Yardım Oyuna start verdiğimde game.core yiyorum ama oyun yinede aktif

Konu sahibi bu konuda soru soruyor. Sorusu ile ilgili bilgisi olanların yanıtlamasını bekliyor.

Ford99

Üye
Üye
Mesaj
21
Beğeni
0
Puan
428
Ticaret Puanı
0
ENABLE_ULTIMATE_REGEN sistemini ekledim sistem sorunsuz çalışıyor fakat oyuna start verdiğimde game.core oluşuyor oyun yinede aktif düşme olmuyor.
Adsız.png

CORE İÇERİĞİ BU ŞEKİLDE

KODLAR BU ŞEKİLDE

C++:
CHAR_MANAGER.CPP

    // <Factor> Check whether it has been already deleted or not.

    itertype(m_map_pkChrByVID) it = m_map_pkChrByVID.find(ch->GetVID());

    if (it == m_map_pkChrByVID.end()) {

        // sys_err("[CHARACTER_MANAGER: DestroyCharacter] <Factor> %d not found", (long)(ch->GetVID()));

        return; // prevent duplicated destrunction

    }



NEW_MOB_TİMER.CPP

CNewMobTimer::CNewMobTimer() : m_pkMobRegenTimerEvent(NULL) {}

CNewMobTimer::~CNewMobTimer() { Destroy(); }

EVENTINFO(empty_event_info){empty_event_info(){}};

EVENTFUNC(main_timer)

{

    empty_event_info* info = dynamic_cast<empty_event_info*>(event->info);

    if (info == NULL)

        return 0;

    return PASSES_PER_SEC(CNewMobTimer::Instance().Update());

}



void CNewMobTimer: Destroy()

{

    if (m_pkMobRegenTimerEvent)

    {

        event_cancel(&m_pkMobRegenTimerEvent);

        m_pkMobRegenTimerEvent = NULL;

    }



    for (DWORD j=0;j< m_vecRegenData.size();++j)

    {

        const TNewRegen& newRegen = m_vecRegenData[j];

        if (newRegen.bossPtr)

            M2_DESTROY_CHARACTER(newRegen.bossPtr);

    }

    m_vecRegenData.clear();

}



MAİN.CPP

    CNewMobTimer    mobTimer;
 
En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş:
Geri
Üst