- Mesaj
- 3.712
- Çözümler
- 350
- Beğeni
- 3.608
- Puan
- 1.849
- Ticaret Puanı
- 0
Arkadaşlar iyi forumlar. Karakterlerden yere atılan itemin kaybolma süresini configden çekme olayını anlatacağım.
İnternette konuyla ilgili 1-2 paylaşım gördüm, hatta fazlası var fakat sanırım eksik ya da yanlış olduğundan kendi serverımda işe yaramamıştı.
Daha ayrıntılı şekilde bir çözüm buldum ve paylaşmak istedim. Umarım işinize yarar.
ADIM 1:
game/src/config.cpp açın ve int gPlayerMaxLevel kodunu aratıp hemen bir alt satırına şunu ekleyin:
long int itemkaybolmasuresi = 0;
Devamında: Yine config.cpp içinden TOKEN("max_level") kodunu aratın ve kod bloğunun altına şu satırları ekleyin;
ADIM 2:
game/src/config.h dosyasını açın ve extern int gPlayerMaxLevel; kodunu aratıp bir alt satırına;
extern long int itemkaybolmasuresi; kodunu ekleyin.
ADIM3:
game/src/char_item.cpp dosyasını açın ve pkItemToDrop->StartDestroyEvent kodunu aratın. Sizde bu kodun sonunda parantez içinde farklı bir kod veya sayı olabilir.
pkItemToDrop->StartDestroyEvent(10) gibi.
Onu şu şekilde değiştirin: pkItemToDrop->StartDestroyEvent(itemkaybolmasuresi);
Buradan sonra srcyi build edin ve build sonrası gerekli işlemlerinizi halledin.
Ardından aşağıdakileri uygulayın.
________________________________________
Son olarak channel1,channel2 vs. ve game99 içindeki CONFIG dosyalarını açıp hepsinin en alt satırına;
ITEM_KAYBOLMA_SURESI: 10 kodunu ekleyin.
10 = saniyeyi temsil eder.
İsteğinize göre değiştirebilirsiniz.
Ardından reboot atın ve işlem tamamdır.
İnternette konuyla ilgili 1-2 paylaşım gördüm, hatta fazlası var fakat sanırım eksik ya da yanlış olduğundan kendi serverımda işe yaramamıştı.
Daha ayrıntılı şekilde bir çözüm buldum ve paylaşmak istedim. Umarım işinize yarar.
ADIM 1:
game/src/config.cpp açın ve int gPlayerMaxLevel kodunu aratıp hemen bir alt satırına şunu ekleyin:
long int itemkaybolmasuresi = 0;
Devamında: Yine config.cpp içinden TOKEN("max_level") kodunu aratın ve kod bloğunun altına şu satırları ekleyin;
C++:
TOKEN("ITEM_KAYBOLMA_SURESI")
{
str_to_number(itemkaybolmasuresi, value_string);
itemkaybolmasuresi = MINMAX(0, itemkaybolmasuresi, 1000000L);
fprintf(stderr, "ITEM_KAYBOLMA_SURESI: %ld\n", itemkaybolmasuresi);
}
ADIM 2:
game/src/config.h dosyasını açın ve extern int gPlayerMaxLevel; kodunu aratıp bir alt satırına;
extern long int itemkaybolmasuresi; kodunu ekleyin.
ADIM3:
game/src/char_item.cpp dosyasını açın ve pkItemToDrop->StartDestroyEvent kodunu aratın. Sizde bu kodun sonunda parantez içinde farklı bir kod veya sayı olabilir.
pkItemToDrop->StartDestroyEvent(10) gibi.
Onu şu şekilde değiştirin: pkItemToDrop->StartDestroyEvent(itemkaybolmasuresi);
Buradan sonra srcyi build edin ve build sonrası gerekli işlemlerinizi halledin.
Ardından aşağıdakileri uygulayın.
________________________________________
Son olarak channel1,channel2 vs. ve game99 içindeki CONFIG dosyalarını açıp hepsinin en alt satırına;
ITEM_KAYBOLMA_SURESI: 10 kodunu ekleyin.
10 = saniyeyi temsil eder.
İsteğinize göre değiştirebilirsiniz.
Ardından reboot atın ve işlem tamamdır.