Pişman Olduğunuz Şey Nedir?

  • Konuyu açan Konuyu açan Whistle
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 3
  • Gösterim Gösterim 2K

Whistle

Admin
Kurucu
Süper Üye
Geliştirici
Yardımsever Üye
Mesaj
12.281
Çözümler
584
Beğeni
9.549
Puan
8.781
Ticaret Puanı
3
Hayat yolunda ilerlerken elbet hatalar yapabiliriz. Fakat bazı hataların bedelleri kolay kolay ödenmeyebilir. Hiç yaptığınız birşeyden pişman oldunuz mu?
Eğer pişman olduysanız yaptığınız şeyi ve kendinizi nasıl suçladığınızı belirtebilirsiniz.
 
:D her erkek de oldugu gibi eski sevgilimden ayrıldıgıma pişmanım at gibi olmuş mubarek :D
 
Bende değişik ortamlara girdiğim için pişmanım :(
 
Uyarı: Bu konu açıldığından bu yana baya zaman geçmiş.
Muhtemelen daha fazla tartışma gerekli değildir ki bu durumda yeni bir konu başlatmayı öneririz. Eğer yine de cevabınızın gerekli olduğunu düşünüyorsanız buna rağmen cevap verebilirsiniz.
Geri
Üst