Source Razuning v4 Server Files Source | Yükseltilmiş Versiyon

Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Full pack dosyaları, filesin orijinal konusunda bulunmaktadır.


Maalesef, dediğim gibi hızlıca gelişigüzel yaptığım için sadece diğer yapılandırma ayarlarını göz ardı etmişim. Ve bir diğer faktör de libjpeg. Bunları halletmek basit ancak hem evdeki şartlar hemde internetin hızı pek müsait olmadığı için upload falan pek imkanım olmuyor.
Çok teşekkür ederim aslında ellerine kollarına sağlık hiç öyle düşünme en azından paylaşıp bir katkı düşünüyorsun tekrardan teşekkürler
 
Konu paylaşımı için teşekkürler.

Konulara içerik hakkında yorum yapılmasını rica ederim, devamı olursa farklı şekilde uyarı verilecektir. Tartışma yaratıcı ve konu dışı yorumlar silinmiştir.

İyi forumlar.
 
Uyumlu SQL dosyalarını veritabanına aktarırken player tablosunda "[ERR] 1265 - Data truncated for column 'setAffectFlag' at row 1" hatası alıyorum ve yarıda kesiliyor.
 
Uyumlu SQL dosyalarını veritabanına aktarırken player tablosunda "[ERR] 1265 - Data truncated for column 'setAffectFlag' at row 1" hatası alıyorum ve yarıda kesiliyor.
Bu sorunu kendi filesimde bile yaşıyorum nedense. Aynı sunucudan aldığım yedeği, tekrar aynı sunucuya aktarırken bu hatayla karşılaştığım zamanlar oldu. Aklıma gelen en olası neden Navicat kaynaklı olması.. ama peşine düşüp kurcalamadım hiç.

Çözümü basit, SQL dosyasını açın ve hata verdiği satırdaki (muhtemelen enum olacaktır) veri tipini set olarak değiştirip tekrar deneyin. Buna benzer 2 yada 3 hata daha vermesi muhtemeldir, aynı işlemleri onlara da uygulayın.
 
Bu sorunu kendi filesimde bile yaşıyorum nedense. Aynı sunucudan aldığım yedeği, tekrar aynı sunucuya aktarırken bu hatayla karşılaştığım zamanlar oldu. Aklıma gelen en olası neden Navicat kaynaklı olması.. ama peşine düşüp kurcalamadım hiç.

Çözümü basit, SQL dosyasını açın ve hata verdiği satırdaki (muhtemelen enum olacaktır) veri tipini set olarak değiştirip tekrar deneyin. Buna benzer 2 yada 3 hata daha vermesi muhtemeldir, aynı işlemleri onlara da uygulayın.
Sorunun kaynağı DEFAULT ‘YMIR’ olarak belirtilen kısmın boş olması. Veri boş olursa default nedense işe yaramıyor.


Screenshot_1.png


İsimlerin böyle gözükmesi normal mi?
 
Son düzenleme:
Sorunun kaynağı DEFAULT ‘YMIR’ olarak belirtilen kısmın boş olması. Veri boş olursa default nedense işe yaramıyor.


8977 eklentisini görüntüle

İsimlerin böyle gözükmesi normal mi?

DEFAULT ‘YMIR’ kısmına dikkat etmemiştim, ben bahsettiğim şekilde çözdüm o hataları.
İsim konusunda ise; benim sunucumda da aynı şekilde görünüyor ancak hiç bir sorun yaşamadım bununla ilgili. Farklı fileslerde de skill_proto nun isimlerinin bu tür karakterlerden oluştuğunu görmüştüm zaten. İstenildiği takdirde düzeltilebilir diye düşünüyorum ama şu an ki hali ile bir sorun teşkil etmiyor.
 
Build gerçekleştirdim fakat birkaç warning alıyorum. Bunları nasıl çözebilirim? @Yeniceri

warning:
compile shop.cpp
shop.cpp: In member function 'void CShop::SetShopItems(TShopItemTable*, BYTE)':
shop.cpp:90:69: warning: 'void* memset(void*, int, size_t)' clearing an object of non-trivial type '__gnu_cxx::__alloc_traits<std::allocator<CShop::shop_item>, CShop::shop_item>::value_type' {aka 'struct CShop::shop_item'}; use assignment or value-initialization instead [-Wclass-memaccess]
   90 |  memset(&m_itemVector[0], 0, sizeof(SHOP_ITEM) * m_itemVector.size());
      |                                                                     ^
In file included from shop.cpp:6:
shop.h:15:18: note: '__gnu_cxx::__alloc_traits<std::allocator<CShop::shop_item>, CShop::shop_item>::value_type' {aka 'struct CShop::shop_item'} declared here
   15 |   typedef struct shop_item
      |                  ^~~~~~~~~
compile skill.cpp
--------------------------
compile shop_manager.cpp
In file included from stdafx.h:7,
                 from shop_manager.cpp:1:
shop_manager.cpp: In member function 'bool CShopManager::Initialize(TShopTable*, int)':
debug_allocator.h:157:31: warning: deleting object of polymorphic class type 'CShop' which has non-virtual destructor might cause undefined behavior [-Wdelete-non-virtual-dtor]
  157 | #define M2_DELETE(p) delete (p)
      |                               ^
shop_manager.cpp:51:4: note: in expansion of macro 'M2_DELETE'
   51 |    M2_DELETE(shop);
      |    ^~~~~~~~~
shop_manager.cpp: In member function 'void CShopManager::Destroy()':
debug_allocator.h:157:31: warning: deleting object of polymorphic class type 'CShop' which has non-virtual destructor might cause undefined behavior [-Wdelete-non-virtual-dtor]
  157 | #define M2_DELETE(p) delete (p)
      |                               ^
shop_manager.cpp:72:3: note: in expansion of macro 'M2_DELETE'
   72 |   M2_DELETE(it->second);
      |   ^~~~~~~~~
shop_manager.cpp: In member function 'void CShopManager::DestroyPCShop(LPCHARACTER)':
debug_allocator.h:157:31: warning: deleting object of polymorphic class type 'CShop' which has non-virtual destructor might cause undefined behavior [-Wdelete-non-virtual-dtor]
  157 | #define M2_DELETE(p) delete (p)
      |                               ^
shop_manager.cpp:187:2: note: in expansion of macro 'M2_DELETE'
  187 |  M2_DELETE(pkShop);
      |  ^~~~~~~~~
shop_manager.cpp: In function 'bool ConvertToShopItemTable(CGroupNode*, TShopTableEx&)':
shop_manager.cpp:472:56: warning: 'void* memset(void*, int, size_t)' clearing an object of non-trivial type 'TShopItemTable' {aka 'struct SShopItemTable'}; use assignment or value-initialization instead [-Wclass-memaccess]
  472 |  memset(&shopTable.items[0], 0, sizeof(shopTable.items));
      |                                                        ^
In file included from constants.h:4,
                 from shop_manager.cpp:3:
../../common/tables.h:599:16: note: 'TShopItemTable' {aka 'struct SShopItemTable'} declared here
  599 | typedef struct SShopItemTable
      |                ^~~~~~~~~~~~~~
shop_manager.cpp: In member function 'void CShopManager::Sell(LPCHARACTER, BYTE, BYTE)':
shop_manager.cpp:302:2: warning: 'dwPrice' may be used uninitialized in this function [-Wmaybe-uninitialized]
  302 |  if (dwPrice > item->GetGold())
      |  ^~
compile shopEx.cpp
 
Build gerçekleştirdim fakat birkaç warning alıyorum. Bunları nasıl çözebilirim? @Yeniceri

warning:
compile shop.cpp
shop.cpp: In member function 'void CShop::SetShopItems(TShopItemTable*, BYTE)':
shop.cpp:90:69: warning: 'void* memset(void*, int, size_t)' clearing an object of non-trivial type '__gnu_cxx::__alloc_traits<std::allocator<CShop::shop_item>, CShop::shop_item>::value_type' {aka 'struct CShop::shop_item'}; use assignment or value-initialization instead [-Wclass-memaccess]
   90 |  memset(&m_itemVector[0], 0, sizeof(SHOP_ITEM) * m_itemVector.size());
      |                                                                     ^
In file included from shop.cpp:6:
shop.h:15:18: note: '__gnu_cxx::__alloc_traits<std::allocator<CShop::shop_item>, CShop::shop_item>::value_type' {aka 'struct CShop::shop_item'} declared here
   15 |   typedef struct shop_item
      |                  ^~~~~~~~~
compile skill.cpp
--------------------------
compile shop_manager.cpp
In file included from stdafx.h:7,
                 from shop_manager.cpp:1:
shop_manager.cpp: In member function 'bool CShopManager::Initialize(TShopTable*, int)':
debug_allocator.h:157:31: warning: deleting object of polymorphic class type 'CShop' which has non-virtual destructor might cause undefined behavior [-Wdelete-non-virtual-dtor]
  157 | #define M2_DELETE(p) delete (p)
      |                               ^
shop_manager.cpp:51:4: note: in expansion of macro 'M2_DELETE'
   51 |    M2_DELETE(shop);
      |    ^~~~~~~~~
shop_manager.cpp: In member function 'void CShopManager::Destroy()':
debug_allocator.h:157:31: warning: deleting object of polymorphic class type 'CShop' which has non-virtual destructor might cause undefined behavior [-Wdelete-non-virtual-dtor]
  157 | #define M2_DELETE(p) delete (p)
      |                               ^
shop_manager.cpp:72:3: note: in expansion of macro 'M2_DELETE'
   72 |   M2_DELETE(it->second);
      |   ^~~~~~~~~
shop_manager.cpp: In member function 'void CShopManager::DestroyPCShop(LPCHARACTER)':
debug_allocator.h:157:31: warning: deleting object of polymorphic class type 'CShop' which has non-virtual destructor might cause undefined behavior [-Wdelete-non-virtual-dtor]
  157 | #define M2_DELETE(p) delete (p)
      |                               ^
shop_manager.cpp:187:2: note: in expansion of macro 'M2_DELETE'
  187 |  M2_DELETE(pkShop);
      |  ^~~~~~~~~
shop_manager.cpp: In function 'bool ConvertToShopItemTable(CGroupNode*, TShopTableEx&)':
shop_manager.cpp:472:56: warning: 'void* memset(void*, int, size_t)' clearing an object of non-trivial type 'TShopItemTable' {aka 'struct SShopItemTable'}; use assignment or value-initialization instead [-Wclass-memaccess]
  472 |  memset(&shopTable.items[0], 0, sizeof(shopTable.items));
      |                                                        ^
In file included from constants.h:4,
                 from shop_manager.cpp:3:
../../common/tables.h:599:16: note: 'TShopItemTable' {aka 'struct SShopItemTable'} declared here
  599 | typedef struct SShopItemTable
      |                ^~~~~~~~~~~~~~
shop_manager.cpp: In member function 'void CShopManager::Sell(LPCHARACTER, BYTE, BYTE)':
shop_manager.cpp:302:2: warning: 'dwPrice' may be used uninitialized in this function [-Wmaybe-uninitialized]
  302 |  if (dwPrice > item->GetGold())
      |  ^~
compile shopEx.cpp
Eski sürümden güncel sürüme yükseltilen hemen hemen bütün fileslerde bu warningler ortaya çıkıyor. Sebebi ise gcc'yi güncellemiş olmamız.
Güncel olan fileslerden bakarak çözebilirsin. Konuda da belirttiğim gibi; dosyalara hiç bir fix vb. uygulamadım maalesef.
 
Eski sürümden güncel sürüme yükseltilen hemen hemen bütün fileslerde bu warningler ortaya çıkıyor. Sebebi ise gcc'yi güncellemiş olmamız.
Güncel olan fileslerden bakarak çözebilirsin. Konuda da belirttiğim gibi; dosyalara hiç bir fix vb. uygulamadım maalesef.
Teşekkürler. Visual Studio 2019'da bi hata alıyorum. Hackshield kaldırdım ama Hackshield.cpp derlemeye çalışıyor. Konudakilerin hepsini uyguladım.

Edit: Tamam çözdüm, Visual Studio içinden Userinterface içindeki HackShield ile ilgili olanları kaldırdım.

Edit2: Vermiş olduğunuz libjpeg dosyalarını nasıl derliyoruz?
 
Teşekkürler. Visual Studio 2019'da bi hata alıyorum. Hackshield kaldırdım ama Hackshield.cpp derlemeye çalışıyor. Konudakilerin hepsini uyguladım.

Edit: Tamam çözdüm, Visual Studio içinden Userinterface içindeki HackShield ile ilgili olanları kaldırdım.

Edit2: Vermiş olduğunuz libjpeg dosyalarını nasıl derliyoruz?
libjpeg dosyaları ile beraber verdiğim videoda, belirttiğim dakika aralıklarını izleyerek derleyebilirsin
 
Full pack dosyaları, filesin orijinal konusunda bulunmaktadır.


Maalesef, dediğim gibi hızlıca gelişigüzel yaptığım için diğer yapılandırma ayarlarını göz ardı etmişim. Ve bir diğer faktör de libjpeg. Bunları halletmek basit ancak hem evdeki şartlar hemde internetin hızı pek müsait olmadığı için upload falan pek imkanım olmuyor.
Yeniceri gcc yükseltirken cryptoppLibLink.h konumunda problem yaşadınmı?
 
O sorunu çoğu kişi yaşar zaten. Sebebi de cryptoppLibLink.h dosyasının, olması gereken yerde olmaması.
Fakat yerinde :)

Ben sizin için ekliyeceğim buraya kontrol edersin @Yeniceri onay verirsen konuyada dahil edersin bu arada server_src'de galiba problem var game db atınca oyuna unkown header atıyor birde sql veritabanında problem var çözüp tekrar paylaşırmısın.


SQL Sorunu:
syserr:
SYSERR: May  7 03:55:05 :: DirectQuery: AsyncSQL::DirectQuery : mysql_query error: Table 'player.player_shop' doesn't exist
query: SELECT id,map_index from player_shop WHERE channel=1 and status='OK' and exists(select name from player where id=player_id)
SYSERR: May  7 03:55:05 :: DirectQuery: AsyncSQL::DirectQuery : mysql_query error: Table 'player.player_shop_items' doesn't exist
query: SELECT ps.id,ps.player_id,REPLACE('#PLAYER_NAME# Marketi','#PLAYER_NAME#',p.name),ps.vnum,ps.count,ps.price,ps.socket0,ps.socket1,ps.socket2,ps.attrtype0,attrvalue0,ps.attrtype1,attrvalue1,ps.attrtype2,attrvalue2,ps.attrtype3,attrvalue3,ps.attrtype4,attrvalue4,ps.attrtype5,attrvalue5,ps.attrtype6,attrvalue6 FROM `player_shop_items` ps LEFT JOIN player p ON p.id=ps.player_id where not EXISTS(select name from player_shop WHERE id=ps.shop_id) and not ISNULL(p.name)

Çözümü :
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.


Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.

Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
 
Son düzenleme:
Fakat yerinde :)

Ben sizin için ekliyeceğim buraya kontrol edersin @Yeniceri onay verirsen konuyada dahil edersin bu arada server_src'de galiba problem var game db atınca oyuna unkown header atıyor birde sql veritabanında problem var çözüp tekrar paylaşırmısın.


SQL Sorunu:
syserr:
SYSERR: May  7 03:55:05 :: DirectQuery: AsyncSQL::DirectQuery : mysql_query error: Table 'player.player_shop' doesn't exist
query: SELECT id,map_index from player_shop WHERE channel=1 and status='OK' and exists(select name from player where id=player_id)
SYSERR: May  7 03:55:05 :: DirectQuery: AsyncSQL::DirectQuery : mysql_query error: Table 'player.player_shop_items' doesn't exist
query: SELECT ps.id,ps.player_id,REPLACE('#PLAYER_NAME# Marketi','#PLAYER_NAME#',p.name),ps.vnum,ps.count,ps.price,ps.socket0,ps.socket1,ps.socket2,ps.attrtype0,attrvalue0,ps.attrtype1,attrvalue1,ps.attrtype2,attrvalue2,ps.attrtype3,attrvalue3,ps.attrtype4,attrvalue4,ps.attrtype5,attrvalue5,ps.attrtype6,attrvalue6 FROM `player_shop_items` ps LEFT JOIN player p ON p.id=ps.player_id where not EXISTS(select name from player_shop WHERE id=ps.shop_id) and not ISNULL(p.name)

Çözümü :
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.


Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.

Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
Metin2 ile uğraşmayı bıraktım maalesef.
Ancak sorununa gelecek olursak; offshop eklemişsin ve sorun bundan kaynaklanıyor, paylaştığım dosyalar ile bir alakası yok.
Eklemelerini kontrol et bence.
 
paylaşım için teşekkürler.
V4 fiesin linkleri kırk aramama rağmen bulamadım.
Elinizde root locale ve uiscript varsa konuya eklerseniz iyi olurdu. böylece geri kalanlar farklı yerlerden temin edinilebilir.
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst