Yardım Ridack GM efektleri görünmüyor

  • Konuyu açan Konuyu açan TakographiC
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 3
  • Gösterim Gösterim 359
Konu sahibi bu konuda soru soruyor. Sorusu ile ilgili bilgisi olanların yanıtlamasını bekliyor.

TakographiC

Oʏᴜɴ Gʀᴀғiᴋ Tᴀꜱᴀʀıᴍ Hiᴢᴍᴇᴛi
MT Üye
Mesaj
280
Çözümler
5
Beğeni
356
Puan
454
Ticaret Puanı
0
Konu başlıklarını tamamen büyük harfle yazmayınız.
Selam,

Yunus arkadaşımızın paylaşmış olduğu
RİDACK GM LOGOLARI
Ekledim, Buildde her hangi bir sorun olmadı. Python tarafınıda ekledim ancak effect'ler görünmüyo.
Effect yollarını değiştirdim ama hiç bir türlü yansıtamadım oyuna. Sys'da vermemekte.
Sorun ne olabilir ?
 
En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş:
Geri
Üst