Yardım serverinfo.py ip sıkıntısı

Konu sahibi bu konuda soru soruyor. Sorusu ile ilgili bilgisi olanların yanıtlamasını bekliyor.

SadClowN

MT Üye
MT Üye
Mesaj
194
Çözümler
5
Beğeni
89
Puan
704
Ticaret Puanı
0
Konu Güncellendi
Konuyu değiştiriyorum serverinfo.py dosyasının içinde ip gözükmemesi client sourcenin içindeki dosyalardan değiştiriliyormuş onu yaptık fakat değiştirdiğimiz halde ip yi tanımlayamıyoruz.
Şu anki sorun clientten oyuna girilememesidir.
Kallavi2 Server Filesinin dosyaları istenmişti buyrun linkleri konuya ekliyorum.
Çözümü bulmak dileğiyle şimdiden teşekkürler.
Filesin dosyalarını indirdiğim konu linki
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.

Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.

Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.

Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.

Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.


serverinfo.py:
import uvvY2sBNvVcbJz4jvDr6fSWYdmqv9NPQ as pythonApi
app = __import__(pythonApi.GetModuleName("app"))
net = __import__(pythonApi.GetModuleName("net"))

(sv1_ip, sv1_name, sv2_ip, sv2_name) = net.GetServer_IPNAME()
(ch1_port, ch2_port, ch3_port, ch4_port, ch5_port, ch6_port, auth_port, mark_port) = net.GetServer_PORT()

DISCORD_L = open("lib/discord.pyc").read()
SERVER_1 = open("lib/serverismi.pyc").read()
SERVER_2 = "Kallavi2 Beta"

CH_1_NAME    = "CH1"
CH_2_NAME    = "CH2"
CH_3_NAME    = "CH3"
CH_4_NAME    = "CH4"
CH_5_NAME    = "CH5"
CH_6_NAME    = "CH6"

STATE_NONE = "|cFFFF0000|hBilinmiyor"
  
STATE_DICT = {
    0 : "|cFFFF0000|hBilinmiyor",
    1 : "|cff00ff00|hTavsiye Edilen",
    2 : "|cffFF6800|hNormal",
    3 : "|cffFF8300|hKalabalık",
    4 : "|cffFF8400|hKalabalık"
}

SERVER01_CHANNEL_DICT = {
    1:{"key":11,"name":CH_1_NAME,"ip":sv1_ip,"tcp_port":ch1_port,"udp_port":ch1_port,"state":STATE_NONE,},
    2:{"key":12,"name":CH_2_NAME,"ip":sv1_ip,"tcp_port":ch2_port,"udp_port":ch2_port,"state":STATE_NONE,},
    3:{"key":13,"name":CH_3_NAME,"ip":sv1_ip,"tcp_port":ch3_port,"udp_port":ch3_port,"state":STATE_NONE,},
    4:{"key":14,"name":CH_4_NAME,"ip":sv1_ip,"tcp_port":ch4_port,"udp_port":ch4_port,"state":STATE_NONE,},
    5:{"key":15,"name":CH_5_NAME,"ip":sv1_ip,"tcp_port":ch5_port,"udp_port":ch5_port,"state":STATE_NONE,},
    6:{"key":16,"name":CH_6_NAME,"ip":sv1_ip,"tcp_port":ch6_port,"udp_port":ch6_port,"state":STATE_NONE,},

}

SERVER02_CHANNEL_DICT = {
    1:{"key":21,"name":CH_1_NAME,"ip":sv2_ip,"tcp_port":ch1_port,"udp_port":ch1_port,"state":STATE_NONE,},
    2:{"key":22,"name":CH_2_NAME,"ip":sv2_ip,"tcp_port":ch2_port,"udp_port":ch2_port,"state":STATE_NONE,},
#    3:{"key":23,"name":CH_3_NAME,"ip":sv2_ip,"tcp_port":ch3_port,"udp_port":ch3_port,"state":STATE_NONE,},
#    4:{"key":24,"name":CH_4_NAME,"ip":sv2_ip,"tcp_port":ch4_port,"udp_port":ch4_port,"state":STATE_NONE,},
#    5:{"key":25,"name":CH_5_NAME,"ip":sv2_ip,"tcp_port":ch5_port,"udp_port":ch5_port,"state":STATE_NONE,},
#    6:{"key":26,"name":CH_6_NAME,"ip":sv2_ip,"tcp_port":ch6_port,"udp_port":ch6_port,"state":STATE_NONE,},
}

REGION_NAME_DICT = {
    0 : "", 
}

REGION_AUTH_SERVER_DICT = {
    0 : {
        1 : { "ip":sv1_ip, "port":auth_port, },
        2 : { "ip":sv2_ip, "port":auth_port, },
    }
}

REGION_DICT = {
    0 : {
        1 : { "name" :sv1_name, "channel" : SERVER01_CHANNEL_DICT, },
        2 : { "name" :sv2_name, "channel" : SERVER02_CHANNEL_DICT, },
    },
}

MARKADDR_DICT = {
    10 : { "ip" : sv1_ip, "tcp_port" : mark_port, "mark" : "mark_0.tga", "symbol_path" : "10", },
    20 : { "ip" : sv2_ip, "tcp_port" : mark_port, "mark" : "mark_0.tga", "symbol_path" : "20", },
}
 
Son düzenleme:
Game src yi VS ile build edemezsiniz. Yine de konuya vakıf olan arkadaşların farklı bir yardımı olabilir belki.
 
Şaka maka bir anlatım buldum onu deneyeceğim adam 3 dosyayı editletiyor
config.cpp
char.cpp
config.h
bu 3 dosyaya anlatıma göre kod ekledim ve değiştirdim kendi ip adresimi ekledim
galiba lisanslama işi böyle oluyor şimdi geldik game src yi build etmeye birazda onu araştıracağım eğer komple bitirdiğim vakit olursa konuyu değiştirip çözümü yazacağım.
 
Şimdi anladım neden çok uzun iş dediğinizi :D
Filezillaya atıyorum dosyaları ve aşırı bekletme yapıyor artık kaç saate atar allah bilir :D
Neyse sonucu tekrar size yazacağım.
 
ben işte bu filesi bu yüzden bıraktım :) Daha en başında herşey belli xD

Client srcde 2 dosya içersinde lisanslama yapılmış (hangi dosyalar hatırlamıyorum)
Game SRC den lisansın çekilmesi gerek
VS13 ve FreeBSD 12.1 ile build edilmesi gerek
Fullpack düzenlenecek
Configler içerisine Lisans ipler , bind ip ve publıc ip ler eklenecek (lisanların olduğu kod bloğunda bunlarıda istiyordu sanırsam)

bunlara rağmen açılıp açılmayacağı belli değil ve bu sadece oyuna girişte yaşanacak sıkıntı syserr , core patlaması vb gibi olabilecek sorunlardan bahsetmiyorum bile :D Ben kullanmayıp sadece metin gaya , boss gaya olayını denemek ve düzgün bir şey ise sökmek için indirmiştim.
 
olmazsa yarın VS13 indirip denerim açmayı normalde VS13 açmıyordu benim PC ama @Whistle VS13 için bir yönlendirme yapar mısınız ? Hangi siteden temiz bir kurulum setup ı indirebilirim. Birde c++ game development paketi kurmak gerekli mi?
 
Geri
Üst