool ChangeArmor(DWORD dwArmor, DWORD m_dwCostumEvo);
---------------------
// Aratılır : UINT __GetRefinedEffect(CItemData* pItem, long lWeaponRarity
// Değiştirilir
UINT __GetRefinedEffect(CItemData* pItem, long lWeaponRarity, DWORD m_dwCostumEvo);
---------------------
// Açılır : (NetworkActorManager.cpp)
// Aratılır : pkInstFind->ChangeArmor(c_rkNetUpdateActorData.m_dwArmor);
// Değiştirilir
pkInstFind->ChangeArmor(c_rkNetUpdateActorData.m_dwArmor, c_rkNetUpdateActorData.m_dwCostumEvo);