Server Files MmoTutkunları Windows Altyapı Server Files

make.sh dosyasının make.bat şeklinde çift tıklanarak çalıştırılabilir hali, işinize yararsa:
make.bat:
@echo off
set LIST_FILE=quest_list

if exist %LIST_FILE% (
    rmdir /s /q object
    mkdir object

    for /f "tokens=*" %%a in (%LIST_FILE%) do (
        qc.exe %%a
    )
) else (
    echo %LIST_FILE% is missing
)
çok iyi olmuş valla hiç aklıma gelmemişti eline sağlık
 
teşekkürler kurdum ama bedenselin 3 yonlusu calısmıyor nasıl duzeltiriz diger karakterlerin skillerine daha bakamadım
ben de /setsk 1 59 yaptığımda veya Beceriler ekranında Üç Yönlü Kesme'ye beceri puanı vermeye çalıştığımda server kısmında "No such a skill by that name." hatası aldım. sonra fark ettim ki skill_proto tablosunda bu skillin verisi ekli değil. aşağıdaki sql sorgusu ile ekledim ve /reload p komutuyla protoları yeniden yükledim, şu an sorunum çözüldü:
sql sorgusu:
INSERT INTO `player`.`skill_proto` (`dwVnum`, `szName`, `bType`, `bLevelStep`, `bMaxLevel`, `bLevelLimit`, `szPointOn`, `szPointPoly`, `szSPCostPoly`, `szDurationPoly`, `szDurationSPCostPoly`, `szCooldownPoly`, `szMasterBonusPoly`, `szAttackGradePoly`, `setFlag`, `setAffectFlag`, `szPointOn2`, `szPointPoly2`, `szDurationPoly2`, `setAffectFlag2`, `szPointOn3`, `szPointPoly3`, `szDurationPoly3`, `szGrandMasterAddSPCostPoly`, `prerequisiteSkillVnum`, `prerequisiteSkillLevel`, `eSkillType`, `iMaxHit`, `szSplashAroundDamageAdjustPoly`, `dwTargetRange`, `dwSplashRange`) VALUES (1, 0xBBEFBFACC2FC2020202020202020202020202020202020202020202020202020, 1, 1, 1, 0, 'HP', '-( 1.1*atk + (0.5*atk +  1.5 * str)*k)', '40+100*k', '', '', '12', '-( 1.1*atk + (0.5*atk +  1.5 * str)*k)', '', 'ATTACK,USE_MELEE_DAMAGE', 'YMIR', 'NONE', '', '', 'YMIR', '', '', '', '40+100*k', 0, 0, 'MELEE', 5, '1', 0, 200);
 
ben de /setsk 1 59 yaptığımda veya Beceriler ekranında Üç Yönlü Kesme'ye beceri puanı vermeye çalıştığımda server kısmında "No such a skill by that name." hatası aldım. sonra fark ettim ki skill_proto tablosunda bu skillin verisi ekli değil. aşağıdaki sql sorgusu ile ekledim ve /reload p komutuyla protoları yeniden yükledim, şu an sorunum çözüldü:
sql sorgusu:
INSERT INTO `player`.`skill_proto` (`dwVnum`, `szName`, `bType`, `bLevelStep`, `bMaxLevel`, `bLevelLimit`, `szPointOn`, `szPointPoly`, `szSPCostPoly`, `szDurationPoly`, `szDurationSPCostPoly`, `szCooldownPoly`, `szMasterBonusPoly`, `szAttackGradePoly`, `setFlag`, `setAffectFlag`, `szPointOn2`, `szPointPoly2`, `szDurationPoly2`, `setAffectFlag2`, `szPointOn3`, `szPointPoly3`, `szDurationPoly3`, `szGrandMasterAddSPCostPoly`, `prerequisiteSkillVnum`, `prerequisiteSkillLevel`, `eSkillType`, `iMaxHit`, `szSplashAroundDamageAdjustPoly`, `dwTargetRange`, `dwSplashRange`) VALUES (1, 0xBBEFBFACC2FC2020202020202020202020202020202020202020202020202020, 1, 1, 1, 0, 'HP', '-( 1.1*atk + (0.5*atk +  1.5 * str)*k)', '40+100*k', '', '', '12', '-( 1.1*atk + (0.5*atk +  1.5 * str)*k)', '', 'ATTACK,USE_MELEE_DAMAGE', 'YMIR', 'NONE', '', '', 'YMIR', '', '', '', '40+100*k', 0, 0, 'MELEE', 5, '1', 0, 200);
çok saol ya server acacam dosyalarla aradaslarımla oynayacam
 
Yorumlardaki düzenlemeler eklenmiş ve boyutu düzenlenmiştir.
Güncelleme tarihi 12.03.2024.​
 
diğer karkaterlerin skillerine bakamadım ama bakabildiniz mi bozukluk varsa düzeltebildiniz mi
skill protoyu kontrol ettim 1 numaralı skill eksikti sadece. onu tamamladım bende. sorun buldukça yazmaya devam edin bende buradan gerekli düzenlemeyi sağlayayım.
 
skill protoyu kontrol ettim 1 numaralı skill eksikti sadece. onu tamamladım bende. sorun buldukça yazmaya devam edin bende buradan gerekli düzenlemeyi sağlayayım.
ya şimdi deniyorum tekrar dosyaları indirdim tekrar kurulum yaptım sqlleri mysqlye çıkarttım fakat şimdidde karakteri oluşturamazsın hatası alıyorum syslerdede sürekli 0/0/ 0/0/ 0/0/ 0/0/ 0/0/ 0/0/ 0/0/ 0/0/ 0/0/ 0/0/ 0/0/ 0/0/ 0/0/ 0/0/ 0/0/ 0/0/ 0/0/ 0/0/ 0/0/ 0/0/ 0/0/ 0/0/ 0/0/ 0/0/ 0/0/ 0/0/ 0/0/ 0/0/ 0/0/ 0/0/ 0/0/ 0/0/ 0/0/ 0/0/ 0/0/ diye hatalar geliyor :(
 
ya şimdi deniyorum tekrar dosyaları indirdim tekrar kurulum yaptım sqlleri mysqlye çıkarttım fakat şimdidde karakteri oluşturamazsın hatası alıyorum syslerdede sürekli 0/0/ 0/0/ 0/0/ 0/0/ 0/0/ 0/0/ 0/0/ 0/0/ 0/0/ 0/0/ 0/0/ 0/0/ 0/0/ 0/0/ 0/0/ 0/0/ 0/0/ 0/0/ 0/0/ 0/0/ 0/0/ 0/0/ 0/0/ 0/0/ 0/0/ 0/0/ 0/0/ 0/0/ 0/0/ 0/0/ 0/0/ 0/0/ 0/0/ 0/0/ 0/0/ diye hatalar geliyor :(
tam hatayı atar mısın rica etsem
 
tam hatayı atar mısın rica etsem
atacam fakat player.sql den olabilir mi siz güncellemiştiniz biri bu hatayı almıştı konuda yazmışlardı ama

HEADER_GD_PLAYER_CREATE (handle: 2 length: 1871)
PlayerCreate accountid 1 name aaaaaaaa level 1 gold 0, st 3 ht 4 job 7
SYSERR: Mar 12 21:59:25 :: CAsyncSQL::DirectQuery: AsyncSQL::DirectQuery : mysql_query error: Thread stack overrun: 8640 bytes used of a 131072 byte stack, and 128000 bytes needed. Use 'mysqld --thread_stack=#' to specify a bigger stack.
query: INSERT INTO player (id, account_id, name, level, st, ht, dx, iq, job, voice, dir, x, y, z, hp, mp, random_hp, random_sp, stat_point, stamina, part_base, part_main, part_hair, gold, playtime, skill_level, quickslot) VALUES(0, 1, 'aaaaaaaa', 1, 3, 4, 3, 6, 7, 0, 0, 459604, 953686, 0, 860, 320, 0, 0, 0, 800, 0, 0, 0, 0, 0, '\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0
SYSERR: Mar 12 21:59:25 :: CClientManager::__QUERY_PLAYER_CREATE: QUERY_ERROR: UPDATE player_index SET pid1=0 WHERE id=1
END
[ 150] return 0/0/0 async 0/0/0
[ 200] return 0/0/0 async 0/0/0
HEADER_GD_PLAYER_CREATE (handle: 2 length: 1871)
PlayerCreate accountid 1 name bbbbbbb level 1 gold 0, st 6 ht 4 job 0
SYSERR: Mar 12 21:59:34 :: CAsyncSQL::DirectQuery: AsyncSQL::DirectQuery : mysql_query error: Thread stack overrun: 8640 bytes used of a 131072 byte stack, and 128000 bytes needed. Use 'mysqld --thread_stack=#' to specify a bigger stack.
query: INSERT INTO player (id, account_id, name, level, st, ht, dx, iq, job, voice, dir, x, y, z, hp, mp, random_hp, random_sp, stat_point, stamina, part_base, part_main, part_hair, gold, playtime, skill_level, quickslot) VALUES(0, 1, 'GhosTWarrioR', 1, 6, 4, 3, 3, 0, 0, 0, 459815, 953799, 0, 760, 260, 0, 0, 0, 800, 0, 0, 0, 0, 0, '\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0
SYSERR: Mar 12 21:59:34 :: CClientManager::__QUERY_PLAYER_CREATE: QUERY_ERROR: UPDATE player_index SET pid1=0 WHERE id=1
END
[ 250] return 0/0/0 async 0/0/0
[ 300] return 0/0/0 async 0/0/0
[ 350] return 0/0/0 async 0/0/0
[ 400] return 0/0/0 async 0/0/0
[ 450] return 0/0/0 async 0/0/0
SYSTEM: LOG ROTATE (2024-03-12 21)
 
atacam fakat player.sql den olabilir mi siz güncellemiştiniz biri bu hatayı almıştı konuda yazmışlardı ama

HEADER_GD_PLAYER_CREATE (handle: 2 length: 1871)
PlayerCreate accountid 1 name aaaaaaaa level 1 gold 0, st 3 ht 4 job 7
SYSERR: Mar 12 21:59:25 :: CAsyncSQL::DirectQuery: AsyncSQL::DirectQuery : mysql_query error: Thread stack overrun: 8640 bytes used of a 131072 byte stack, and 128000 bytes needed. Use 'mysqld --thread_stack=#' to specify a bigger stack.
query: INSERT INTO player (id, account_id, name, level, st, ht, dx, iq, job, voice, dir, x, y, z, hp, mp, random_hp, random_sp, stat_point, stamina, part_base, part_main, part_hair, gold, playtime, skill_level, quickslot) VALUES(0, 1, 'aaaaaaaa', 1, 3, 4, 3, 6, 7, 0, 0, 459604, 953686, 0, 860, 320, 0, 0, 0, 800, 0, 0, 0, 0, 0, '\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0
SYSERR: Mar 12 21:59:25 :: CClientManager::__QUERY_PLAYER_CREATE: QUERY_ERROR: UPDATE player_index SET pid1=0 WHERE id=1
END
[ 150] return 0/0/0 async 0/0/0
[ 200] return 0/0/0 async 0/0/0
HEADER_GD_PLAYER_CREATE (handle: 2 length: 1871)
PlayerCreate accountid 1 name bbbbbbb level 1 gold 0, st 6 ht 4 job 0
SYSERR: Mar 12 21:59:34 :: CAsyncSQL::DirectQuery: AsyncSQL::DirectQuery : mysql_query error: Thread stack overrun: 8640 bytes used of a 131072 byte stack, and 128000 bytes needed. Use 'mysqld --thread_stack=#' to specify a bigger stack.
query: INSERT INTO player (id, account_id, name, level, st, ht, dx, iq, job, voice, dir, x, y, z, hp, mp, random_hp, random_sp, stat_point, stamina, part_base, part_main, part_hair, gold, playtime, skill_level, quickslot) VALUES(0, 1, 'GhosTWarrioR', 1, 6, 4, 3, 3, 0, 0, 0, 459815, 953799, 0, 760, 260, 0, 0, 0, 800, 0, 0, 0, 0, 0, '\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0
SYSERR: Mar 12 21:59:34 :: CClientManager::__QUERY_PLAYER_CREATE: QUERY_ERROR: UPDATE player_index SET pid1=0 WHERE id=1
END
[ 250] return 0/0/0 async 0/0/0
[ 300] return 0/0/0 async 0/0/0
[ 350] return 0/0/0 async 0/0/0
[ 400] return 0/0/0 async 0/0/0
[ 450] return 0/0/0 async 0/0/0
SYSTEM: LOG ROTATE (2024-03-12 21)
bende bi deniyim yarın çok ilginç bir hataymış. yarın dönüş yaparım çözümünüde eklerim konuya.
 
atacam fakat player.sql den olabilir mi siz güncellemiştiniz biri bu hatayı almıştı konuda yazmışlardı ama

HEADER_GD_PLAYER_CREATE (handle: 2 length: 1871)
PlayerCreate accountid 1 name aaaaaaaa level 1 gold 0, st 3 ht 4 job 7
SYSERR: Mar 12 21:59:25 :: CAsyncSQL::DirectQuery: AsyncSQL::DirectQuery : mysql_query error: Thread stack overrun: 8640 bytes used of a 131072 byte stack, and 128000 bytes needed. Use 'mysqld --thread_stack=#' to specify a bigger stack.
query: INSERT INTO player (id, account_id, name, level, st, ht, dx, iq, job, voice, dir, x, y, z, hp, mp, random_hp, random_sp, stat_point, stamina, part_base, part_main, part_hair, gold, playtime, skill_level, quickslot) VALUES(0, 1, 'aaaaaaaa', 1, 3, 4, 3, 6, 7, 0, 0, 459604, 953686, 0, 860, 320, 0, 0, 0, 800, 0, 0, 0, 0, 0, '\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0
SYSERR: Mar 12 21:59:25 :: CClientManager::__QUERY_PLAYER_CREATE: QUERY_ERROR: UPDATE player_index SET pid1=0 WHERE id=1
END
[ 150] return 0/0/0 async 0/0/0
[ 200] return 0/0/0 async 0/0/0
HEADER_GD_PLAYER_CREATE (handle: 2 length: 1871)
PlayerCreate accountid 1 name bbbbbbb level 1 gold 0, st 6 ht 4 job 0
SYSERR: Mar 12 21:59:34 :: CAsyncSQL::DirectQuery: AsyncSQL::DirectQuery : mysql_query error: Thread stack overrun: 8640 bytes used of a 131072 byte stack, and 128000 bytes needed. Use 'mysqld --thread_stack=#' to specify a bigger stack.
query: INSERT INTO player (id, account_id, name, level, st, ht, dx, iq, job, voice, dir, x, y, z, hp, mp, random_hp, random_sp, stat_point, stamina, part_base, part_main, part_hair, gold, playtime, skill_level, quickslot) VALUES(0, 1, 'GhosTWarrioR', 1, 6, 4, 3, 3, 0, 0, 0, 459815, 953799, 0, 760, 260, 0, 0, 0, 800, 0, 0, 0, 0, 0, '\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0\0
SYSERR: Mar 12 21:59:34 :: CClientManager::__QUERY_PLAYER_CREATE: QUERY_ERROR: UPDATE player_index SET pid1=0 WHERE id=1
END
[ 250] return 0/0/0 async 0/0/0
[ 300] return 0/0/0 async 0/0/0
[ 350] return 0/0/0 async 0/0/0
[ 400] return 0/0/0 async 0/0/0
[ 450] return 0/0/0 async 0/0/0
SYSTEM: LOG ROTATE (2024-03-12 21)
Files ile birlikte indirdiğin Binary klasöründeki clienti kullanıyorsun değil mi, Metin2Release.exe ile? Eğer başka bir client kullanıyorsan lütfen Binary'deki ile gir. Gönderdiği sorgu bir değişik çünkü, 0\0\0\0 olan kısım garip geldi. "Thread stack overrun" hatası vermiş, sadece denemek üzere bir çözüm fikri sunacağım, bir kesinliği olmamakla beraber şunu bir deneyelim: C:\Program Files\MySQL\MySQL Server 5.6 klasörü içindeki my-default.ini dosyasını masaüstüne kopyalayıp, my.ini olarak yeniden adlandırıp not defteri ile açtıktan sonra en alta yeni bir satıra tırnak işaretleri olmadan "thread_stack = 256K" yazıp kaydeder misin? Game / db exeleri de açıksa kapat lütfen.
Sonra yine MySQL Server 5.6 klasörüne masaüstünden my.ini dosyasını alıp yerleştir. Cmd'yi yönetici olarak çalıştırarak tırnak işaretleri olmadan "net stop MySQL56" komutuyla mysqli durdurup, 'başarıyla durduruldu' metnini gördükten sonra yine tırnaksız "net start MySQL56" komutuyla yeniden mysql'i başlat.
'Başarıyla başlatıldı.' bildiriminden sonra oyun kanallarını başlat, bir dene bakalım herhangi bir değişiklik oluyor mu.
 
Files ile birlikte indirdiğin Binary klasöründeki clienti kullanıyorsun değil mi, Metin2Release.exe ile? Eğer başka bir client kullanıyorsan lütfen Binary'deki ile gir. Gönderdiği sorgu bir değişik çünkü, 0\0\0\0 olan kısım garip geldi. "Thread stack overrun" hatası vermiş, sadece denemek üzere bir çözüm fikri sunacağım, bir kesinliği olmamakla beraber şunu bir deneyelim: C:\Program Files\MySQL\MySQL Server 5.6 klasörü içindeki my-default.ini dosyasını masaüstüne kopyalayıp, my.ini olarak yeniden adlandırıp not defteri ile açtıktan sonra en alta yeni bir satıra tırnak işaretleri olmadan "thread_stack = 256K" yazıp kaydeder misin? Game / db exeleri de açıksa kapat lütfen.
Sonra yine MySQL Server 5.6 klasörüne masaüstünden my.ini dosyasını alıp yerleştir. Cmd'yi yönetici olarak çalıştırarak tırnak işaretleri olmadan "net stop MySQL56" komutuyla mysqli durdurup, 'başarıyla durduruldu' metnini gördükten sonra yine tırnaksız "net start MySQL56" komutuyla yeniden mysql'i başlat.
'Başarıyla başlatıldı.' bildiriminden sonra oyun kanallarını başlat, bir dene bakalım herhangi bir değişiklik oluyor mu.
yoyo başka client olur mu kendisininkini kullanıyorum bu durum dün itibariyle dosyaların linki değişştikten sonra ve o dosyaları kullanmaya başladıktan sonra oluştu yoksa herşey normaldi. ne zaman dün dosya güncellendi 900mb küsüre indirmişler o zaman sıfırdan tekrar kurdum aynı şekilde fakat bu sıkıntı doğru.
 
yoyo başka client olur mu kendisininkini kullanıyorum bu durum dün itibariyle dosyaların linki değişştikten sonra ve o dosyaları kullanmaya başladıktan sonra oluştu yoksa herşey normaldi. ne zaman dün dosya güncellendi 900mb küsüre indirmişler o zaman sıfırdan tekrar kurdum aynı şekilde fakat bu sıkıntı doğru.
son dosyayı indirip sıfırdan kurup denedim, hiç seninkine benzer bir hata almıyorum. sorunun ne olduğunu anlayamadım, bir kere "karakteri yaratamazsın." dedi fakat hiçbir şey yapmadan OK diyip tekrar oluştur'a bastığımda bu sefer oluşturdu. syserror'de de herhangi bir hata yok.
 
son dosyayı indirip sıfırdan kurup denedim, hiç seninkine benzer bir hata almıyorum. sorunun ne olduğunu anlayamadım, bir kere "karakteri yaratamazsın." dedi fakat hiçbir şey yapmadan OK diyip tekrar oluştur'a bastığımda bu sefer oluşturdu. syserror'de de herhangi bir hata yok.
bende de oluşmuyor 1 kere deyip nası o hatayı geçti ilginç
 
Droplar aşırı fazla. Tek yabani köpekten 10 tane eşya düşüyor. Araştırıp bunun sebebinin freebsd ile windows arasındaki rastgele sayı oluşturma olayının farklılığı olduğunu gördüm. Çözümünü de buldum, paylaşıyorum.

server src:
libthecore/include/utils.h içinde
C++:
//bu satırı bul:

#define number(from, to) number_ex(from, to, __FILE__, __LINE__)

//bununla değiştir:

int number(int v1, int v2);

libthecore/src/utils.c içinde
C++:
//ilk satırlarda bunu bul:
#include "stdafx.h"

//altına bunu ekle
#include <random>


//bu satırı bul:

float fnumber(float from, float to)

//üstüne bunu yerleştir:

int number(int v1, int v2)
{
    thread_local std::default_random_engine _Generator;
    thread_local bool _Init = false;

    if (!_Init)
    {
        _Init = true;
        std::random_device dev;
        _Generator.seed(dev());
    }

    std::uniform_int_distribution<int> distribution(v1, v2);
    return distribution(_Generator);
}

Bu şekilde halihazırda var olan "number" tanımlamasını değiştirmiş oluyoruz. Benim droplarım bu işlemden sonra artık normal.
 
Droplar aşırı fazla. Tek yabani köpekten 10 tane eşya düşüyor. Araştırıp bunun sebebinin freebsd ile windows arasındaki rastgele sayı oluşturma olayının farklılığı olduğunu gördüm. Çözümünü de buldum, paylaşıyorum.

server src:
libthecore/include/utils.h içinde
C++:
//bu satırı bul:

#define number(from, to) number_ex(from, to, __FILE__, __LINE__)

//bununla değiştir:

int number(int v1, int v2);

libthecore/src/utils.c içinde
C++:
//ilk satırlarda bunu bul:
#include "stdafx.h"

//altına bunu ekle
#include <random>


//bu satırı bul:

float fnumber(float from, float to)

//üstüne bunu yerleştir:

int number(int v1, int v2)
{
    thread_local std::default_random_engine _Generator;
    thread_local bool _Init = false;

    if (!_Init)
    {
        _Init = true;
        std::random_device dev;
        _Generator.seed(dev());
    }

    std::uniform_int_distribution<int> distribution(v1, v2);
    return distribution(_Generator);
}

Bu şekilde halihazırda var olan "number" tanımlamasını değiştirmiş oluyoruz. Benim droplarım bu işlemden sonra artık normal.
daha önce yorumlarda paylaşılmıştı ama yapmayı unutmuşum sanırım hatırlattığın için teşekkürler
 
an itibariyle karakteri yaratamazsın hatasını test ettim. dosyaları sıfırdan kurmama rağmen herhangi bir şekilde hata almadım. hata alan arkadaşlar güncel dosyadaki databaseyi kullanabilirler.
 
windows files kurarken SF dosyalarını değiştirebiliyormuyuz yoksa mevcut files zorunlumu
 
windows files kurarken SF dosyalarını değiştirebiliyormuyuz yoksa mevcut files zorunlumu
yani sadece pack değiştirerek giremezsin client ve game paketleri uyuşturman lazım. o yüzden de değiştirdiğin dosyanın gamesinide build alman lazım. yani baya değişiklik lazım kısaca. nasıl bir değiştirmeden bahsediyorsun detaylı yazarsan bende detaylı anlatayım.
 
Ubuntu ya da Debian ile source derleme, game ve mysql çalıştırma da gelir mi? FreeBSD işletim sistemine göre kullanım açısından çok daha rahat olur. Performans olarak birebir tutacağını düşünüyorum.
 
Geri
Üst