Çözülemedi pointleri gönderen paket?

Ne yazık ki bu konuda sorulara çözüm bulunmuyor. Eğer konuda yorumlar varsa hepsini inceleyebilirsiniz. Belki sizlerin sorununuzu çözmek için için ipuçları bulabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

hasanmacit

dc: hasanmacit
Site yetkilisi
Moderatör
Premium Üye
Geliştirici
Yardımsever Üye
Mesaj
3.187
Çözümler
100
Beğeni
2.449
Puan
1.840
Ticaret Puanı
2
selam.

Python:
            if app.ENABLE_CONQUEROR_LEVEL:
                if player.GetStatus(player.CONQUEROR_LEVEL) >= 1:
                    self.GetChild("Level_Value").SetText(str(player.GetStatus(player.CONQUEROR_LEVEL)))
                    self.GetChild("Exp_Value").SetText(str(unsigned32(player.GetConquerorEXP())))
                    self.GetChild("RestExp_Value").SetText(str(unsigned32(player.GetStatus(player.CONQUEROR_NEXT_EXP)) - unsigned32(player.GetStatus(player.CONQUEROR_EXP))))
                else:
                    self.GetChild("Level_Value").SetText(str(player.GetStatus(player.LEVEL)))
                    self.GetChild("Exp_Value").SetText(str(unsigned32(player.GetEXP())))
                    self.GetChild("RestExp_Value").SetText(str(unsigned32(player.GetStatus(player.NEXT_EXP)) - unsigned32(player.GetStatus(player.EXP))))

şu kodla c ekranında kontrol yapılıyor ve conqueror levelim 1 den yüksekse c ekranındaki levele conqueror level yazılıyor. buraya kadar herhangi bir sıkıntı yok. ama c ekranında yohara leveli göstermiyordu kontrol ettim pointi boş gönderiyor. bu pointin dolu gitmesi için nereleri kontrol etmek lazım? bir kaç yer kontrol ettim ama her yer doğru gibi geldi gözüme.​
 
Python:
            if app.ENABLE_CONQUEROR_LEVEL:
                if self.levelType == player.LEVEL_TYPE_CONQUEROR:
                    self.GetChild("Level_Value").SetText(str(player.GetStatus(player.POINT_CONQUEROR_LEVEL)))
                    self.GetChild("Exp_Value").SetText(str(unsigned32(player.GetStatus(player.POINT_CONQUEROR_EXP))))
                    self.GetChild("RestExp_Value").SetText(str(unsigned32(player.GetStatus(player.POINT_CONQUEROR_NEXT_EXP)) - unsigned32(player.GetStatus(player.POINT_CONQUEROR_EXP))))
                else:
                    self.GetChild("Level_Value").SetText(str(player.GetStatus(player.LEVEL)))
                    self.GetChild("Exp_Value").SetText(str(unsigned32(player.GetEXP())))
                    self.GetChild("RestExp_Value").SetText(str(unsigned32(player.GetStatus(player.NEXT_EXP)) - unsigned32(player.GetStatus(player.EXP))))
            else:
                self.GetChild("Level_Value").SetText(str(player.GetStatus(player.LEVEL)))
                self.GetChild("Exp_Value").SetText(str(unsigned32(player.GetEXP())))
                self.GetChild("RestExp_Value").SetText(str(unsigned32(player.GetStatus(player.NEXT_EXP)) - unsigned32(player.GetStatus(player.EXP))))
 
Python:
            if app.ENABLE_CONQUEROR_LEVEL:
                if self.levelType == player.LEVEL_TYPE_CONQUEROR:
                    self.GetChild("Level_Value").SetText(str(player.GetStatus(player.POINT_CONQUEROR_LEVEL)))
                    self.GetChild("Exp_Value").SetText(str(unsigned32(player.GetStatus(player.POINT_CONQUEROR_EXP))))
                    self.GetChild("RestExp_Value").SetText(str(unsigned32(player.GetStatus(player.POINT_CONQUEROR_NEXT_EXP)) - unsigned32(player.GetStatus(player.POINT_CONQUEROR_EXP))))
                else:
                    self.GetChild("Level_Value").SetText(str(player.GetStatus(player.LEVEL)))
                    self.GetChild("Exp_Value").SetText(str(unsigned32(player.GetEXP())))
                    self.GetChild("RestExp_Value").SetText(str(unsigned32(player.GetStatus(player.NEXT_EXP)) - unsigned32(player.GetStatus(player.EXP))))
            else:
                self.GetChild("Level_Value").SetText(str(player.GetStatus(player.LEVEL)))
                self.GetChild("Exp_Value").SetText(str(unsigned32(player.GetEXP())))
                self.GetChild("RestExp_Value").SetText(str(unsigned32(player.GetStatus(player.NEXT_EXP)) - unsigned32(player.GetStatus(player.EXP))))
bu nedir?
 
ayrıca kodlarda basit bir yazım hatası SUNGMA_INMUNE olarak girişmiş etkisi olur mu bilmiyorum
ve debuff etkileri yoktu sanırsam devdeki paylaşılanda osf filesten sökmustum ben
baktım fakat dediğin şekilde çalışmadı. pointi aktaramıyor zaten sorun o. python taraflı bir iş değil yani. srcdeki okuduğu pointi gönderemiyor cliente o yüzden de değeri pozitif almıyor.
 
rakancitonunkinden eklemiştim ama bildiğim bir filesten sökücem. sorun çözülemedi. yardım etmeye çalışanlara teşekkürler iyi forumlar.
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst