Render Target için ufak bir uyarlama

yunus0399

「RcT 」YunusED
Premium Üye
MT Üye
Mesaj
653
Çözümler
10
Beğeni
416
Puan
829
Ticaret Puanı
0
Merhaba arkadaşlar eminim çoğu arkadaşımın yaşadığı hatadır nasıl çözüleceği hakkında araştırmalar yapmışsada çözebilen var çözemeyen var o yüzden kolaylık olması adına yinede paylaşmak istedim.

pack/root/uitooltip.py:
//Arat

    def AddItemData(self, itemVnum, metinSlot, attrSlot = 0, flags = 0, preview = 1):

//Değiştir

    def AddItemData(self, itemVnum, metinSlot, attrSlot = 0, flags = 0, preview = 0):


//Arat     def SetInventoryItem(self, slotIndex, window_type = player.INVENTORY): içinde

        self.AddItemData(itemVnum, metinSlot, attrSlot)


//Değiştir

        self.AddItemData(itemVnum, metinSlot, attrSlot, 0, 1)

//Arat     def AddRefineItemData(self, itemVnum, metinSlot, attrSlot = 0): içerisinde

        self.AddItemData(itemVnum, metinSlot, attrSlot)

//Değiştir

        self.AddItemData(itemVnum, metinSlot, attrSlot, 0, 0)

--------------------------------------------------------------
not :
 SetInventoryItem = Envanterde görünmesi için açtık
AddRefineItemData taş basarkenki görünüm için kapattık


uitooltip.py:
Eğer
    def AddItemData(self, itemVnum, metinSlot, attrSlot = 0, preview = 0, flags = 0, unbindTime = 0, window_type = player.INVENTORY, slotIndex = -1):

sizde bu şekildeyse demekki 3 sistem daha eklenmiş ona göre aşağıdaki düzenlemeye uyun.


//Arat

    def AddItemData(self, itemVnum, metinSlot, attrSlot = 0, flags = 0, unbindTime = 0, window_type = player.INVENTORY, slotIndex = -1, preview = 1):

//Değiştir

    def AddItemData(self, itemVnum, metinSlot, attrSlot = 0, flags = 0, unbindTime = 0, window_type = player.INVENTORY, slotIndex = -1, preview = 0):

//Arat     def SetInventoryItem(self, slotIndex, window_type = player.INVENTORY): içerisinde

        self.AddItemData(itemVnum, metinSlot, attrSlot)


//Değiştir

        self.AddItemData(itemVnum, metinSlot, attrSlot, 0, 0, window_type, slotIndex, 1)


//     def AddRefineItemData(self, itemVnum, metinSlot, attrSlot = 0):  data kısmı aynn kalsın yani aşağıdaki gibi

        self.AddItemData(itemVnum, metinSlot, attrSlot)
Olası hata görünümü :

1710802555002.png
1710802573135.png
 
Son düzenleme:
Geri
Üst