Çözüldü playersettingmodule.py hakkında bilgi

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

adv1453

Yardımsever Üye
Yardımsever Üye
MT Üye
Mesaj
438
Çözümler
42
Beğeni
213
Puan
844
Ticaret Puanı
0
Selamlar,

Elimde gm efekt sistemi mevcut ve bu sistemi eklerken playersettingmodule.py dosyasına efekt kodlarını eklemem gerekiyor. Bu kodlar şu şekilde;

if app.ENABLE_GM_AFFECTS:
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_AFFECT+42, "Bip01", localeInfo.FN_SA_MARK)
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_AFFECT+43, "Bip01", localeInfo.FN_GA_MARK)
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_AFFECT+44, "Bip01", localeInfo.FN_GM_MARK)
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_AFFECT+45, "Bip01", localeInfo.FN_TGM_MARK)

Burada +42,+43,+44,+45 yazan yer tam olarak neyi ifade ediyor? mesela bu sayılardan başka bir efekt kodları mevcut burada ki sayıları değiştirirsem bir sorun yaratır mı? çünkü sistemi sorunsuz ekledim herhangi bir syserr vermiyor ancak oyun içinde gm efekt gözükmüyor.
 
Leave these numbers as they are If you change the numbers, a problem may occur
If you add a new system, you must add numbers to them Meaning +46 +47 +48
and These numbers are related to the Client source
Instancebase.h
 
InstanceBase dosyasına nasıl eklendiyse, buraya da ona göre eklemesini yapacaksınız.
 
InstanceBase dosyasına nasıl eklendiyse, buraya da ona göre eklemesini yapacaksınız.

InstanceBase.h ye eklenecek kod bu şekilde yani 42 43 44 45 yazacağız. Teşekkürler.

#ifdef ENABLE_GM_AFFECTS
AFFECT_YMIR_SA, // 42
AFFECT_YMIR_GA, // 43
AFFECT_YMIR_GM, // 44
AFFECT_YMIR_TGM, // 45
#endif
 
Çözüm
Çözüldüğüne göre kapatıldı.
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst