• Merhaba Ziyaretçi, yeni bir soru-cevap konusu açmadan önce sitemizdeki eski konuları araştırınız. Bu bölüme konu açarken veya yorum yazarken bölüm kurallarımıza uymaya özen gösteriniz. ;)

Çözüldü Game build hata


Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

Kasimir

Aktif Üye
Üye
Mesaj
40
Beğeni
23
Puan
664
Adsız.png

Merhaba arkadaşlar game build ettiğimde böyle bir hata alıyorum bir kaç şey denedim fakat çözemedim sebebi nedir?
 

iMeR

Aktif Üye
Üye
Mesaj
96
Beğeni
85
Puan
314
Zaten tanımlı olan şeyi niye 2.kez tanımlıyorsun fonksiyon zaten InputMain sınıfında 2.kez var
ve 2. hatan ise TPacketCGTargetInfoLoad çağrılmamış bunuda mob info anlatımından bakarsın.
 

Kasimir

Aktif Üye
Üye
Mesaj
40
Beğeni
23
Puan
664
Zaten tanımlı olan şeyi niye 2.kez tanımlıyorsun fonksiyon zaten InputMain sınıfında 2.kez var
ve 2. hatan ise TPacketCGTargetInfoLoad çağrılmamış bunuda mob info anlatımından bakarsın.
En baştan ekledim tpacket hatası düzeldi şuan 1 hata almaktayım dediğiniz şeyi kontrol ettim fakat 2 defa olduğuna rastlayamadım şimdiki aldığım hata ise şu

input_main.cpp:81: error: no 'void CInputMain::TargetInfoLoad(CHARACTER*, const char*)' member function declared in class 'CInputMain'
 

Whistle

Ruhsuz Filozof
Site Yetkilisi
Admin
Yardımsever Üye
Yazar
Mesaj
8.562
Beğeni
3.381
Puan
2.584
Ssh ekranında yazan hatayı yazı olarak ekleyebilir misiniz? Birde input_main.cpp'de hata veren satırları.
 

Whistle

Ruhsuz Filozof
Site Yetkilisi
Admin
Yardımsever Üye
Yazar
Mesaj
8.562
Beğeni
3.381
Puan
2.584
Son durumu bildirdiğiniz için teşekkürler. :)
Benzer durumlarda daha hızlı çözüme ulaşabilmek için hataları resim olarak değil yazı olarak ekleyin. Hata mesajında söylediği satırları da konuya dahil edebilirsiniz.
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

Üst