- Mesaj
- 14
- Beğeni
- 6
- Puan
- 3
- Ticaret Puanı
- 0
Bu gönderiyi bu forumda yayınlamadan önce başka bilinen bir forumda yayınladım ve onaylanmadı uzun bi süre , gece yayınlamıştım ve sabah kalktıgımda ne gariptir ki uzun süredir kullandıkları DLL birden ak pak tertemiz olmuş tamamen değiştirmişler.Tesadüftür diyelim artık yapıcak bir şey yok , bunları hesap edip zaten çoktan yedekleri almıştık.Bence yaptığın gayet güzel birşey, en azından bilmeyen insanları bilinçlendirmek iyidir.
Kanıtları sunma girişimin haklılığını %100'e çıkartıyor.
Her forumda bu tarz konulara müsade etmeyebilirler çünkü bazı forumların yönetim üyelerinin çoğunluk kısmı dolandırıcı, sunuculara saldıran ve bu kanıtladığın olayı yapan kişiler. Hazmedebileceklerini pek sanmıyorum.
Fakat çabalarını tebrik ediyorum, client tarafında da bu tarz işlemler yaparsan bazı açık kapıları da yakalayabilirsin bence