Çözüldü Oto quest okuturken hata veren şeyler elle okutunca vermiyor

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

Hyuna Akali

Full Stack Developer
Grafiker
Usta Üye
Editör
Mesaj
727
Çözümler
20
Beğeni
585
Puan
839
Ticaret Puanı
0
make.sh dosyam buyrun
Bash:
printf "Starting..\n"

x=0
y=0
for q in $(find ./valor2 -name "*.lua" -type f); do
    if ./qc $q >/dev/null 2>&1; then
        # printf "Succeeded: $q\n"
        x=$((x+1))
    else
        printf "Failed: $q\n"
        y=$((y+1))
    fi
done

printf "All quests are done; succes: $((x)), fail $((y)).\n"

bundan önceki make.sh dosyamda da aynı sıkıntı vardı ki ondaki tüm questleri quest_list ten çekmeme rağmen yapıyordu bunu

buradaki kod bloğundan find ./valor2 -name "*.lua" -type f kısmının yanlış olduğunu düşünüp birde

find valor2/ -name "*.lua" -type f yaptım fakat yine olmadı quesleri okudu gösteriyor ama questlerin tamamını okumuyor mesela okumadığı bir quest

ride.lua:
quest ride begin
    state start begin
        function Ride( vnum, remain_time )
            ride_info = {
                [52001] = { 20201,  apply.MOV_SPEED, 1},              
                [52002] = { 20201,  apply.MOV_SPEED, 1},              
                [52003] = { 20201,  apply.MOV_SPEED, 1},              
                [52004] = { 20201,  apply.MOV_SPEED, 1},              
                [52005] = { 20201,  apply.MOV_SPEED, 1},              
                [52006] = { 20205,  apply.ATTBONUS_MONSTER, 3},  
                [52007] = { 20205,  apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 3},  
                [52008] = { 20205,  apply.MAX_HP,250},          
                [52009] = { 20205,  apply.DEF_GRADE_BONUS, 50},  
                [52010] = { 20205,  apply.ATT_GRADE_BONUS, 30},  
                [52011] = { 20209,  apply.ATTBONUS_MONSTER, 5},  
                [52012] = { 20209,  apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 5},  
                [52013] = { 20209,  apply.MAX_HP,500},            
                [52014] = { 20209,  apply.DEF_GRADE_BONUS, 150},  
                [52015] = { 20209,  apply.ATT_GRADE_BONUS, 100},  

                [52016] = { 20202,  apply.MOV_SPEED, 1},              
                [52017] = { 20202,  apply.MOV_SPEED, 1},              
                [52018] = { 20202,  apply.MOV_SPEED, 1},              
                [52019] = { 20202,  apply.MOV_SPEED, 1},              
                [52020] = { 20202,  apply.MOV_SPEED, 1},              
                [52021] = { 20206,  apply.ATTBONUS_MONSTER, 3},  
                [52022] = { 20206,  apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 3},  
                [52023] = { 20206,  apply.MAX_HP,250},          
                [52024] = { 20206,  apply.DEF_GRADE_BONUS, 50},  
                [52025] = { 20206,  apply.ATT_GRADE_BONUS, 30},  
                [52026] = { 20210,  apply.ATTBONUS_MONSTER, 5},  
                [52027] = { 20210,  apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 5},  
                [52028] = { 20210,  apply.MAX_HP,500},            
                [52029] = { 20210,  apply.DEF_GRADE_BONUS, 150},  
                [52030] = { 20210,  apply.ATT_GRADE_BONUS, 100},          
               
                [52031] = { 20204,  apply.MOV_SPEED, 1},              
                [52032] = { 20204,  apply.MOV_SPEED, 1},              
                [52033] = { 20204,  apply.MOV_SPEED, 1},              
                [52034] = { 20204,  apply.MOV_SPEED, 1},              
                [52035] = { 20204,  apply.MOV_SPEED, 1},              
                [52036] = { 20208,  apply.ATTBONUS_MONSTER, 3},  
                [52037] = { 20208,  apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 3},  
                [52038] = { 20208,  apply.MAX_HP,250},          
                [52039] = { 20208,  apply.DEF_GRADE_BONUS, 50},  
                [52040] = { 20208,  apply.ATT_GRADE_BONUS, 30},  
                [52041] = { 20212,  apply.ATTBONUS_MONSTER, 5},  
                [52042] = { 20212,  apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 5},  
                [52043] = { 20212,  apply.MAX_HP,500},            
                [52044] = { 20212,  apply.DEF_GRADE_BONUS, 150},  
                [52045] = { 20212,  apply.ATT_GRADE_BONUS, 100},  
               
                [52046] = { 20203,  apply.MOV_SPEED, 1},              
                [52047] = { 20203,  apply.MOV_SPEED, 1},              
                [52048] = { 20203,  apply.MOV_SPEED, 1},              
                [52049] = { 20203,  apply.MOV_SPEED, 1},              
                [52050] = { 20203,  apply.MOV_SPEED, 1},              
                [52051] = { 20207,  apply.ATTBONUS_MONSTER, 3},  
                [52052] = { 20207,  apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 3},  
                [52053] = { 20207,  apply.MAX_HP,250},          
                [52054] = { 20207,  apply.DEF_GRADE_BONUS, 50},  
                [52055] = { 20207,  apply.ATT_GRADE_BONUS, 30},  
                [52056] = { 20211,  apply.ATTBONUS_MONSTER, 5},  
                [52057] = { 20211,  apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 5},  
                [52058] = { 20211,  apply.MAX_HP,500},            
                [52059] = { 20211,  apply.DEF_GRADE_BONUS, 150},  
                [52060] = { 20211,  apply.ATT_GRADE_BONUS, 100},  
               
                [52061] = { 20213,  apply.MOV_SPEED, 1},              
                [52062] = { 20213,  apply.MOV_SPEED, 1},              
                [52063] = { 20213,  apply.MOV_SPEED, 1},              
                [52064] = { 20213,  apply.MOV_SPEED, 1},              
                [52065] = { 20213,  apply.MOV_SPEED, 1},              
                [52066] = { 20214,  apply.ATTBONUS_MONSTER, 3},  
                [52067] = { 20214,  apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 3},  
                [52068] = { 20214,  apply.MAX_HP,250},          
                [52069] = { 20214,  apply.DEF_GRADE_BONUS, 50},  
                [52070] = { 20214,  apply.ATT_GRADE_BONUS, 30},  
                [52071] = { 20215,  apply.ATTBONUS_MONSTER, 5},  
                [52072] = { 20215,  apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 5},  
                [52073] = { 20215,  apply.MAX_HP,500},            
                [52074] = { 20215,  apply.DEF_GRADE_BONUS, 150},  
                [52075] = { 20215,  apply.ATT_GRADE_BONUS, 100},  
               
                [52076] = { 20216,  apply.MOV_SPEED, 1},              
                [52077] = { 20216,  apply.MOV_SPEED, 1},              
                [52078] = { 20216,  apply.MOV_SPEED, 1},              
                [52079] = { 20216,  apply.MOV_SPEED, 1},              
                [52080] = { 20216,  apply.MOV_SPEED, 1},              
                [52081] = { 20217,  apply.ATTBONUS_MONSTER, 3},  
                [52082] = { 20217,  apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 3},  
                [52083] = { 20217,  apply.MAX_HP,250},          
                [52084] = { 20217,  apply.DEF_GRADE_BONUS, 50},  
                [52085] = { 20217,  apply.ATT_GRADE_BONUS, 30},  
                [52086] = { 20218,  apply.ATTBONUS_MONSTER, 5},  
                [52087] = { 20218,  apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 5},  
                [52088] = { 20218,  apply.MAX_HP,500},            
                [52089] = { 20218,  apply.DEF_GRADE_BONUS, 150},  
                [52090] = { 20218,  apply.ATT_GRADE_BONUS, 100},

                [52091] = { 20223,  apply.MOV_SPEED, 1},              
                [52092] = { 20223,  apply.MOV_SPEED, 1},              
                [52093] = { 20223,  apply.MOV_SPEED, 1},              
                [52094] = { 20223,  apply.MOV_SPEED, 1},              
                [52095] = { 20223,  apply.MOV_SPEED, 1},              
                [52096] = { 20224,  apply.ATTBONUS_MONSTER, 3},  
                [52097] = { 20224,  apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 3},  
                [52098] = { 20224,  apply.MAX_HP,250},          
                [52099] = { 20224,  apply.DEF_GRADE_BONUS, 50},  
                [52100] = { 20224,  apply.ATT_GRADE_BONUS, 30},  
                [52101] = { 20225,  apply.ATTBONUS_MONSTER, 5},  
                [52102] = { 20225,  apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 5},  
                [52103] = { 20225,  apply.MAX_HP,500},            
                [52104] = { 20225,  apply.DEF_GRADE_BONUS, 150},  
                [52105] = { 20225,  apply.ATT_GRADE_BONUS, 100},

                [52106] = { 20228,  apply.MOV_SPEED, 1},              
                [52107] = { 20228,  apply.MOV_SPEED, 1},              
                [52108] = { 20228,  apply.MOV_SPEED, 1},              
                [52109] = { 20228,  apply.MOV_SPEED, 1},              
                [52110] = { 20228,  apply.MOV_SPEED, 1},              
                [52111] = { 20229,  apply.ATTBONUS_MONSTER, 3},  
                [52112] = { 20229,  apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 3},  
                [52113] = { 20229,  apply.MAX_HP,250},          
                [52114] = { 20229,  apply.DEF_GRADE_BONUS, 50},  
                [52115] = { 20229,  apply.ATT_GRADE_BONUS, 30},  
                [52116] = { 20230,  apply.ATTBONUS_MONSTER, 5},  
                [52117] = { 20230,  apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 5},  
                [52118] = { 20230,  apply.MAX_HP,500},            
                [52119] = { 20230,  apply.DEF_GRADE_BONUS, 150},  
                [52120] = { 20230,  apply.ATT_GRADE_BONUS, 100},
               
                ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                [71114] = { 20110,      apply.DEF_GRADE_BONUS, 75},
                [71116] = { 20111,      apply.DEF_GRADE_BONUS, 100},
                [71118] = { 20112,      apply.DEF_GRADE_BONUS, 125},
                [71120] = { 20113,      apply.ATT_GRADE_BONUS, 200},
                [71124] = { 20114,        apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 30},
                [71125] = { 20115,        apply.ATTBONUS_MONSTER, 20},
                [71126] = { 20116,        apply.CRITICAL_PCT, 10},
                [71127] = { 20117,        apply.CRITICAL_PCT, 10},
                [71128] = { 20118,        apply.DEF_GRADE_BONUS, 100},
                [71131] = { 20119,        apply.MOV_SPEED, 60},
                [71132] = { 20119,        apply.MOV_SPEED, 60},
                [71133] = { 20119,        apply.MOV_SPEED, 60},
                [71134] = { 20119,        apply.MOV_SPEED, 60},
                [71137] = { 20120,        apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 20},
                [71138] = { 20121,        apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 20},
                [71139] = { 20122,        apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 20},
                [71140] = { 20123,        apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 20},
                [71141] = { 20124,        apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 20},
                [71142] = { 20125,        apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 20},
                [71161] = { 20219,        apply.MOV_SPEED, 1},
                [71164] = { 20220,        apply.MOV_SPEED, 60},
                [71165] = { 20221,        apply.MOV_SPEED, 60},
                [71166] = { 20222,        apply.MOV_SPEED, 60},
                [71171] = { 20227,        apply.MOV_SPEED, 60},
                [71172] = { 20226,        apply.MOV_SPEED, 60},
                [71176] = { 20231,        apply.MOV_SPEED, 30},
                [71177] = { 20232,        apply.MOV_SPEED, 30},
                [71182] = { 20233,        apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 30},
                [71183] = { 20234,        apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 30},
                [71184] = { 20235,        apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 30},
                [71185] = { 20236,        apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 30},
                [71186] = { 20237,        apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 30},
                [71187] = { 20238,        apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 30},
                [71192] = { 20240,        apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 30},
                [71193] = { 20239,        apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 30},
                [71197] = { 20241,        apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 30},
                [71198] = { 20242,        apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 30},
                [71220] = { 20243,        apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 5},
                [71222] = { 20244,        apply.MOV_SPEED, 20},
                [71223] = { 20245,        apply.MOV_SPEED, 20},
                [71224] = { 20246,        apply.ATTBONUS_MONSTER, 30},
                [71225] = { 20247,        apply.ATTBONUS_MONSTER, 30},
                [71226] = { 20248,        apply.MOV_SPEED, 20},
                [71227] = { 20249,        apply.MOV_SPEED, 20},
                }

     pc.mount(ride_info[vnum][1], remain_time)
     pc.mount_bonus(ride_info[vnum][2], ride_info[vnum][3], remain_time)
        end
       
        when login begin
            local vnum, remain_time = pc.get_special_ride_vnum()
            if 0 != vnum then
                if pc.is_polymorphed() then
                    return
                elseif pc.is_riding() then
                    return
                else
                    ride.Ride(vnum, remain_time)
                end
            end
        end

    when 71114.use or 71116.use or 71118.use or 71120.use begin
    local vnum3 = item.get_vnum()
    local lv_limit = { [71114] = {75}, [71116] = {80}, [71118] = {85}, [71120] = {90}, }
     
      if lv_limit[vnum3][1] > pc.get_level() then
        say("Seviyen çok düşük!")
        say("")
        return
            end  
   
            if pc.is_polymorphed() then
                say("")
                say("Dönüşmüş haldeyken binek kullanamazsın.")
                say("")
            elseif pc.get_map_index() == 112 or pc.get_map_index() == 113 or pc.get_map_index() == 28 then
                say("Bu bölgede binek hayvanını çağıramazsın.")
                say("")
                return
            elseif false == pc.is_riding() then
                 if true == horse.is_summon() then
                    horse.unsummon()
                end
                ride.Ride(vnum3, 5*60)
                pc.remove_item(vnum3,1)
             else
                say("Şu anda biniyorsun zaten! Hayvanını değiştirmek")
                say("için, önce binmiş olduğundan inmen lazım.")
                say("")
            end
        end
       
        when 71124.use or 71125.use or 71126.use or 71127.use or 71128.use or 71131.use or 71132.use or 71133.use or 71134.use or 71137.use
        or 71138.use or 71139.use or 71140.use or 71141.use or 71142.use or 71161.use or 71164.use or 71165.use or 71166.use or 71171.use
        or 71172.use or 71176.use or 71177.use or 71182.use or 71183.use or 71184.use or 71185.use or 71186.use or 71187.use or 71192.use
        or 71193.use or 71197.use or 71198.use or 71220.use or 71222.use or 71223.use  or 71224.use or 71225.use or 71226.use or 71227.use begin
        local vnum2 = item.get_vnum()
            if pc.is_polymorphed() then
                say("")
                say("Dönüşmüş haldeyken binek kullanamazsın.")
                say("")
            elseif pc.get_map_index() == 112 or pc.get_map_index() == 113 or pc.get_map_index() == 28 then
                say("Bu bölgede binek hayvanını çağıramazsın.")
                say("")
                return
            elseif false == pc.is_riding() then
                 if true == horse.is_summon() then
                    horse.unsummon()
                end
                ride.Ride(vnum2, item.get_socket(0))
             else
                say("Şu anda biniyorsun zaten! Hayvanını değiştirmek")
                say("için, önce binmiş olduğundan inmen lazım.")
                say("")
            end
        end
       
        when 52001.use or 52002.use or 52003.use or 52004.use or 52005.use or 52006.use or 52007.use or 52008.use or 52009.use or 52010.use
        or 52011.use or 52012.use or 52013.use or 52014.use or 52015.use or 52016.use or 52017.use or 52018.use or 52019.use or 52020.use
        or 52021.use or 52022.use or 52023.use or 52024.use or 52025.use or 52026.use or 52027.use or 52028.use or 52029.use or 52030.use
        or 52031.use or 52032.use or 52033.use or 52034.use or 52035.use or 52036.use or 52037.use or 52038.use or 52039.use or 52040.use
        or 52041.use or 52042.use or 52043.use or 52044.use or 52045.use or 52046.use or 52047.use or 52048.use or 52049.use or 52050.use
        or 52051.use or 52052.use or 52053.use or 52054.use or 52055.use or 52056.use or 52057.use or 52058.use or 52059.use or 52060.use
        or 52061.use or 52062.use or 52063.use or 52064.use or 52065.use or 52066.use or 52067.use or 52068.use or 52069.use or 52070.use
        or 52071.use or 52072.use or 52073.use or 52074.use or 52075.use or 52076.use or 52077.use or 52078.use or 52079.use or 52080.use
        or 52081.use or 52082.use or 52083.use or 52084.use or 52085.use or 52086.use or 52087.use or 52088.use or 52089.use or 52090.use
        or 52091.use or 52092.use or 52093.use or 52094.use or 52095.use or 52096.use or 52097.use or 52098.use or 52099.use or 52100.use
        or 52101.use or 52102.use or 52103.use or 52104.use or 52105.use or 52106.use or 52107.use or 52108.use or 52109.use or 52110.use
        or 52111.use or 52112.use or 52113.use or 52114.use or 52115.use or 52116.use or 52117.use or 52118.use or 52119.use or 52120.use begin
        local vnum = item.get_vnum()
        local mounts_horse_lvl = horse.get_level()
        local player_level = pc.get_level()
       
            if pc.is_polymorphed() then
                say("")
                say("Dönüşmüş haldeyken binek kullanamazsın.")
                say("")
                return
            end
           
            if pc.get_map_index() == 112 or pc.get_map_index() == 113 or pc.get_map_index() == 28 then
                say("Bu bölgede binek hayvanını çağıramazsın.")
                say("")
                return
            end
           
            if item.get_value(0) == 2 then
                if player_level < 35 then
                    say("Seviyen çok düşük!")
                    say("")
                    return
                end  
                if mounts_horse_lvl < 11 then
                    syschat("Zırhlı at kitabına sahip değilsin.")
                    return
                end
            elseif item.get_value(0) == 3 then
                if player_level < 50 then
                    say("Seviyen çok düşük!")
                    say("")
                    return
                end  
                if mounts_horse_lvl < 21 then
                    syschat("Asker at kitabına sahip değilsin.")
                    return
                end
            end
           
            if false == pc.is_riding() then
                 if true == horse.is_summon() then
                    horse.unsummon()
                end
                ride.Ride(item.vnum, item.get_socket(0)-get_time())
            else
                say("Şu anda biniyorsun zaten! Hayvanını değiştirmek")
                say("için, önce binmiş olduğundan inmen lazım.")
                say("")
                return
            end
        end
    end
end

buradaki satırları yarım yamalak okuyor sadece ama elle girince tamamını gayet iyi bir şekilde okuyor
 
Sana dediğim gibi 5 quest ile dene sorunu öyle anlarsın anca burada windows sf için yapılanıda eklemişler sizin dediğinişz questlib dosyasını felan burada engellemiş belki bu şekilde bir düzenleme yapılması gerekiyor olabilir :D

Kod:
#include <iostream>
#include <filesystem>
#include <sstream>
#include <unordered_set>
int main()
{
    const std::unordered_set<std::string> block{ "questlib.lua", "locale.lua", "GFquestlib.lua", "oxquiz.lua" };
    const auto& currentpath = std::filesystem::current_path();
    std::filesystem::remove_all(currentpath.string() + "\\object");
    for (const auto& cpath : std::filesystem::directory_iterator(currentpath)) {
        for (const std::string& find : { ".lua", ".quest" }) {
            const auto& strpath = cpath.path().string();
            const auto& pathlen = strpath.length();
            if (strpath.substr(pathlen - find.length(), pathlen) == find) {
                const auto& questname = strpath.substr(strpath.find_last_of('\\') + 1);
                if (!block.count(questname)) {
                    std::stringstream ss;
                    ss << "start qc.exe " << questname;
                    system(ss.str().c_str());
                }
            }
        }
    }
    return 0;
}
 
quest list nasıl hata veriyor olabilir ki :D benim konumdaki dosyaları kullanmayı denediniz mi ? Birde quest list yapınca en altta 1 boşluk bırakman lazım yoksa en alttaki questi okumaz :D
 
quest list nasıl hata veriyor olabilir ki :D benim konumdaki dosyaları kullanmayı denediniz mi ? Birde quest list yapınca en altta 1 boşluk bırakman lazım yoksa en alttaki questi okumaz :D
en altta zihinselin 5 level olunca beceri seçme questi var D: ortalardaki questleri okumuyor :D bende anlamadım bir fileste nasıl quest_list ten çekerken hata verebilir
 
quest_list dosyanı eklermisin bi bakıyım Make.sh Sistemi Kurulum şuradaki dosyaları kullanamyı deneyebilirsin.
 
quest_list dosyanı eklermisin bi bakıyım
quest_list:
akira_level.lua
anonymous_letter.lua
arboreal_craft.lua
arboreal_craft1.lua
arena_manager.lua
assassin_shop_box.lua
attr_transfer.lua
Bedensel5LvBec.lua
binek_sistemi.lua
bktrade.lua
blacksmith.lua
buyulusilah.lua
change_empire.lua
change_guild_master.lua
charge_cash_by_voucher.lua
charge_cash_by_voucher1.lua
check_collect_reward.lua
check_trans_ticket.lua
cheque.lua
chest_reward.lua
christmas_costume_shop_box.lua
christmas_santa.lua
christmas_tree.lua
clear.lua
costume_system.lua
couple_ring.lua
cube.lua
cube_opener_list.lua
cube_opener_list1.lua
dark_nation.lua
depoyuac.lua
devilcatacomb_zone.lua
deviltower_zone.lua
diary_pages.lua
dragon_lair_ranking.lua
dragon_soul.lua
dragon_soul_refine.lua
dragon_soul_status.lua
dragonlair.lua
ds_transform.lua
dungeons_ranking.lua
ejderha_cikisi.lua
ejderha_tilsimi.lua
Ejderha5LvBec.lua
enchanted_forest.lua
enchanted_forest_zone.lua
energy_system.lua
entry_event_map.lua
ep_kuponu.lua
epmarket.lua
event_altigen_2014.lua
event_ayisigi_2014.lua
event_colfirtinasi_2014.lua
event_costume_2014.lua
event_halloween_hair.lua
event_mystery_box.lua
event_ramadan.lua
event_sertifika_2014.lua
event_sonsuz_kis_2014.lua
fisher.lua
flame_dungeon.lua
flame_dungeon_leave.lua
flame_dungeon_pass.lua
flame_dungeon2.lua
forked_road.lua
frozen_menu.lua
fortune_telling.lua
game_option.lua
GFlualib.lua
give_basic_weapon.lua
gmetkinlik.lua
ghost_story.lua
gmlag.lua
gm_login.lua
goto_empire_castle.lua
guild_building.lua
guild_building_alter_of_power.lua
guild_building_melt.lua
guild_building_npc.lua
guild_manage.lua
guild_ranking.lua
guild_war_bet.lua
guild_war_join.lua
guild_war_observer.lua
hair.lua
hair_shop.lua
halloween.lua
harvest_festival.lua
horse_exchange_ticket.lua
horse_guard.lua
horse_levelup.lua
horse_menu.lua
horse_revive.lua
horse_ride.lua
horse_summon.lua
horse_upgrade.lua
horse_upgrade2.lua
icy_treasure.lua
isinlanma_tahtasi.lua
item_change_sex.lua
item_mall.lua
itemal.lua
itemal1.lua
Iyilestirme5LvBec.lua
karabuyu.lua
kutsama_kuresi.lua
locale.lua
luck.lua
lv30.lua
lv40.lua
lv50.lua
lv60.lua
lv70.lua
lv80.lua
lv85.lua
lv90.lua
lv92.lua
lv94.lua
Lycan5LvBec.lua
map_warp.lua
mapindex.lua
marriage_manage.lua
mavi_ejderha.lua
mavi_ejderha1.lua
meley_sandik.lua
meleylair.lua
meleylair_zone.lua
mining.lua
move_ring2.lua
mysterious_earthquakes.lua
mystery_key.lua
neutral_warp.lua
nevi2_event_droplari.lua
nevi2_gmservis.lua
new_christmas.lua
new_christmas_2012_gift_box.lua
new_christmas_2012_nog.lua
new_christmas_2012_sock.lua
new_easter_gift_box_gf.lua
new_football_2014.lua
new_valentin_day.lua
new_valentine_day_gift_box.lua
newpetstaff.lua
npc_attr.lua
npc_talk.lua
npc_talk2.lua
okey_item_transfer.lua
okey_kart_event.lua
okey_sandiklari.lua
olympic_badge.lua
olympic_event_box.lua
OpenBec1Gui.lua
oxevent.lua
oxquiz.lua
pet_system.lua
pet_system1.lua
PetSystemIncubator.lua
PetSystems.lua
prince_kharoon.lua
priv_empire.lua
lualib.lua
red_hell_quartz.lua
reset_scroll.lua
reset_status.lua
ride.lua
ride_halloween.lua
ride_mount_change.lua
ride_mystery_boxes.lua
ride_ramadan.lua
ride_ticket_change.lua
ride_upgradable.lua
ride_xmas.lua
ride1.lua
sash.lua
sash_mission.lua
seviyeitemi.lua
silah_kostumu.lua
silah_kostumu_canavar.lua
skill_78_yedek.lua
skill_group.lua
skill_reset2.lua
skill78_color.lua
snow_dungeon.lua
spider_dungeon_2floor.lua
spider_dungeon_3floor_boss.lua
spy_report.lua
temple_of_the_ochao.lua
the_last_matter.lua
the_war_begins.lua
time_weapon.lua
training_grandmaster_skill.lua
training_mount.lua
upgrade_refine_scroll.lua
uzakdovus.lua
valcon_war.lua
warehouse.lua
yakindovus.lua
yonetici_sistemi.lua
Zihinsel5LvBec.lua
 
aşırı yükleme olabileceğini düşündüm ve şuan klasör klasör ayırıp okutmayı deneyeceğim
 
Toplu quest olayına henüz hiç dokunmadım fakat bendeki make.sh dosyası şu şekilde;
Kod:
#!/usr/local/bin/bash

LIST_FILE='quest_list'

if [ -r $LIST_FILE ]; then

    rm -rdf object
    mkdir object

    while read line;
        do
            ./qc $line
        done < $LIST_FILE
else
    echo $LIST_FILE' is missing'
fi
 
Toplu quest olayına henüz hiç dokunmadım fakat bendeki make.sh dosyası şu şekilde;
Kod:
#!/usr/local/bin/bash

LIST_FILE='quest_list'

if [ -r $LIST_FILE ]; then

    rm -rdf object
    mkdir object

    while read line;
        do
            ./qc $line
        done < $LIST_FILE
else
    echo $LIST_FILE' is missing'
fi
e benim make.sh ile aynı ama neden questleri toplu okutunca okumuyorda tekli okutunca okuyor ?
 
yok klasörledim questleri ama hala aynı şimdi tüm questlerin içini açıp tek tek kontrol edip çakışan quest varmı diye bakacağım
 
bir sürü quest sildim ancak öyle düzeltebildim sorun çözüldü :D 200 tane quest olunca demekki sisteme ağır geliyordu. hala segment core hatası veriyor bazı questleri okurken ama konu çok büyüdü :D kapatılabilir teşekkürler
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst