Çözüldü Game build hata

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

Kasimir

Üye
Üye
Mesaj
100
Çözümler
6
Beğeni
74
Puan
724
Adsız.png

Merhaba arkadaşlar game build ettiğimde böyle bir hata alıyorum bir kaç şey denedim fakat çözemedim sebebi nedir?
 
Zaten tanımlı olan şeyi niye 2.kez tanımlıyorsun fonksiyon zaten InputMain sınıfında 2.kez var
ve 2. hatan ise TPacketCGTargetInfoLoad çağrılmamış bunuda mob info anlatımından bakarsın.
 
Zaten tanımlı olan şeyi niye 2.kez tanımlıyorsun fonksiyon zaten InputMain sınıfında 2.kez var
ve 2. hatan ise TPacketCGTargetInfoLoad çağrılmamış bunuda mob info anlatımından bakarsın.
En baştan ekledim tpacket hatası düzeldi şuan 1 hata almaktayım dediğiniz şeyi kontrol ettim fakat 2 defa olduğuna rastlayamadım şimdiki aldığım hata ise şu

input_main.cpp:81: error: no 'void CInputMain::TargetInfoLoad(CHARACTER*, const char*)' member function declared in class 'CInputMain'
 
Ssh ekranında yazan hatayı yazı olarak ekleyebilir misiniz? Birde input_main.cpp'de hata veren satırları.
 
Son durumu bildirdiğiniz için teşekkürler. :)
Benzer durumlarda daha hızlı çözüme ulaşabilmek için hataları resim olarak değil yazı olarak ekleyin. Hata mesajında söylediği satırları da konuya dahil edebilirsiniz.
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst