Uygulandı: 31 Ekim Cadılar Bayramı hk.

  • Konuyu açan Konuyu açan elchikapu
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 13
  • Gösterim Gösterim 1K

elchikapu

MT Üye
MT Üye
Mesaj
1.024
Çözümler
21
Beğeni
1.771
Puan
1.239
Ticaret Puanı
0
31 Ekim Cadılar Bayramı, ancak forumda bununla ilgili neden kutlama yok :D
 
Aslında isteyen bir üyemiz forum logosunu cadılar bayramına göre düzenleyebilirse bayram boyunca site logosu o şekilde kalabilir :D
 
Aslında isteyen bir üyemiz forum logosunu cadılar bayramına göre düzenleyebilirse bayram boyunca site logosu o şekilde kalabilir :D
Şu şekilde düzenledim nasıl görünüyor :D

mmotutkunlari_logo.webp
 
keşke hayaletli mayaletli bişey yapsaymışız yavv ama buda iyiymiş
 
Uyarı: Bu konu açıldığından bu yana baya zaman geçmiş.
Muhtemelen daha fazla tartışma gerekli değildir ki bu durumda yeni bir konu başlatmayı öneririz. Eğer yine de cevabınızın gerekli olduğunu düşünüyorsanız buna rağmen cevap verebilirsiniz.
Geri
Üst