Çözüldü Pack İndex Sorunu

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

al1h4nkvlc2

Üye
Üye
Mesaj
250
Çözümler
9
Beğeni
38
Puan
454
Ticaret Puanı
0
MMotutkunları altyapı filesini geliştiriyorum packları düzenledim 192 den 16 ya düşürdüm bir nevi gruplandırdım fakat sysser alıyorum oyuna giriş aşamasında

sysser:
uiCharacter.py(line:1110) RefreshCharacter
uiCharacter.py(line:1161) __SelectSkillGroup

GameWindow.Open - <type 'exceptions.RuntimeError'>:Failed to load image (filename: icon/face/warrior_w.tga)


uicharacter.py (tgaları burdan çekiyor):
    playerSettingModule.RACE_WARRIOR_M    : "icon/face/warrior_m.tga",
    playerSettingModule.RACE_WARRIOR_W    : "icon/face/warrior_w.tga",
    playerSettingModule.RACE_ASSASSIN_M    : "icon/face/assassin_m.tga",
    playerSettingModule.RACE_ASSASSIN_W    : "icon/face/assassin_w.tga",
    playerSettingModule.RACE_SURA_M        : "icon/face/sura_m.tga",
    playerSettingModule.RACE_SURA_W        : "icon/face/sura_w.tga",
    playerSettingModule.RACE_SHAMAN_M    : "icon/face/shaman_m.tga",
    playerSettingModule.RACE_SHAMAN_W    : "icon/face/shaman_w.tga",


indexe mi yanlış ekliyorum acaba ?
tgaların bulunduğu konum:
/pack/icon/face


İndexe eklediğim satır

icon/face/
icon

Acaba indexe eklemenin bir sırasımı var anlamadım neden görmediğini daha önce icon/icon/face üzerine ekli tgalar ve indexe
icon/
icon

şeklinde kaydedilmiş
 
Son düzenleme:
Çözüm
Sorunun çözümü kendimce çözülmüştür ;

İndex üzerinden çektirmek yerine client üzerinden packları çektirdim ve sırası önemli sanırsam

Packları Clientten Çektirmek İçin

C++:
// UserInterface.cpp Açılır

//Aratılır

bool PackInitialize(const char * c_pszFolder)

C++:
//Fonksiyon komple değiştirilir.

int Setup(LPSTR lpCmdLine); // Internal function forward

bool PackInitialize(const char * c_pszFolder)
{
    NANOBEGIN
    if (_access(c_pszFolder, 0) != 0)
        return true;

    std::string stFolder = c_pszFolder + std::string("/");
    CTextFileLoader::SetCacheMode();
    CEterPackManager::Instance().SetCacheMode();
    CSoundData::SetPackMode();
    std::vector<std::string> packlist
    {
        "bgm",
        "effect"...
Sorunun çözümü kendimce çözülmüştür ;

İndex üzerinden çektirmek yerine client üzerinden packları çektirdim ve sırası önemli sanırsam

Packları Clientten Çektirmek İçin

C++:
// UserInterface.cpp Açılır

//Aratılır

bool PackInitialize(const char * c_pszFolder)

C++:
//Fonksiyon komple değiştirilir.

int Setup(LPSTR lpCmdLine); // Internal function forward

bool PackInitialize(const char * c_pszFolder)
{
    NANOBEGIN
    if (_access(c_pszFolder, 0) != 0)
        return true;

    std::string stFolder = c_pszFolder + std::string("/");
    CTextFileLoader::SetCacheMode();
    CEterPackManager::Instance().SetCacheMode();
    CSoundData::SetPackMode();
    std::vector<std::string> packlist
    {
        "bgm",
        "effect",
        "etc",
        "icon",
        "item",
        "locale",
        "maps",
        "monster",
        "npc",
        "pc",
        "pc2",
        "pc3",
        "property",
        "season1",
        "season2",
        "sound",
        "textureset",
        "zone",
    };
    for (const auto& pack : packlist)
        CEterPackManager::Instance().RegisterPack((c_pszFolder + std::string("/") + pack).c_str(), "*");
    CEterPackManager::Instance().RegisterRootPack((c_pszFolder + std::string("/") + std::string("root")).c_str());
    return true;
}

Yukarıda Sıralanmış Pack İsimlerini Sıraya Önem Vererek Kendi Packlarınıza Göre Ayarlarsınız​
 
Çözüm
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst