Yardım Silah Evrimi Sorunu

Konu sahibi bu konuda soru soruyor. Sorusu ile ilgili bilgisi olanların yanıtlamasını bekliyor.

salih5253

Üye
Üye
Mesaj
25
Çözümler
2
Beğeni
7
Puan
73
Ticaret Puanı
0
Söyle bi sorunum Var silah evrimli silahın Üstüne silah kostümünü giyince evrim yansımasını istiyorum Yaptım Vakat Işınlanınca Gidiyor Cıkar tak Yapmak gerekiyor bunu Nasıl cözerim ? varmı bilen

Video
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
 
Bir filesten mi söktünüz yoksa her hangi bir yerden mi indirdiniz ?
 
Kostüm parlamada bineğe bindiğimde efekt gidiyordu. Senin bu sorununu çözüme kavuştururmu bilemiyorum denemedim çünkü fakat bi dene istersen.
m_dwCostumEvo kısımlarını kaldırırsın..

//Açılır : (PythonCharacterModule.cpp)
//Aratılır : pkInst->SetArmor(iForm);;
// Değiştirilir
pkInst->SetArmor(iForm, 0);
---------------------
// Aratılır pkInst ->ChangeArmor(iForm);
// Değiştirilir
pkInst->ChangeArmor(iForm, 0);
---------------------
// Açılır : (InstanceBase.cpp)
// Aratılır : bool CInstanceBase::SetWeapon(DWORD eWeapon
// İçerisinde Bulunur : __GetRefinedEffect(pItemData,
__GetRefinedEffect(pItemData, lWeaponRarity, m_dwCostumEvo);
---------------------
// Aratılır : bool CInstanceBase::ChangeArmor(DWORD dwArmor)
// Değiştirilir
bool CInstanceBase::ChangeArmor(DWORD dwArmor, DWORD m_dwCostumEvo)
---------------------
// Aratılır : SetArmor(dwArmor);
// Değiştirilir
SetArmor(dwArmor, m_dwCostumEvo);
---------------------
// Aratılır : SetArmor(c_rkCreateData.m_dwArmor);
// Değiştirilir
SetArmor(c_rkCreateData.m_dwArmor, c_rkCreateData.m_dwCostumEvo);
---------------------
// Aratılır : void CInstanceBase::SetArmor(DWORD dwArmor)
// Değiştirilir
void CInstanceBase::SetArmor(DWORD dwArmor, DWORD m_dwCostumEvo)
---------------------
// Aratılır : __GetRefinedEffect(pItemData, m_lWeaponRarity);
// Değiştirilir
__GetRefinedEffect(pItemData, m_lWeaponRarity, m_dwCostumEvo);
---------------------
// Aratılır : UINT CInstanceBase::__GetRefinedEffect(CItemData* pItem, long lWeaponRarity);
// Değiştirilir
UINT CInstanceBase::__GetRefinedEffect(CItemData* pItem, long lWeaponRarity, DWORD m_dwCostumEvo)
---------------------
// Açılır : (InstanceBase.h)
// Aratılır : void SetArmor(DWORD dwArmor);
void SetArmor(DWORD dwArmor, DWORD m_dwCostumEvo);
---------------------
// Aratılır : bool ChangeArmor(DWORD dwArmor);
// Değiştirilir
bool ChangeArmor(DWORD dwArmor, DWORD m_dwCostumEvo);
---------------------
// Aratılır : UINT __GetRefinedEffect(CItemData* pItem, long lWeaponRarity
// Değiştirilir
UINT __GetRefinedEffect(CItemData* pItem, long lWeaponRarity, DWORD m_dwCostumEvo);
---------------------
// Açılır : (NetworkActorManager.cpp)
// Aratılır : pkInstFind->ChangeArmor(c_rkNetUpdateActorData.m_dwArmor);
// Değiştirilir
pkInstFind->ChangeArmor(c_rkNetUpdateActorData.m_dwArmor, c_rkNetUpdateActorData.m_dwCostumEvo);
 
Bende onu tersi olmustu ışınlanıca evrim parliyordu silah cikar tak yapinca gidiyordu cüzüme kavusturmadım pasif bıraktım
umarım cüzüme kavuştursun
 
Geri
Üst