Çözüldü Moblar ölünce hızlı yok olması

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

SadClowN

MT Üye
MT Üye
Mesaj
194
Çözümler
5
Beğeni
89
Puan
704
Ticaret Puanı
0
Merhabalar,
Başlıktada belirttiğim gibi slotları kestiğimiz zaman yerde biraz bekleyip öyle yok oluyorlar bunu hızlandırma şansımız varmı mesela ben slotları kestim ve 2 saniye sonra ölüsü yok olsun istiyorum nasıl ayarlayabiliriz bunu ?
 
Çözüm
char_battle.cpp içinde şu kısmı bulun:
C++:
if (IsRevive() == false && HasReviverInParty() == true)
            {
                m_pkDeadEvent = event_create(dead_event, pEventInfo, bImmediateDead ? 1 : PASSES_PER_SEC(1));
            }
            else
            {
                m_pkDeadEvent = event_create(dead_event, pEventInfo, bImmediateDead ? 1 : PASSES_PER_SEC(1));
            }

Kod sonundaki (1), öldükten sonra yok olma saniyesidir. İstediğiniz gibi değiştirebilirsiniz.
char_battle.cpp içinde şu kısmı bulun:
C++:
if (IsRevive() == false && HasReviverInParty() == true)
            {
                m_pkDeadEvent = event_create(dead_event, pEventInfo, bImmediateDead ? 1 : PASSES_PER_SEC(1));
            }
            else
            {
                m_pkDeadEvent = event_create(dead_event, pEventInfo, bImmediateDead ? 1 : PASSES_PER_SEC(1));
            }

Kod sonundaki (1), öldükten sonra yok olma saniyesidir. İstediğiniz gibi değiştirebilirsiniz.
 
Çözüm
Çok teşekkür ederim bunu paylaşan yoktu yada ben yanlış arattım sanırım yinede bu kadar hızlı bir şekilde cevapladığınız için teşekkür ederim :)
 
char_battle.cpp içinde şu kısmı bulun:
C++:
if (IsRevive() == false && HasReviverInParty() == true)
            {
                m_pkDeadEvent = event_create(dead_event, pEventInfo, bImmediateDead ? 1 : PASSES_PER_SEC(1));
            }
            else
            {
                m_pkDeadEvent = event_create(dead_event, pEventInfo, bImmediateDead ? 1 : PASSES_PER_SEC(1));
            }

Kod sonundaki (1), öldükten sonra yok olma saniyesidir. İstediğiniz gibi değiştirebilirsiniz.
Teşekkür ederim. Bana da lazımdı.
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst