1. köyde 60 bin adet mob (editlendi)

Denizeri24

Gentleman
Geliştirici
Usta Üye
Mesaj
504
Çözümler
14
Beğeni
432
Puan
829
Arkadaşlar 40 bin mob olduğunda ve bir komutta 10 binden fazla mob çağırdığımda kanal 1 göçmesini (doğal olarak mysql de göçüyor) sys_log yazdırmasına bağlıyorum çünkü 10 bin mob çağırdığımda yazılan sys_log 900 mb tutuyor ve notepad ile açmaya çalıştığımda durum bu;

resim_2021-03-07_222646.png




BILGI : get_mob kodu sadece bulunduğum haritada ki mobların miktarını söylüyor yani serverde sadece 35 bin mob yoktu çökerken..

EDIT : mariadb cache ayarı yapıp, sys_log kapattığımda 40 bin mavi ejder limitine ulaştım arkadaşlar, bu sayıya ek olarak 2500 tane daha mavi ejder çağırınca yine aynı şekilde göçtü mariadb ve channel1:bigstar:


----------- BUYUK EDIT -----------

arkadaşlar local serverime 6 GB ram verip denedim ve başarılı oldum, tam tamına 60001 adet mob çağırdım arkadaşlar 1. köye;



bu arada kanal1, 5.30 gb ram tüketti. 32 bit derlenen fileslerde 1 kanal en fazla 4 gb ram tüketebilir ancak neyse ki benim server files 64 bit :bandit:

ayrıca son anda /p map yazdığımda oyunun göçmesinin nedeni /free_regen yazmayı unutmuş olmam. /p map yazdığımda tüm mobları yok etti ancak regen olduğundan dolayı 40 bin civarı mob yüklemeye çalıştı bir anda ve bu yüzden çöktü..

servere 12 gb ram verdiğimde bu sınırı 140 bin e çıkarabilirim ancak client kaldırmıyor arkadaşlar yani maalesef 60 bin üzerini denemeyi planlamıyorum..

Serverde, tek kanalda(ve tek core) de 200064 adet (evet 200 bin adet) mob olduğunda kanalın RAM kullanımı;

9FPiLb.png
 
Son düzenleme:
Benim anlamadığım konu şu bu ne işe yarayacak? Kendi serverimde 2gb RAM var localde çift çekirden tanımlı ve 30k mob attım birinci köye birşey olmadı sadece client kasıyor o da çok fazla mob olduğundan dolayı. Konuyu kötülemek amacım değil yanlış anlaşılmasın fakat bu neyi kanıtlıyor onu öğrenmek istiyorum.
 
Benim anlamadığım konu şu bu ne işe yarayacak? Kendi serverimde 2gb RAM var localde çift çekirden tanımlı ve 30k mob attım birinci köye birşey olmadı sadece client kasıyor o da çok fazla mob olduğundan dolayı. Konuyu kötülemek amacım değil yanlış anlaşılmasın fakat bu neyi kanıtlıyor onu öğrenmek istiyorum.

Sistem paylaşmadım zaten, bir işe yaradığı yok şuan. Ayrıca mesela o dosyaları sen kullansan kaldırmaz bilgisayarın, çoğu serverde onlarca zindan da ekli, oyuncuları da var.

Kısacası local server ile online serveri bir tutmamak lazım..


Konuyu açma nedenimde zaten test amaçlı, 1. köyde 80 bin mob olduğunda ne olur sorunun cevabını veriyor.
 
Sistem paylaşmadım zaten, bir işe yaradığı yok şuan. Ayrıca mesela o dosyaları sen kullansan kaldırmaz bilgisayarın, çoğu serverde onlarca zindan da ekli, oyuncuları da var.

Kısacası local server ile online serveri bir tutmamak lazım..


Konuyu açma nedenimde zaten test amaçlı, 1. köyde 80 bin mob olduğunda ne olur sorunun cevabını veriyor.
Hmm anladım. Test yani tamamdır. 40k mobda ch1 kapandı bende :)
 
Geri
Üst