- Mesaj
- 76
- Çözümler
- 5
- Beğeni
- 8
- Puan
- 89
- Ticaret Puanı
- 0
Günlerdir eklemeye uğraştığım ve sürekli hatalarla karşılaştığım Server Taraflı Efsun Botundan bir hata daha.
Discord ekleyip yardım edeceklere şükran duyarım.
if app.ENABLE_SWITCHBOT:
def RefreshSwitchbotWindow(self):
self.interface.RefreshSwitchbotWindow()
def RefreshSwitchbotItem(self, slot):
self.interface.RefreshSwitchbotItem(slot)
ben sistem eklerken genelde böyle hatalarda def app. dan sonra eklenen sistemin src tarafalı tanımının eksik oldugundan kaynaklandıgını fark ediyodum PythonPlayerModule.py dosyasını kontrol et tanımlı değilse tanımla
yanlış yönlendirdiğim için özür dilerim mesajı tekrar düzenlemiştim tekrar okuyunuz.game.py:if app.ENABLE_SWITCHBOT: def RefreshSwitchbotWindow(self): self.interface.RefreshSwitchbotWindow() def RefreshSwitchbotItem(self, slot): self.interface.RefreshSwitchbotItem(slot)
Game.py sadece bunu ekle demiş ve ekledim en sona
pythonapplicationmodule olacak ben bir daha düzelteyim bazen kafa gidebiliyoryanlış yönlendirdiğim için özür dilerim mesajı tekrar düzenlemiştim tekrar okuyunuz.
yaa varya kafama .... yardımcı olayım derken köstek oldum resmen sağolasın teşekkür ederim.pythonapplicationmodule olacak ben bir daha düzelteyim bazen kafa gidebiliyor
pythonapplicationmodule olacak ben bir daha düzelteyim bazen kafa gidebiliyor
#ifdef ENABLE_SWITCHBOT
PyModule_AddIntConstant(poModule, "ENABLE_SWITCHBOT", 1);
#else
PyModule_AddIntConstant(poModule, "ENABLE_SWITCHBOT", 0);
#endif
evet bunu ekliyosun clienti derleyip tekrar içine atıyosun sorun gidiyoduPythonApplicationModule.cpp:#ifdef ENABLE_SWITCHBOT PyModule_AddIntConstant(poModule, "ENABLE_SWITCHBOT", 1); #else PyModule_AddIntConstant(poModule, "ENABLE_SWITCHBOT", 0); #endif
Sadece bunu eklettirdi.
locale_inc.h da definesi var mı belki onu eklemeyi unutmuşsundurPythonApplicationModule.cpp:#ifdef ENABLE_SWITCHBOT PyModule_AddIntConstant(poModule, "ENABLE_SWITCHBOT", 1); #else PyModule_AddIntConstant(poModule, "ENABLE_SWITCHBOT", 0); #endif
Sadece bunu eklettirdi.
locale_inc.h da definesi var mı belki onu eklemeyi unutmuşsundur
#define LOCALE_SERVICE_SINGAPORE // ½Ì°¡Æú
#define ENABLE_COSTUME_SYSTEM
#define ENABLE_ENERGY_SYSTEM
#define __ENABLE_SHAMAN_ATTACK_FIX__
#define ENABLE_DRAGON_SOUL_SYSTEM
#define ENABLE_NEW_EQUIPMENT_SYSTEM
#define ENABLE_DISCORD_RPC
#define fix_header254
#define WJ_SPLIT_INVENTORY_SYSTEM
#define ENABLE_SWITCHBOT
evet bunu ekliyosun clienti derleyip tekrar içine atıyosun sorun gidiyodu
0217 22:57:03413 ::
networkModule.py(line:208) SetSelectCharacterPhase
system.py(line:130) __pack_import
system.py(line:110) _process_result
introSelect.py(line:30) <module>
system.py(line:130) __pack_import
system.py(line:110) _process_result
interfaceModule.py(line:12) <module>
system.py(line:130) __pack_import
networkModule.SetSelectCharacterPhase - <type 'exceptions.SyntaxError'>:invalid syntax (uiInventory.py, line 1392)
0217 22:57:03413 :: ============================================================================================================
0217 22:57:03413 :: Abort!!!!
uiInvntory.pyde 1392.satırda yazım hatası yapmışsın tab vs dikkat et
if player.SLOT_TYPE_INVENTORY == attachedSlotType or\
player.SLOT_TYPE_DRAGON_SOUL_INVENTORY == attachedSlotType or\
player.SLOT_TYPE_SKILL_BOOK_INVENTORY == attachedSlotType or\
player.SLOT_TYPE_UPGRADE_ITEMS_INVENTORY == attachedSlotType or\
player.SLOT_TYPE_STONE_INVENTORY == attachedSlotType or\
player.SLOT_TYPE_BOX_INVENTORY == attachedSlotType or\
player.SLOT_TYPE_EFSUN_INVENTORY == attachedSlotType or\
player.SLOT_TYPE_CICEK_INVENTORY == attachedSlotType:
itemCount = player.GetItemCount(attachedSlotPos)
attachedCount = mouseModule.mouseController.GetAttachedItemCount()
self.__SendMoveItemPacket(attachedSlotPos, selectedSlotPos, attachedCount)
itemCount = player.GetItemCount(attachedSlotPos)
attachedCount = mouseModule.mouseController.GetAttachedItemCount()
self.__SendMoveItemPacket(attachedSlotPos, selectedSlotPos, attachedCount)
elif app.ENABLE_SWITCHBOT and player.SLOT_TYPE_SWITCHBOT == attachedSlotType or\
attachedCount = mouseModule.mouseController.GetAttachedItemCount()
net.SendItemMovePacket(player.SWITCHBOT, attachedSlotPos, player.INVENTORY, selectedSlotPos, attachedCount)
uiInvntory.pyde 1392.satırda yazım hatası yapmışsın tab vs dikkat et
Mt2 ile uğraşmayı kısa bi süre önce bıraktım konu içinde arkadaşlar yardımcı olacaktır. ayrıca dosya satırlarını aynı şekilde burdaki kod editörüyle gönderirsen daha fazla yardımcı olabiliriz.Müsaitsen Discord'dan yardım edebilir misin kral?