saltanat

  • Konuyu açan Konuyu açan hasanmacit
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 21
  • Gösterim Gösterim 976

hasanmacit

Süper Üye
Süper Üye
Geliştirici
Yardımsever Üye
Emekli Üye
Editör
Mesaj
5.932
Çözümler
250
Beğeni
7.695
Puan
6.350
Ticaret Puanı
7
unpackı varsa neden olmasın diye giriştiğim bir iş. gün gün güncelleme vermeye çalışıcam. yapılan tüm güncellemeler saltanatın unpacki kullanılarak yapılıyor. login ekranındaki şeye çok takılmayın orası halledilecek :D

Login Ekranı
1736879146846.webp

1736879160672.webp



taskbar ve minimap
0114_212722.webp
 
Rakip salticiler yeni ikarusa multi price eklemiş Hasanım senden counter hamle olarak bir şeyler bekliyoruz.
 
pazar ve minimap butonlarını çektim. bu hızlı ch zımbırtısını niyeyse minimape değilde gamewindow.pyye eklemişler. pazar butonunu da aynı şekil yapmışlar. ilginç. bunların py tarafı halledilecek. ayrıca taskbardaki soldaki butonun görsel bozukluğu da giderildi.

0114_214256.webp
 
orjinal quest board​

1736881694654.webp
 
ne zamandan beri rakibim :D
Turunculu forumda gördüm, rakip iyidir yav kalite artar rekabetle oyumcu da kazanır oyun sahibi de :)

Rakip dediğim her salti filesı yapan arkadaşı kastettim, bu arada eline sağlık bence bir iki gui kısmı dışında on numara iş olmuş
 
Turunculu forumda gördüm, rakip iyidir yav kalite artar rekabetle oyumcu da kazanır oyun sahibi de :)

Rakip dediğim her salti filesı yapan arkadaşı kastettim, bu arada eline sağlık bence bir iki gui kısmı dışında on numara iş olmuş
Ozaman bir rakipte ben olayım hocam 🤣🤣
 
Uyarı: Bu konu açıldığından bu yana baya zaman geçmiş.
Muhtemelen daha fazla tartışma gerekli değildir ki bu durumda yeni bir konu başlatmayı öneririz. Eğer yine de cevabınızın gerekli olduğunu düşünüyorsanız buna rağmen cevap verebilirsiniz.
Geri
Üst