Çözüldü Render Target Wolfman Kılıç Sorunu !

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

Dianz

MT Üye
MT Üye
Mesaj
262
Çözümler
3
Beğeni
101
Puan
484
Ticaret Puanı
0
Render Target Sistemi Ekledim Fakat Normal Kılıçları Dahi Wolfmanda Renderliyor Sorun Neyden Kaynaklı Olabilir
(Not) AntiFlag Değerleri ANTI_MUDANG | ANTI_WOLFMAN Şeklinde Kılıçta Kostümlerde Dahil
Yardımlarınız İçin Şimdiden Teşşekürler
1127_172758.jpg
 
Son düzenleme:
Çözüm
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.


Silah Kostüm Çözemedim
elif itemSubType == 4: #weapon costume
Bunu çok basit bir şekilde gösteriyim sana. Bu şekilde %99 düzelmiş olur. Hem diğer karakterlerin. Yelpaze hançer gibi bozuklukları var ise onlara da çözüm olur.
Python:
                elif itemSubType == 4: #weapon costume   
                    if item.IsAntiFlag(item.ITEM_ANTIFLAG_WARRIOR) == False and (player.GetRace() == 4 or player.GetRace() == 0):
                        self.__ModelPreview(itemVnum, 3, player.GetRace())
                    if item.IsAntiFlag(item.ITEM_ANTIFLAG_ASSASSIN) == False and (player.GetRace() == 5 or player.GetRace() == 1):
                        self.__ModelPreview(itemVnum, 3...
Render cpplerine ve header dosyalarına bakmak kısaca detaylı şekilde bakmam gerekiyor rendering sistemini nereden eklediniz acaba?
 
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.


Silah Kostüm Çözemedim
elif itemSubType == 4: #weapon costume
Bunu çok basit bir şekilde gösteriyim sana. Bu şekilde %99 düzelmiş olur. Hem diğer karakterlerin. Yelpaze hançer gibi bozuklukları var ise onlara da çözüm olur.
Python:
                elif itemSubType == 4: #weapon costume   
                    if item.IsAntiFlag(item.ITEM_ANTIFLAG_WARRIOR) == False and (player.GetRace() == 4 or player.GetRace() == 0):
                        self.__ModelPreview(itemVnum, 3, player.GetRace())
                    if item.IsAntiFlag(item.ITEM_ANTIFLAG_ASSASSIN) == False and (player.GetRace() == 5 or player.GetRace() == 1):
                        self.__ModelPreview(itemVnum, 3, player.GetRace())
                    if item.IsAntiFlag(item.ITEM_ANTIFLAG_SURA) == False and (player.GetRace() == 2 or player.GetRace() == 6):
                        self.__ModelPreview(itemVnum, 3, player.GetRace())       
                    if item.IsAntiFlag(item.ITEM_ANTIFLAG_SHAMAN) == False and (player.GetRace() == 7 or player.GetRace() == 3):
                        self.__ModelPreview(itemVnum, 3, player.GetRace())   
                    if item.IsAntiFlag(item.ITEM_ANTIFLAG_WOLFMAN) == False and (player.GetRace() == 8):
                        self.__ModelPreview(itemVnum, 3, player.GetRace())
 
Çözüm
Dene bakalım


Python:
                elif itemSubType == 4: #weapon costume subtype value
                    if player.GetRace() == 7 or player.GetRace() == 8:
                        self.__ModelPreview(itemVnum, 3, player.GetRace())
                    if player.GetRace() == 6 or player.GetRace() == 5:
                        self.__ModelPreview(itemVnum, 3, player.GetRace())
                    if player.GetRace() == 4 or player.GetRace() == 3:
                        self.__ModelPreview(itemVnum, 3, player.GetRace())       
                    if player.GetRace() == 2 or player.GetRace() == 1:
                        self.__ModelPreview(itemVnum, 3, player.GetRace())
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst