Yardım Hızlı Kanal Değiştirme Tuşa Atamak

Konu sahibi bu konuda soru soruyor. Sorusu ile ilgili bilgisi olanların yanıtlamasını bekliyor.

Recai

Premium Üye
Premium Üye
Üye
Mesaj
37
Çözümler
1
Beğeni
24
Puan
709
Ticaret Puanı
0
Merhabalar,

Aşağıdaki linkten Hızlı Kanal sistemi ekledim şuan sorunsuz çalışıyor. ESC menü dışında F6 tuşuna basıldığında çalıştırmak istiyorum.
Bunun için uisystem.py dosyasındaki __ClickMoveChannel fonksiyonunu çalıştırmak yeterli sanırım fakat game.py doyasında bu fonksiyonu nasıl çağırabilirim bilmiyorum.

Bu "__ClickMoveChannel" fonksiyonu uisystem.py dosyasında. Kod satırı ise game.py dosyasında.
Kod:
onPressKeyDict[app.DIK_F6]    = lambda : self.__ClickMoveChannel()

Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
 
self.__ClickMoveChannel() fonksiyonunu game.py'ye ekleyip direk tuşa atama yapabilirsiniz aslında
 
__ClickMoveChannel fonksiyonu içeriği aşağıdaki gibi, MoveChannelWindow class'ı çağırıyor ve class uisystem.py içinde farklı satırlara dokunuyor ondan dolayı sadece bu fonksiyonu game.py'e kopyalamak sorunu çözmedi.
Import edip uisystem.py üzerindeki bir fonksiyonu kullanabilmenin bir yolu olmalı.

Python:
    def __ClickMoveChannel(self):
            self.Close()
            if not self.moveChannelDlg:
                self.moveChannelDlg = MoveChannelWindow()
  
            self.moveChannelDlg.Show()
 
Pencereyi interfaceModule'ye ekleyebilirsiniz aslında
 
Sistemin client tarafını if app.HIZLI_KANAL tarzında şartlı eklerseniz, belki sadece istediğiniz kısımları çalıştırabilirsiniz.
 
@Yenicerii bahsettiğin gibi bir koşul ekli, önerin için teşekkür ederim.

@Whistle Yeni yeni öğreniyorum her şeyi ondan dolayı daha sonra yapacağım bu dediğini ve sonucu buraya ekleyeceğim.
 
Geri
Üst