Çözüldü Switchbot İtem Sürükleme Problemi

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

Kaiser

⋞ 〈 ☪ 〉 ⋟
Yönetici
Premium Üye
Geliştirici
Yardımsever Üye
Editör
Mesaj
3.662
Çözümler
343
Beğeni
3.502
Puan
1.849
Merhabalar, sunucu destekli efsun botu ekledim. Şu an için hiç bir syserr kaydı yok. Ancak bu sistemi kuran bir çok kişinin yaşadığı sorunu yaşıyorum.
İtemi botun üzerine sürükleyemiyorum. GameType.h ve GameType.cpp ile ilgili dikkat edilmesi gereken bazı noktalar olduğunu söyleyenler var, kontrol ettim fakat gösterildiği gibi eklemişim zaten.
Bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.

Görsel:

1054362033_Animation0.gif.06aaf5b38a69c8fea012232795c23d40.gif


Client-Server syserr dosyaları bomboş.
 
Çözüm
Sorunun kaynağını buldum.
Client src > GameType.h ve server>common>length.h dosyalarındaki enum EWindows bloklarına eklenen switchbot kodları, her iki tarafta da aynı sırada olması gerekiyor.

Şu şekilde:

length.h:
enum EWindows
{
    RESERVED_WINDOW,
    INVENTORY,
    EQUIPMENT,
    SAFEBOX,
    MALL,
    DRAGON_SOUL_INVENTORY,
    BELT_INVENTORY,
#ifdef ENABLE_SWITCHBOT
    SWITCHBOT,
#endif
#ifdef __AUCTION__
    AUCTION,
#endif
    GROUND
};


GameType.h:
enum EWindows
{
    RESERVED_WINDOW,
    INVENTORY,                // ±âº» Àκ¥Å丮. (45Ä Â¥¸®°¡ 2ÆäÀÌÁö Á¸Àç = 90Ä)
    EQUIPMENT,
    SAFEBOX,
    MALL,
    DRAGON_SOUL_INVENTORY,
    BELT_INVENTORY,            // NOTE: W2.1 ¹öÀü¿¡ »õ·Î Ãß°¡µÇ´Â º§Æ® ½½·Ô ¾ÆÀÌÅÛÀÌ Á¦°øÇÏ´Â º§Æ®...
Sorunun kaynağını buldum.
Client src > GameType.h ve server>common>length.h dosyalarındaki enum EWindows bloklarına eklenen switchbot kodları, her iki tarafta da aynı sırada olması gerekiyor.

Şu şekilde:

length.h:
enum EWindows
{
    RESERVED_WINDOW,
    INVENTORY,
    EQUIPMENT,
    SAFEBOX,
    MALL,
    DRAGON_SOUL_INVENTORY,
    BELT_INVENTORY,
#ifdef ENABLE_SWITCHBOT
    SWITCHBOT,
#endif
#ifdef __AUCTION__
    AUCTION,
#endif
    GROUND
};


GameType.h:
enum EWindows
{
    RESERVED_WINDOW,
    INVENTORY,                // ±âº» Àκ¥Å丮. (45Ä Â¥¸®°¡ 2ÆäÀÌÁö Á¸Àç = 90Ä)
    EQUIPMENT,
    SAFEBOX,
    MALL,
    DRAGON_SOUL_INVENTORY,
    BELT_INVENTORY,            // NOTE: W2.1 ¹öÀü¿¡ »õ·Î Ãß°¡µÇ´Â º§Æ® ½½·Ô ¾ÆÀÌÅÛÀÌ Á¦°øÇÏ´Â º§Æ® Àκ¥Å丮
#ifdef ENABLE_SWITCHBOT
    SWITCHBOT,
#endif
    WINDOW_TYPE_MAX,
    GROUND,                    // NOTE: 2013³â 2¿ù5ÀÏ ÇöÀç±îÁö unused.. ¿Ö Àִ°ÅÁö???
};

İlk başta anlatıldığı gibi eklemiştim ancak bu noktaya dikkat etmek gerekiyormuş.
 
Çözüm
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst