Hardmt2 client'ında aktif keylogger, ekran izleme?

  • Konuyu açan Konuyu açan PekerAHMED
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 49
  • Gösterim Gösterim 2K
Bence yaptığın gayet güzel birşey, en azından bilmeyen insanları bilinçlendirmek iyidir.
Kanıtları sunma girişimin haklılığını %100'e çıkartıyor.

Her forumda bu tarz konulara müsade etmeyebilirler çünkü bazı forumların yönetim üyelerinin çoğunluk kısmı dolandırıcı, sunuculara saldıran ve bu kanıtladığın olayı yapan kişiler. Hazmedebileceklerini pek sanmıyorum.

Fakat çabalarını tebrik ediyorum, client tarafında da bu tarz işlemler yaparsan bazı açık kapıları da yakalayabilirsin bence
Bu gönderiyi bu forumda yayınlamadan önce başka bilinen bir forumda yayınladım ve onaylanmadı uzun bi süre , gece yayınlamıştım ve sabah kalktıgımda ne gariptir ki uzun süredir kullandıkları DLL birden ak pak tertemiz olmuş tamamen değiştirmişler.Tesadüftür diyelim artık yapıcak bir şey yok , bunları hesap edip zaten çoktan yedekleri almıştık.
 
Bu gönderiyi bu forumda yayınlamadan önce başka bilinen bir forumda yayınladım ve onaylanmadı uzun bi süre , gece yayınlamıştım ve sabah kalktıgımda ne gariptir ki uzun süredir kullandıkları DLL birden ak pak tertemiz olmuş tamamen değiştirmişler.Tesadüftür diyelim artık yapıcak bir şey yok , bunları hesap edip zaten çoktan yedekleri almıştık.
normaldir. Dll olmazsa lib, lib olmazsa client vs. yapmak istedikten sonra her yere koyabilirsin.
 
Bu gönderiyi bu forumda yayınlamadan önce başka bilinen bir forumda yayınladım ve onaylanmadı uzun bi süre , gece yayınlamıştım ve sabah kalktıgımda ne gariptir ki uzun süredir kullandıkları DLL birden ak pak tertemiz olmuş tamamen değiştirmişler.Tesadüftür diyelim artık yapıcak bir şey yok , bunları hesap edip zaten çoktan yedekleri almıştık.
Her platformun kendi iç kuralları farklı olabilir. Bunla ilgili yorum yapamam. MMO Tutkunları'na üye olan herkes içeriklerini önceden onay almadan paylaşabilir. Sosyal medya platformlarında olduğu gibi forum sitemizde de açılan konularda üyenin kendisi sorumludur. Biz platform olarak eğer geçerli bir şikayet gelirse veya forum kurallarımızı ihlal eden bir şey olursa içeriklere müdahale ederiz.

Cevap hakkını kullanmak isteyen ilgili serverin yetkilileri yorum atarak iddialara cevap verebilirler.
 
Her platformun kendi iç kuralları farklı olabilir. Bunla ilgili yorum yapamam. MMO Tutkunları'na üye olan herkes içeriklerini önceden onay almadan paylaşabilir. Sosyal medya platformlarında olduğu gibi forum sitemizde de açılan konularda üyenin kendisi sorumludur. Biz platform olarak eğer geçerli bir şikayet gelirse veya forum kurallarımızı ihlal eden bir şey olursa içeriklere müdahale ederiz.

Cevap hakkını kullanmak isteyen ilgili serverin yetkilileri yorum atarak iddialara cevap verebilirler.
Forumların kendi kurallarına lafım yok her formun kendi kuralı olabilir sadece uzun süredir kullanılan bir DLL'nin yayın aşamasındayken gönderi yayınlanmadan önce uzun süredir kullandığı DLL'yi birden temize çıkarması dikkatimi çekmişti tabii ki kimseyi zan altında bırakamam tesadüfte olabilir.Sunucu sahipleri buyursun aksini idda edebiliyorsa etsin eğer ben yanıldıysam ortada böyle bir şey yoksa ki kanıtlar zaten ortada yine de özür diler konuyu her yerden temizlerim.
 
Bu gönderiyi bu forumda yayınlamadan önce başka bilinen bir forumda yayınladım ve onaylanmadı uzun bi süre , gece yayınlamıştım ve sabah kalktıgımda ne gariptir ki uzun süredir kullandıkları DLL birden ak pak tertemiz olmuş tamamen değiştirmişler.Tesadüftür diyelim artık yapıcak bir şey yok , bunları hesap edip zaten çoktan yedekleri almıştık.
Ben yöneticinin mesajına dislike attım diye gelip profilimdeki gönderime dislike atmış yorumum atmıştım onuda silmiş .d
 
Ben yöneticinin mesajına dislike attım diye gelip profilimdeki gönderime dislike atmış yorumum atmıştım onuda silmiş .d
sen yine iyisin, ben konu açıp sonradan linkini kaldırdım diye ban yedim :D
Kendilerine de söyledim, çoluk çocuğun yönettiği forumdan bi cacık olmaz diye :D yediremediler biraz
 
sen yine iyisin, ben konu açıp sonradan linkini kaldırdım diye ban yedim :D
Kendilerine de söyledim, çoluk çocuğun yönettiği forumdan bi cacık olmaz diye :D yediremediler biraz
Seninki de iyimiş hocam, x forumunun neden çöp olduğunu burada anlattığım entry'me alıp gücenip zamanında yönetici olan bir arkadaş forumunda banlamıştı. 2 haneli IQ sahibi tiplerin yöneticilik yaptığı forumdan ne beklersin içerik çalıp content oluştursunlar.

Buradaki mevzu çok ciddi aslında, ciddiye alan bir oyuncu yargı makamlarına şikayetini yapmalı hiç olmazsa cimer'e yazması lazım.
 
X forum dediğiniz bu turuncu renk olan mı? Hala orayı kullanan var mı cidden :unsure:
 
Geri
Üst