Vegasin extra refine sistemine uyumlumu acaba veya extra yapılması gereken bişey varmı onun için

extra refine sistemi uirefine.py;
Python:
uirefine.py aç

bunu arat

        self.titleBar.SetCloseEvent(ui.__mem_func__(self.CancelRefine))

altına yapıştır

        if app.ENABLE_REFINE_RENEWAL:
            self.checkBox = ui.CheckBox()
            self.checkBox.SetParent(self)
            self.checkBox.SetPosition(35, 62)
            self.checkBox.SetWindowHorizontalAlignCenter()
            self.checkBox.SetWindowVerticalAlignBottom()
            self.checkBox.SetEvent(ui.__mem_func__(self.AutoRefine), "ON_CHECK", True)
            self.checkBox.SetEvent(ui.__mem_func__(self.AutoRefine), "ON_UNCKECK", False)
            self.checkBox.SetCheckStatus(dracarys.IS_AUTO_REFINE)
            self.checkBox.SetTextInfo("Hizli arti bas")
            self.checkBox.Show()

----------------------------------------------------------------------------------------

bu fonksiyonu arat

    def Destroy(self):

bu fonksiyonun bitimine ekle

    if app.ENABLE_REFINE_RENEWAL:
        def __InitializeOpen(self):
            self.children = []
            self.vnum = 0
            self.targetItemPos = 0
            self.dialogHeight = 0
            self.cost = 0
            self.percentage = 0
            self.type = 0
            self.xRefineStart = 0
            self.yRefineStart = 0

------------------------------------------------------------------------------------------

bu fonksiyonu arat

    def Open(self, targetItemPos, nextGradeItemVnum, cost, prob, type):

içerisinden bunu bul

    self.__Initialize()

onu değiştir bununla

        if app.ENABLE_REFINE_RENEWAL:
            self.__InitializeOpen()
        else:
            self.__Initialize()

------------------------------------------------------------------------------------------

bu fonksiyonu arat

    def Accept(self):

onu komple değiştir

    def Accept(self):
        if app.ENABLE_REFINE_RENEWAL:
            totalPerc = self.percentage + REFINE_TOTAL_PERCENTAGE["update"]
            net.SendRefinePacket(self.targetItemPos, self.type, REFINE_MODE[0], REFINE_MODE[1], REFINE_MODE[2], totalPerc)
        else:
            totalPerc = self.percentage + REFINE_TOTAL_PERCENTAGE["update"]
            net.SendRefinePacket(self.targetItemPos, self.type, REFINE_MODE[0], REFINE_MODE[1], REFINE_MODE[2], totalPerc)
            self.Close()

------------------------------------------------------------------------------------------

bu fonksiyonu arat

    def CancelRefine(self):

bunu fonksiyonun bitimine kopyala bu fonksiyon içerisinde barınıcak bu kod

        if app.ENABLE_REFINE_RENEWAL:
            constInfo.AUTO_REFINE_TYPE = 0
            constInfo.AUTO_REFINE_DATA = {
                "ITEM" : [-1, -1],
                "NPC" : [0, -1, -1, 0]
            }


------------------------------------------------------------------------------------------


bunuda sayfanın en altına yapıştır gitsin

    if app.ENABLE_REFINE_RENEWAL:   
        def AutoRefine(self, checkType, autoFlag):
            constInfo.IS_AUTO_REFINE = autoFlag
        
        def CheckRefine(self, isFail):
            if constInfo.IS_AUTO_REFINE == True:
                if constInfo.AUTO_REFINE_TYPE == 1:
                    if constInfo.AUTO_REFINE_DATA["ITEM"][0] != -1 and constInfo.AUTO_REFINE_DATA["ITEM"][1] != -1:
                        scrollIndex = player.GetItemIndex(constInfo.AUTO_REFINE_DATA["ITEM"][0])
                        itemIndex = player.GetItemIndex(constInfo.AUTO_REFINE_DATA["ITEM"][1])
                        
                        chat.AppendChat(chat.CHAT_TYPE_INFO, "%d %d" % (itemIndex, int(itemIndex %10)))
                        if scrollIndex == 0 or (itemIndex % 10 == 8 and not isFail):
                            self.Close()
                        else:
                            net.SendItemUseToItemPacket(constInfo.AUTO_REFINE_DATA["ITEM"][0], constInfo.AUTO_REFINE_DATA["ITEM"][1])
                elif constInfo.AUTO_REFINE_TYPE == 2:
                    npcData = constInfo.AUTO_REFINE_DATA["NPC"]
                    if npcData[0] != 0 and npcData[1] != -1 and npcData[2] != -1 and npcData[3] != 0:
                        itemIndex = player.GetItemIndex(npcData[1], npcData[2])
                        if (itemIndex % 10 == 8 and not isFail) or isFail:
                            self.Close()
                        else:
                            net.SendGiveItemPacket(npcData[0], npcData[1], npcData[2], npcData[3])
                else:
                    self.Close()
            else:
                self.Close()
 
Hocam baya zaman geçmiş aradan biraz saçma olucak ama tam olarak nerede tab hatası yaptığınızı paylaşabilir misiniz? Aynı syserr'i alıyorum ancak defalarca kontrol etmeme rağmen düzgün bir şekilde ekleme sağlamışım, hatamı göremiyorum sanırım.
Askerdeyim Çarşamba eve geçiyorum ancak o zaman yardımcı olabilirim.
 
Bu sistemin yükseltme yaparken envanterde gösterdiği eşya sayısını anlık olarak güncelleyebilir miyiz? Örneğin bir iteme 20 adet yeşil pot istediğini düşünelim bizde 40 adet var ve + bastığımız zaman 20'ye düşmesi gerekiyor ancak tabloda hala 40 gözüküyor.
 
Bu sistemin yükseltme yaparken envanterde gösterdiği eşya sayısını anlık olarak güncelleyebilir miyiz? Örneğin bir iteme 20 adet yeşil pot istediğini düşünelim bizde 40 adet var ve + bastığımız zaman 20'ye düşmesi gerekiyor ancak tabloda hala 40 gözüküyor.
Kapat aç yapınca düzeliyor aslında bunun için tamama basıldıktan sonra refresh yaptırmak yeterli diye düşünüyorum. @Whistle müsait Bir zamanda yapıp ekleme şansın var mı?
 
Kapat aç yapınca düzeliyor aslında bunun için tamama basıldıktan sonra refresh yaptırmak yeterli diye düşünüyorum. @Whistle müsait Bir zamanda yapıp ekleme şansın var mı?
Aslında sistemin içerisinde zaten bu mevcutmuş, kaynağın yorumlarına baktığım zaman bir çok kişi de aynısını belirtmiş ve çözüm eklenmiş.

uiRefine.py > def CheckRefine(self, isFail) satırının alt sıralarındaki,
chat.AppendChat'i bulun(chat.CHAT_TYPE_INFO, "%d %d" % (itemIndex, int(itemIndex %10))) sildiğimiz zaman dediğim şekilde oluyor, hem de genel olarak + bastığın örneğin +7 zehiri +8 yaparken başarılı olsada 7 gösteriyor, bu satırı silmek bu sorunuda çözüyor.
 
böyle bir hata alıyorum yardım eder misiniz

0105 12:41:00444 :: Failed to load script file : UIScript/PopupDialog.py
0105 12:41:00447 ::
ui.py(line:3389) LoadScriptFile
system.py(line:192) execfile
system.py(line:163) Run
UIScript/PopupDialog.py(line:34) <module>

LoadScriptFile!!!!!!!!!!!!!! - <type 'exceptions.AttributeError'>:'module' object has no attribute 'MESSAGE'

0105 12:41:00447 :: ============================================================================================================
0105 12:41:00447 :: Abort!!!!


0105 12:41:00473 :: ============================================================================================================
0105 12:41:00473 :: Abort!!!!
 
böyle bir hata alıyorum yardım eder misiniz

0105 12:41:00444 :: Failed to load script file : UIScript/PopupDialog.py
0105 12:41:00447 ::
ui.py(line:3389) LoadScriptFile
system.py(line:192) execfile
system.py(line:163) Run
UIScript/PopupDialog.py(line:34) <module>

LoadScriptFile!!!!!!!!!!!!!! - <type 'exceptions.AttributeError'>:'module' object has no attribute 'MESSAGE'

0105 12:41:00447 :: ============================================================================================================
0105 12:41:00447 :: Abort!!!!


0105 12:41:00473 :: ============================================================================================================
0105 12:41:00473 :: Abort!!!!
locale_interface içine ekle. Bu sistemi eklerken böyle bir hata alman çok zor ama dene bu varsayılan olarak zaten ekli olması gerek
Kod:
MESSAGE    Bu bir Mesaj
 
Orda da bişey gözükmüyor garip 5 defa kontrol ettim sil baştan yaptım harfi harfine
MEKA#0001 Discorddan ekle yaptıklarını geri al akşam işten geldikten sonra anydesk ile bağlanıp beraber kurulum yaparız.
 
Geri
Üst