Bulundu tr yeni gelen toplu hasar gösterme

Konu sahibinin aradığı materyalleri bulduğu için "Bulundu" öneki eklenmiştir. Eğer aynı materyalleri arıyorsanız yorumlara bakabilirsiniz. İstediğiniz materyallere bu konuda bulamadıysanız yeni konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

adv1453

Yardımsever Üye
Yardımsever Üye
MT Üye
Mesaj
438
Çözümler
42
Beğeni
215
Puan
844
Ticaret Puanı
0
Selamlar,

1661036027516.png


bu sistem elinde olan varsa paylaşabilir mi?
 
Çözüm
Başkalarının attığı hasarıda gösteriyor sanırım ben fotoğraftan onu anladım
eğer bahsettiği o ise bu konu işine yarayabilir
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
(sanırım o forum gg)

Game Source

char_battle.cpp açılır ve aratılır;

Kod:
void CHARACTER::SendDamagePacket(LPCHARACTER pAttacker, int Damage, BYTE DamageFlag)

kod içerisinde bulunur;

Kod:
        damageInfo.header = HEADER_GC_DAMAGE_INFO;
        damageInfo.dwVID = (DWORD)GetVID();
        damageInfo.flag = DamageFlag;
        damageInfo.damage = Damage;


altına eklenir;

Kod:
        PacketAround(&damageInfo, sizeof(TPacketGCDamageInfo));
        return;


Client Source

UserInterface/PythonNetworkStreamPhaseGame.cpp açılır ve aratılır;

Kod:
bool...
Başkalarının attığı hasarıda gösteriyor sanırım ben fotoğraftan onu anladım
eğer bahsettiği o ise bu konu işine yarayabilir
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
(sanırım o forum gg)

Game Source

char_battle.cpp açılır ve aratılır;

Kod:
void CHARACTER::SendDamagePacket(LPCHARACTER pAttacker, int Damage, BYTE DamageFlag)

kod içerisinde bulunur;

Kod:
        damageInfo.header = HEADER_GC_DAMAGE_INFO;
        damageInfo.dwVID = (DWORD)GetVID();
        damageInfo.flag = DamageFlag;
        damageInfo.damage = Damage;


altına eklenir;

Kod:
        PacketAround(&damageInfo, sizeof(TPacketGCDamageInfo));
        return;


Client Source

UserInterface/PythonNetworkStreamPhaseGame.cpp açılır ve aratılır;

Kod:
bool CPythonNetworkStream::RecvDamageInfoPacket()


kod bloğu içerisinde bu kodu bulun;

Kod:
bool bTarget = (pInstTarget==m_pInstTarget);

bu şekilde değiştirin;

Kod:
bool bTarget = true;
 
Çözüm
Harbi gereksiz bir şey olmuş. Lagdan başka getirisi olmaz
Lag yapacağını ben düşünmüyorum hasarlar zaten herkesin kendi ekranında gözüküyor bunu herkesin görebileceği bir hale getiriyorsun. Belli bir range içerisindeki kullanıcıların hasarlarını görebiliyor olabilirsin.
 
Lag yapacağını ben düşünmüyorum hasarlar zaten herkesin kendi ekranında gözüküyor bunu herkesin görebileceği bir hale getiriyorsun. Belli bir range içerisindeki kullanıcıların hasarlarını görebiliyor olabilirsin.
bir kişinin herkese attığı atıyorum kılıç çevirme attınız 3 kişiye değdi 3üne de vurduğunuz dmg ekranınızda çıkıyor
 
eğer bahsettiği o ise bu konu işine yarayabilir
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
(sanırım o forum gg)

Game Source

char_battle.cpp açılır ve aratılır;

Kod:
void CHARACTER::SendDamagePacket(LPCHARACTER pAttacker, int Damage, BYTE DamageFlag)

kod içerisinde bulunur;

Kod:
        damageInfo.header = HEADER_GC_DAMAGE_INFO;
        damageInfo.dwVID = (DWORD)GetVID();
        damageInfo.flag = DamageFlag;
        damageInfo.damage = Damage;


altına eklenir;

Kod:
        PacketAround(&damageInfo, sizeof(TPacketGCDamageInfo));
        return;


Client Source

UserInterface/PythonNetworkStreamPhaseGame.cpp açılır ve aratılır;

Kod:
bool CPythonNetworkStream::RecvDamageInfoPacket()


kod bloğu içerisinde bu kodu bulun;

Kod:
bool bTarget = (pInstTarget==m_pInstTarget);

bu şekilde değiştirin;

Kod:
bool bTarget = true;

Teşekkürler.

1661091259860.png
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst