Çözüldü Başlangıç itemlerinin Efsunlarını Source üzerinden ayarlamak

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Çözüm
Şu şekilde anlayabilirsin.

// {window_type, envanterdeki yeri, adeti, item_vnum, socket0, socket1, socket2, socket3, socket4, socket5, socket6}

11209 = İtem Kodu
1 = HP Efsun Kodu
3000 = HP Efsun Değeri
53 = Saldırı Değeri
50 = Saldırı Efsunu Değeri

C++:
        {
            // WARRIOR MAN
            {EQUIPMENT,    0,    1,    11209,    0,    0,    0,1, 3000, 53, 50, 9, 20, 39, 15, 23, 10},// Zirh
            {EQUIPMENT,    1,    1,    12209,    0,    0,    0,18, 20, 10, 30, 7, 8, 28, 15, 12, 8},// Kafalik
            {EQUIPMENT,    2,    1,    15009,    0,    0,    0,1, 3000, 15, 10, 43, 20, 13, 8, 28, 15},// Ayakkabi
            {EQUIPMENT,    3,    1,    14009,    0,    0,    0,1, 3000, 18, 20, 23, 10, 44, 20, 16, 10},//...
Şu şekilde anlayabilirsin.

// {window_type, envanterdeki yeri, adeti, item_vnum, socket0, socket1, socket2, socket3, socket4, socket5, socket6}

11209 = İtem Kodu
1 = HP Efsun Kodu
3000 = HP Efsun Değeri
53 = Saldırı Değeri
50 = Saldırı Efsunu Değeri

C++:
        {
            // WARRIOR MAN
            {EQUIPMENT,    0,    1,    11209,    0,    0,    0,1, 3000, 53, 50, 9, 20, 39, 15, 23, 10},// Zirh
            {EQUIPMENT,    1,    1,    12209,    0,    0,    0,18, 20, 10, 30, 7, 8, 28, 15, 12, 8},// Kafalik
            {EQUIPMENT,    2,    1,    15009,    0,    0,    0,1, 3000, 15, 10, 43, 20, 13, 8, 28, 15},// Ayakkabi
            {EQUIPMENT,    3,    1,    14009,    0,    0,    0,1, 3000, 18, 20, 23, 10, 44, 20, 16, 10},// Bilezik
            {EQUIPMENT,    4,    1,    19,        0,    0,    0,18, 20, 15, 10, 16, 10, 5, 12, 6, 12},// Silah
            {EQUIPMENT,    5,    1,    16009,    0,    0,    0,1, 3000, 10, 30, 15, 10, 16, 10, 43, 20},// Kolye
            {EQUIPMENT,    6,    1,    17009,    0,    0,    0,18, 20, 8, 20, 41, 5, 44, 20, 21, 20},// Küpe
            {EQUIPMENT,    10,    1,    13009,    0,    0,    0,48, 1, 39, 15, 18, 20, 43, 20, 4, 12},// Kalkan

            {EQUIPMENT, WEAR_COSTUME_BODY, 1, 41324,get_global_time()+259200,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0},
            {EQUIPMENT, WEAR_COSTUME_HAIR, 1, 45160,get_global_time()+259200,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0},

            {INVENTORY,    0,    1,    50203,    0,    0,    0,},//Cirak sandigi
        },


Bunları yapmadan önce şu düzenlemeyi yapman gerekiyor socket0 1 2 olanlar taş attrtype efsun attrvalue efsun değeri

C++:
    struct SInitialItem
    {
        BYTE    window;
        BYTE    pos;
        DWORD    count;

        DWORD    dwVnum;

        long    socket0;
        long    socket1;
        long    socket2;

        long     attr_type0;
        long     attr_value0;
       
        long     attr_type1;
        long     attr_value1;
       
        long     attr_type2;
        long     attr_value2;
       
        long     attr_type3;
        long     attr_value3;
       
        long     attr_type4;
        long     attr_value4;
       
        long     attr_type5;
        long     attr_value5;
       
        long     attr_type6;
        long     attr_value6;

    };

C++:
        t.id        = ITEM_MANAGER::instance().GetNewID();
        t.window    = initialItems[job][i].window;
        t.pos        = initialItems[job][i].pos;
        t.count        = initialItems[job][i].count;
        t.vnum        = initialItems[job][i].dwVnum;

        t.alSockets[0]    = initialItems[job][i].socket0;
        t.alSockets[1]    = initialItems[job][i].socket1;
        t.alSockets[2]    = initialItems[job][i].socket2;

            t.aAttr[0].bType = initialItems[job][i].attr_type0;
            t.aAttr[0].sValue = initialItems[job][i].attr_value0;
            
            t.aAttr[1].bType = initialItems[job][i].attr_type1;
            t.aAttr[1].sValue = initialItems[job][i].attr_value1;
            
            t.aAttr[2].bType = initialItems[job][i].attr_type2;
            t.aAttr[2].sValue = initialItems[job][i].attr_value2;
            
            t.aAttr[3].bType = initialItems[job][i].attr_type3;
            t.aAttr[3].sValue = initialItems[job][i].attr_value3;
            
            t.aAttr[4].bType = initialItems[job][i].attr_type4;
            t.aAttr[4].sValue = initialItems[job][i].attr_value4;
            
            t.aAttr[5].bType = initialItems[job][i].attr_type5;
            t.aAttr[5].sValue = initialItems[job][i].attr_value5;
            
            t.aAttr[6].bType = initialItems[job][i].attr_type6;
            t.aAttr[6].sValue = initialItems[job][i].attr_value6;
 
Çözüm
Çözüldüğüne göre kapatıldı.
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst