Çözüldü Kuşakların çok büyük olup ayarlanmaması

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

dePayens

Üye
Üye
Mesaj
49
Çözümler
2
Beğeni
10
Puan
444
Ticaret Puanı
0
Son zamanlarda Kuşak sistemi ile ilgili çok fazla konu açtığımın farkındayım. Eğer rahatsızlık verdiysem özür dilerim. Her problemi çözdüm ancak kostümlerin çok büyük gözükmesi problemini bir türlü çözemiyorum. item_scale.txt'den ayarlamaları yaptım. SRC'mi de kontrol ettim. Ancak ne kadar ayarlama yaparsam yapayım. Kuşaklar çok büyük duruyor. Ekte item_scale.txt'mi bırakıyorum. İhtiyaç olursa diye de InstanceBase.cpp'mi de bırakıyorum. Lütfen yardım edebilir misiniz?



item_scale.txt:
85001    JOB_ASSASSIN    M    62    68    62    0    0    0.52
85001    JOB_ASSASSIN    F    62    62    62    0    0    0.45
85001    JOB_SHAMAN    M    30    30    30    0    0    0.14
85001    JOB_SHAMAN    F    30    30    30    0    0    0.14
85001    JOB_SURA    M    73    77    73    0    0    0.4
85001    JOB_SURA    F    65    70    65    0    0    0.4
85001    JOB_WARRIOR    M    78    83    78    0    0    0.3
85001    JOB_WARRIOR    F    70    70    70    0    0    0.4
85005    JOB_ASSASSIN    M    62    68    62    0    0    0.5
85005    JOB_ASSASSIN    F    62    62    62    0    0    0.45
85005    JOB_SHAMAN    M    75    75    75    0    0    0.14
85005    JOB_SHAMAN    F    65    65    65    0    0    0.14
85005    JOB_SURA    M    73    77    73    0    0    0.4
85005    JOB_SURA    F    65    70    65    0    0    0.4
85005    JOB_WARRIOR    M    78    83    78    0    0    0.27
85005    JOB_WARRIOR    F    70    70    70    0    0    0.4
85011    JOB_ASSASSIN    M    72    72    72    0    0    0.26
85011    JOB_ASSASSIN    F    54    65    62    0    0    0.38
85011    JOB_SHAMAN    M    80    80    80    0    0    0.14
85011    JOB_SHAMAN    F    72    72    72    0    0    0.14
85011    JOB_SURA    M    81    81    81    0    0    0.21
85011    JOB_SURA    F    62    72    72    0    0    0.3
85011    JOB_WARRIOR    M    83    83    83    0    0    0.15
85011    JOB_WARRIOR    F    72    72    72    0    0    0.26
85015    JOB_ASSASSIN    M    73    73    73    0    0    0.24
85015    JOB_ASSASSIN    F    54    65    62    0    0    0.38
85015    JOB_SHAMAN    M    78    78    78    0    0    0.14
85015    JOB_SHAMAN    F    62    62    62    0    0    0.14
85015    JOB_SURA    M    85    85    85    0    0    0.15
85015    JOB_SURA    F    62    62    62    0    0    0.45
85015    JOB_WARRIOR    M    83    83    83    0    0    0.14
85015    JOB_WARRIOR    F    72    75    72    0    0    0.26
InstanceBase.cpp:
#ifdef ENABLE_ACCE_SYSTEM
void CInstanceBase::SetAcce(DWORD dwAcce)
{
    if (!IsPC())
        return;
    
    if (IsPoly())
        return;
    
    dwAcce += 85000;
    ClearAcceEffect();
    
    float fSpecular = 65.0f;
    if (dwAcce > 86000)
    {
        dwAcce -= 1000;
        fSpecular += 35;
        
        m_dwAcceEffect = EFFECT_REFINED + EFFECT_ACCE;
        __EffectContainer_AttachEffect(m_dwAcceEffect);
    }
    
    fSpecular /= 100.0f;
    m_awPart[CRaceData::PART_ACCE] = dwAcce;
    
    CItemData * pItemData;
    if (!CItemManager::Instance().GetItemDataPointer(dwAcce, &pItemData))
        return;
    
    m_GraphicThingInstance.AttachAcce(pItemData, fSpecular);
    #ifdef ENABLE_OBJ_SCALLING
    DWORD dwRace = GetRace(), dwPos = RaceToJob(dwRace), dwSex = RaceToSex(dwRace);
    dwPos += 1;
    if (dwSex == 0)
        dwPos += 5;
    
    float fScaleX, fScaleY, fScaleZ, fPositionX, fPositionY, fPositionZ;
    if (pItemData->GetItemScale(dwPos, fScaleX, fScaleY, fScaleZ, fPositionX, fPositionY, fPositionZ))
    {
        m_GraphicThingInstance.SetScale(fScaleX, fScaleY, fScaleZ, true);
        if (m_kHorse.IsMounting())
            fPositionZ += 10.0f;
        
        m_GraphicThingInstance.SetScalePosition(fPositionX, fPositionY, fPositionZ);
    }
    #endif
 
Açtığınız konularda çözümü de belirtirseniz aynı sorunu yaşayanlara yardımı olacaktır.
 
Kod:
 m_GraphicThingInstance.SetScale(fScaleX, fScaleY, fScaleZ, true);

Şu satırın üstüne şunları ekleyip deneyebilir misin. Sadece değişip değişmediğini anlayabilmek için.

Kod:
fScaleX = 0.2f
fScaleZ = 0.2f
fScaleY = 0.2f


Eğer değişiyorsa bu değerlerle oynayarak kendine göre bi boyut ayarlayabilirsin.
 
Kod:
 m_GraphicThingInstance.SetScale(fScaleX, fScaleY, fScaleZ, true);

Şu satırın üstüne şunları ekleyip deneyebilir misin. Sadece değişip değişmediğini anlayabilmek için.

Kod:
fScaleX = 0.2f
fScaleZ = 0.2f
fScaleY = 0.2f


Eğer değişiyorsa bu değerlerle oynayarak kendine göre bi boyut ayarlayabilirsin.
Maalesef ki değişmedi.
 
Çözüm = ENABLE_OBJ_SCALLING define'ını vermediğim için scale_txt'den düzgün veri çekemiyordu. define verdikten sonra item_scale'den ayarlamaları yaptığımda çözüldü.
 
Çözüm
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst