Yardım fiş ve kostümlerde eklediğim efektler görünmüyor

  • Konuyu açan Konuyu açan bwros
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 5
  • Gösterim Gösterim 198
Konu sahibi bu konuda soru soruyor. Sorusu ile ilgili bilgisi olanların yanıtlamasını bekliyor.

bwros

Üye
Üye
Mesaj
3
Beğeni
0
Puan
403
Ticaret Puanı
0
Öncelikle herkese iyi forumlar dilerim arkadaşım ile bir ws lik server üzerinde çalışıyoruz arkadaşım sistem ekleme ben nesne market ayarlama fiş kostüm vb gibi şeyler ekleme görevindeyim fakat dün bir hata aldım animasyonlu fiş eklerken loadlocalgame gibi bir hataydı. sonrasında arkadaşımın locale.cython ve diğer locale dosyalarını bana ekledik sonrasında shiningtable dosyamı ekledik ve çalıştırdık hata düzeltildi fakat efektler olmasına rağmen shiningtable dosyasında ve ymirwork dosyasında fiş ve kostümlerde eklediğim efektler görünmüyor bu sorunu nasıl düzeltebilirim yardım edicek var mı
 
Shiningtable bildiğim kadarıyla silaha uyarlı
Önerim o efektleri bir silaha yönlendirin eğer efekt geliyorsa o zaman sisteminizi fiş ve kostümler uyarlamanız gerekicek
 
Shiningtable bildiğim kadarıyla silaha uyarlı
Önerim o efektleri bir silaha yönlendirin eğer efekt geliyorsa o zaman sisteminizi fiş ve kostümler uyarlamanız gerekicek
hocam filesi ilk kurduğumuzda shiningtable içinde hem kostüm hem fiş efektleri vardı ondan dolayı bende kostüm fiş efektlerini shiningtable a koydum efektdosyaları bulunmasına rağmen bazı efektler çalışıyor bazıları çalışmıyor bu hatadan önce ve arkadaşımdan locale ı almadan önce hepsi sorunsuz çalışıyordu
 
O zaman syser ve logoları temizleyip sh clear sh gibi bi komut yada script te varsa eğer temizleyip sonra tekrar efektli İtemi giyin bi ch1 syser yada syslog çıkıyormu öğrenelim yada normal client te syser ?
 
Shiningtable zırh ve silahlara uyarlı sistemi kostum eklemek ıstıyorsanız yenıden kod yazmanız gerekıcek kod bılgınız yok ıse kostume efek verme sıstemını ekleyın işinizi görecektır



 

Dosya Eklentileri

  • 1.webp
    1.webp
    497,2 KB · Gösterim: 47
Shiningtable zırh ve silahlara uyarlı sistemi kostum eklemek ıstıyorsanız yenıden kod yazmanız gerekıcek kod bılgınız yok ıse kostume efek verme sıstemını ekleyın işinizi görecektır




hocam hiçbir sorun yoktu dün sabaha kadar loadlocal hatası çıktıktan sonra arkadaşımdan locale dosyalarını alıp kendi dosyalarımı sildim sonrasında bu hata oldu kostüm ve fiş efektleri dün sabah gözüküyordu
 
Geri
Üst