if (number(1, 100) <= 30) // %30 geçme şansı
Aratılır
if (number(1, 100) <= 100) // %100 geçme şansı
Değiştirilir.
case USE_ADD_ACCESSORY_SOCKET:
{
char buf[21];
snprintf(buf, sizeof(buf), "%u", item2->GetID());
if (item2->IsAccessoryForSocket())
{
if (item2->GetAccessorySocketMaxGrade() <...
if (number(1, 100) <= 30) // %30 geçme şansı
Aratılır
if (number(1, 100) <= 100) // %100 geçme şansı
Değiştirilir.
case USE_ADD_ACCESSORY_SOCKET:
{
char buf[21];
snprintf(buf, sizeof(buf), "%u", item2->GetID());
if (item2->IsAccessoryForSocket())
{
if (item2->GetAccessorySocketMaxGrade() < ITEM_ACCESSORY_SOCKET_MAX_NUM)
{
if (number(1, 100) <= 50) // Ayarlanacak oran
{
item2->SetAccessorySocketMaxGrade(item2->GetAccessorySocketMaxGrade() + 1);
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("소켓이 성공적으로 추가되었습니다."));
LogManager::instance().ItemLog(this, item, "ADD_SOCKET_SUCCESS", buf);
}
else
{
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("소켓 추가에 실패하였습니다."));
LogManager::instance().ItemLog(this, item, "ADD_SOCKET_FAIL", buf);
}
item->SetCount(item->GetCount() - 1);
}
else
{
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("이 액세서리에는 더이상 소켓을 추가할 공간이 없습니다."));
}
}
else
{
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("이 아이템으로 소켓을 추가할 수 없는 아이템입니다."));
}
}
break;
Çok teşşekür ederim uzun süredir aradığım tüm şeyleri yazmışsınızusr/game/kanallarda config dosyasında olabilir, eğer yoksa src dosyalarında düzenlemeler yapmanız gerekir.
Taşların geçme oranı :
Char_item.cpp:if (number(1, 100) <= 30) // %30 geçme şansı Aratılır if (number(1, 100) <= 100) // %100 geçme şansı Değiştirilir.
Cevher'lerin geçme oranı :
Diğer fonksiyonlar;Char_item.cpp:case USE_ADD_ACCESSORY_SOCKET: { char buf[21]; snprintf(buf, sizeof(buf), "%u", item2->GetID()); if (item2->IsAccessoryForSocket()) { if (item2->GetAccessorySocketMaxGrade() < ITEM_ACCESSORY_SOCKET_MAX_NUM) { if (number(1, 100) <= 50) // Ayarlanacak oran { item2->SetAccessorySocketMaxGrade(item2->GetAccessorySocketMaxGrade() + 1); ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("소켓이 성공적으로 추가되었습니다.")); LogManager::instance().ItemLog(this, item, "ADD_SOCKET_SUCCESS", buf); } else { ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("소켓 추가에 실패하였습니다.")); LogManager::instance().ItemLog(this, item, "ADD_SOCKET_FAIL", buf); } item->SetCount(item->GetCount() - 1); } else { ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("이 액세서리에는 더이상 소켓을 추가할 공간이 없습니다.")); } } else { ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("이 아이템으로 소켓을 추가할 수 없는 아이템입니다.")); } } break;
case USE_ADD_ACCESSORY_SOCKET
(Elmas ekleme fonksiyonu)
case USE_PUT_INTO_BELT_SOCKET
case USE_PUT_INTO_ACCESSORY_SOCKET
(Mücevher ekleme fonksiyonu)
case USE_ADD_ATTRIBUTE
(Efsun ekleme fonksiyonu (Yeşil Güç)
case USE_ADD_ATTRIBUTE2
(Efsun ekleme fonksiyonu (Artırma Kağıdı)
case ITEM_METIN
(Taş ekleme fonksiyonu (Kavrama taşı vs tüm taşlar)
case REWARD_BOX_UNIQUE_ITEM_CAPE_OF_COURAGE
(Cesaret Pelerini fonksiyonu)
case USE_POTION
(İksirler fonksiyonu (Kırmızı İksir vs)
case USE_POTION_NODELAY
(Şeftali suyu itemleri vs (70020,71018,71019,71020)
case USE_ABILITY_UP
(Yeşil iksir mor iksir itemleri)
sağlık olsunRica ederim. Kutsama küresinin fonksiyonu bulamadım malesef.