Çözüldü başlangıç itemleri değiştirme

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

tbmson

Üye
Üye
Mesaj
16
Beğeni
3
Puan
440
Ticaret Puanı
0
başlanğiş itemlerınden bazılarını ayarladim give_basic_weapon.start adılı dosyadan ama hazır gelen itemleri nasil ayarlicam

birde sol üste kutular var iki kat eşa düşdürmediye vs. onları nasıl ayarlıcam
Ekran görüntüsü 2020-12-19 202506.png

Ekran görüntüsü 2020-12-19 201909.png
 
Çözüm
Bütün quest klasörünü atmak yerine forumun kod editöründen sadece gerekli questi paylaşırsanız herkes için daha kolay olacaktır.

Bu sizin questiniz. Filezilla sunucunuzda /usr/game/share_data/locale/turkey/quest/object/notarget/login içerisinde mevcut.

"give_basic_weapon.start" dosyasının içerisinde ki terimlerin anlamları ;

"pc . give_exp2 (500000)" : Başlangıçta kaç exp vereceği ( Başlangıç leveli , exp değeri girmeniz gerekiyor.)
"pc . give_item2 ( "27003" , 200 )" : Başlangıç itemi ( yeşil kod item kodu, mavi kod item sayısı.)
"pc . give_gold (10000000)" : Başlangıç parası ( ne kadar parayla başlamasını istiyorsanız onu yazın.)

"pc.set_skill_level (131,59)" : At çağırma...
sol üstteki özellikleri navicattan halledebilirsiniz.başlangıç itemlerini değiştirmek için questi yollarsanız bakabilirim ne yapmak istediğinize belirtin
 
Bütün quest klasörünü atmak yerine forumun kod editöründen sadece gerekli questi paylaşırsanız herkes için daha kolay olacaktır.

Bu sizin questiniz. Filezilla sunucunuzda /usr/game/share_data/locale/turkey/quest/object/notarget/login içerisinde mevcut.

"give_basic_weapon.start" dosyasının içerisinde ki terimlerin anlamları ;

"pc . give_exp2 (500000)" : Başlangıçta kaç exp vereceği ( Başlangıç leveli , exp değeri girmeniz gerekiyor.)
"pc . give_item2 ( "27003" , 200 )" : Başlangıç itemi ( yeşil kod item kodu, mavi kod item sayısı.)
"pc . give_gold (10000000)" : Başlangıç parası ( ne kadar parayla başlamasını istiyorsanız onu yazın.)

"pc.set_skill_level (131,59)" : At çağırma becerisini geliştirir.
"pc.set_skill_level (137,59)" : At beceri 1
"pc.set_skill_level (138,59)" : At beceri 2
"pc.set_skill_level (139,59)" : At beceri 3
"pc.set_skill_level (140,59)" : At beceri 4 ( Ninjalar için )

"elseif pc . job == 0 then" : Savaşçıya özel başlangıç itemleri. ( bu kodun altına yazılan, para ve item kodları sadece savaşçıya verilir )
"elseif pc . job == 1 then" : Ninjaya özel başlangıç itemleri. ( bu kodun altına yazılan, para ve item kodları sadece ninjaya verilir )
"elseif pc . job == 2 then" : Suraya özel başlangıç itemleri. ( bu kodun altına yazılan, para ve item kodları sadece suraya verilir )
"elseif pc . job == 3 then" : Şamana özel başlangıç itemleri. ( bu kodun altına yazılan, para ve item kodları sadece şamana verilir )

Lua (Quest):
if pc . getqf ( "baslangicverdim" ) == 0 then command ( "34kghkjjkkkjghkjghkghsair_ne_demis_item_verkghkjjkkkjghkjghkgh34" )
command ( "34kghkjjkkkjghkjghkghsair_ne_demis_efsun_verkghkjjkkkjghkjghkgh34" )
if pc . getqf ( "baslangicverdim" ) == 0 then
pc . setqf ( "baslangicverdim" , 1 )
if pc . get_job ( ) == 0 then
pc . give_gold ( 0 )
pc . set_skill_level ( 137 , 1 )
pc . set_skill_level ( 138 , 1 )
pc . set_skill_level ( 139 , 1 )
pc . set_skill_level ( 140 , 1 )
pc . set_skill_level ( 124 , 1 )
pc . set_skill_level ( 131 , 1 )
pc . set_skill_level ( 121 , 1 )
pc . set_skill_level ( 122 , 1 )
pc . set_skill_level ( 129 , 1 )
pc . set_skill_level ( 126 , 1 )
pc . set_skill_level ( 127 , 1 )
pc . set_skill_level ( 128 , 1 )
horse . set_level ( 10 )
pc . setqf ( "basic_weapon" , 1 )
ds . give_qualification ( )
local meslek = { "Savaþçý " , "Ninja " , "Sura " , "Þaman " , "Lycan " }
if pc . get_sex ( ) == 0 then
pc . give_item2_select ( 50187 , 1 )
pc . give_item2_select ( 27100 , 10 )
pc . give_item2_select ( 27103 , 10 )
pc . give_item2_select ( 27002 , 60 )
pc . give_item2_select ( 27005 , 60 )
pc . give_item2_select ( 22010 , 1 )
pc . give_item2_select ( 50051 , 1 )
pc . give_item2_select ( 71155 , 1 )
elseif pc . get_sex ( ) == 1 then
pc . give_item2_select ( 71155 , 1 )
pc . give_item2_select ( 50187 , 1 )
pc . give_item2_select ( 27100 , 10 )
pc . give_item2_select ( 27103 , 10 )
pc . give_item2_select ( 27002 , 60 )
pc . give_item2_select ( 27005 , 60 )
pc . give_item2_select ( 22010 , 1 )
pc . give_item2_select ( 50051 , 1 )
end
pc . setqf ( "baslangicverdim" , 1 )
horse . set_level ( 10 )
notice_all ( "<Giriþ Duyurusu> " .. pc . get_name ( ) .. " oyunumuza " .. meslek [ pc . get_job ( ) + 1 ] .. "olarak katýldý! " )
elseif pc . get_job ( ) == 1 then
pc . give_gold ( 0 )
pc . set_skill_level ( 137 , 1 )
pc . set_skill_level ( 138 , 1 )
pc . set_skill_level ( 139 , 1 )
pc . set_skill_level ( 140 , 1 )
pc . set_skill_level ( 124 , 1 )
pc . set_skill_level ( 131 , 1 )
pc . set_skill_level ( 121 , 1 )
pc . set_skill_level ( 122 , 1 )
pc . set_skill_level ( 129 , 1 )
pc . set_skill_level ( 126 , 1 )
pc . set_skill_level ( 127 , 1 )
pc . set_skill_level ( 128 , 1 )
horse . set_level ( 10 )
pc . setqf ( "basic_weapon" , 1 )
ds . give_qualification ( )
local meslek = { "Savaþçý " , "Ninja " , "Sura " , "Þaman " , "Lycan " }
if pc . get_sex ( ) == 0 then
pc . give_item2_select ( 50187 , 1 )
pc . give_item2_select ( 27100 , 10 )
pc . give_item2_select ( 27103 , 10 )
pc . give_item2_select ( 27002 , 60 )
pc . give_item2_select ( 27005 , 60 )
pc . give_item2_select ( 71155 , 1 )
pc . give_item2_select ( 22010 , 1 )
pc . give_item2_select ( 50051 , 1 )
elseif pc . get_sex ( ) == 1 then
pc . give_item2_select ( 71155 , 1 )
end
pc . setqf ( "baslangicverdim" , 1 )
horse . set_level ( 10 )
notice_all ( "<Giriþ Duyurusu> " .. pc . get_name ( ) .. " oyunumuza " .. meslek [ pc . get_job ( ) + 1 ] .. "olarak katýldý! " )
elseif pc . get_job ( ) == 2 then
pc . give_gold ( 0 )
pc . set_skill_level ( 137 , 1 )
pc . set_skill_level ( 138 , 1 )
pc . set_skill_level ( 139 , 1 )
pc . set_skill_level ( 140 , 1 )
pc . set_skill_level ( 124 , 1 )
pc . set_skill_level ( 131 , 1 )
pc . set_skill_level ( 121 , 1 )
pc . set_skill_level ( 122 , 1 )
pc . set_skill_level ( 129 , 1 )
pc . set_skill_level ( 126 , 1 )
pc . set_skill_level ( 127 , 1 )
pc . set_skill_level ( 128 , 1 )
horse . set_level ( 10 )
pc . setqf ( "basic_weapon" , 1 )
ds . give_qualification ( )
local meslek = { "Savaþçý " , "Ninja " , "Sura " , "Þaman " , "Lycan " }
if pc . get_sex ( ) == 0 then
pc . give_item2_select ( 50187 , 1 )
pc . give_item2_select ( 27100 , 10 )
pc . give_item2_select ( 27103 , 10 )
pc . give_item2_select ( 71155 , 1 )
pc . give_item2_select ( 27002 , 60 )
pc . give_item2_select ( 27005 , 60 )
pc . give_item2_select ( 22010 , 1 )
pc . give_item2_select ( 50051 , 1 )
elseif pc . get_sex ( ) == 1 then
pc . give_item2_select ( 71155 , 1 )
end
pc . setqf ( "baslangicverdim" , 1 )
horse . set_level ( 10 )
notice_all ( "<Giriþ Duyurusu> " .. pc . get_name ( ) .. " oyunumuza " .. meslek [ pc . get_job ( ) + 1 ] .. "olarak katýldý! " )
elseif pc . get_job ( ) == 3 then
pc . give_gold ( 0 )
pc . set_skill_level ( 137 , 1 )
pc . set_skill_level ( 138 , 1 )
pc . set_skill_level ( 139 , 1 )
pc . set_skill_level ( 140 , 1 )
pc . set_skill_level ( 124 , 1 )
pc . set_skill_level ( 131 , 1 )
pc . set_skill_level ( 121 , 1 )
pc . set_skill_level ( 122 , 1 )
pc . set_skill_level ( 129 , 1 )
pc . set_skill_level ( 126 , 1 )
pc . set_skill_level ( 127 , 1 )
pc . set_skill_level ( 128 , 1 )
horse . set_level ( 10 )
pc . setqf ( "basic_weapon" , 1 )
ds . give_qualification ( )
local meslek = { "Savaþçý " , "Ninja " , "Sura " , "Þaman " , "Lycan " }
if pc . get_sex ( ) == 0 then
pc . give_item2_select ( 50187 , 1 )
pc . give_item2_select ( 27100 , 10 )
pc . give_item2_select ( 27103 , 10 )
pc . give_item2_select ( 27002 , 60 )
pc . give_item2_select ( 71155 , 1 )
pc . give_item2_select ( 27005 , 60 )
pc . give_item2_select ( 22010 , 1 )
pc . give_item2_select ( 50051 , 1 )
elseif pc . get_sex ( ) == 1 then
pc . give_item2_select ( 71155 , 1 )
end
pc . setqf ( "baslangicverdim" , 1 )
horse . set_level ( 10 )
notice_all ( "<Giriþ Duyurusu> " .. pc . get_name ( ) .. " oyunumuza " .. meslek [ pc . get_job ( ) + 1 ] .. "olarak katýldý! " )
elseif pc . get_job ( ) == 4 then
pc . give_gold ( 0 )
pc . set_skill_level ( 137 , 1 )
pc . set_skill_level ( 138 , 1 )
pc . set_skill_level ( 139 , 1 )
pc . set_skill_level ( 140 , 1 )
pc . set_skill_level ( 124 , 1 )
pc . set_skill_level ( 131 , 1 )
pc . set_skill_level ( 121 , 1 )
pc . set_skill_level ( 122 , 1 )
pc . set_skill_level ( 129 , 1 )
pc . set_skill_level ( 126 , 1 )
pc . set_skill_level ( 127 , 1 )
pc . set_skill_level ( 128 , 1 )
horse . set_level ( 10 )
pc . setqf ( "basic_weapon" , 1 )
ds . give_qualification ( )
local meslek = { "Savaþçý " , "Ninja " , "Sura " , "Þaman " , "Lycan " }
if pc . get_sex ( ) == 0 then
pc . give_item2_select ( 50187 , 1 )
pc . give_item2_select ( 27100 , 10 )
pc . give_item2_select ( 27103 , 10 )
pc . give_item2_select ( 71155 , 1 )
pc . give_item2_select ( 27002 , 60 )
pc . give_item2_select ( 27005 , 60 )
pc . give_item2_select ( 22010 , 1 )
pc . give_item2_select ( 50051 , 1 )
elseif pc . get_sex ( ) == 1 then
pc . give_item2_select ( 71155 , 1 )  
end
pc . setqf ( "baslangicverdim" , 1 )
horse . set_level ( 10 )
notice_all ( "<Giriþ Duyurusu> " .. pc . get_name ( ) .. " oyunumuza " .. meslek [ pc . get_job ( ) + 1 ] .. "olarak katýldý! " )
end
end
return end



Ayrıca biraz araştırdım ve yanlışım yoksa navicat üzerinden kayıtlı olanlar için düzenleme yapabilirsiniz sanırım. Temelini düzenlemek için sitenizin asıl ayar dosyasından ayarlamanız gerekmektedir. Site Ftp login olunca public_html kısmına girin orada ayarlarım159 ya da Config veya AYAR olacaktır orada navicatta olduğu gibi kodların aynısı var oradan düzenleme yapılması gerekir.

Kod:
gold_expire--Default- 2013-03-24 17:19:09 Comment--2014-02-02 02:43:04

silver_expire--Default- 2013-03-24 17:19:09 Comment--2014-02-02 02:43:04

safebox_expire--Default- 2013-03-24 17:19:09 Comment--2014-02-02 02:43:04

autoloot_expire--Default- 2013-03-24 17:19:09 Comment--2014-02-02 02:43:04

fish_mind_expire--Default- 2013-03-24 17:19:09 Comment--2014-02-02 02:43:04

marriage_fast_expire--Default- 2013-03-24 17:19:09 Comment--2014-02-02 02:43:04

money_drop_rate_expire--Default- 2013-03-24 17:19:09 Comment--2014-02-02 02:43:04

Türkçeleri:

gold_expire [para düşme oranı/eventi]
silver_expire [düşen para miktarı eventi]
safebox_expire [3lü depo alanı eventi]
Autoloot_expire [balıkçı küresi eveti]
fish_mind: [nadir balıkların çok gelmesi eventi]
marige_fast: [hızlı sevgi puanı artımı event]
money_drop_rate [yerden otomatik toplama (3.el) eventi]
 
Çözüm
oyun başındaki verilen kostümleri daha rahat düzenliyebilmen için sandık içine almanı tavsiye ederim questli birşekilde daha rahat ve olanaklı şekilde kontrol edebilirsin quest hakkında birşey istersen questi atabilirim sana
 
başlangıçta takılı gelen eşyalar benm dosyalarımda input_dp.cpp dosyasından çekiyor kontrol edersin seninkide belki ordan çekiyordur.
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst