Mobile2Fix Unity Geliştirme Günlüğü

Güncelleme;

İtem yükseltme sistemi eklendi. Ayrıca yeni eklediğim yükseltme parşomeni ile herhangi bir yerde yükseltme yapılabilecek. Bunun yanında kutsama kağıdı ve büyülü metal de aynen eklendi. Yükseltme perşomeni demircinin görevini görüyor kısaca.

Ekran görüntüsü 2026-06-17 173632.webp

Ekran görüntüsü 2026-06-17 173824.webp


Ekran görüntüsü 2026-06-17 174240.webp


Ekran görüntüsü 2026-06-17 173808.webp


Ekran görüntüsü 2026-06-17 173638.webp
 
Güncelleme;

Ticaret Penceresi eklendi, şimdilik yang ve item takası yapılıyor. MobileCash ve ep slotları da mevcut. İlerde bu kısımlar da oyun içi ticareti arttırmak için aktif edilecek. Cesaret pelerini aktif edildi. Çevredeki mobları saldırı için topluyor. Ayrıca çekim menzili artırıldı.
Harita görseli ve mob animasyonlarında biraz iyileştirmeler yaptım.
Hızlı beceri seçme ekranı eklendi
Dead_phase için de bir ekran eklendi.

>>Resim çözünürlüğü yüksek olduğu için ekleyemedim bir türlü. Sitenin kabul ettiği mb limiti artarsa daha iyi olur aslında. O yüzden resmi yarım ekledim maalesef.

1782064266961.webp


1782061608486.webp
 
Son düzenleme:
Güncelleme;

Yeni Mesaj sistemiyle beraber oyuncular oyunda yokken bile mesaj gönderilebiliyor. (Tabi ilk mesaj için oyuncunun online olması gerekir. Offline iken de mesaj attırabilirdim fakat bu şekilde tercih ettim.)
Mesajların dbde kaydı tutuluyor. Böylelikle oyundan çıkılsa dahi mesajlar kalıcı oluyor ve mesaj geçmişi okunabiliyor. Aslında mesaj yoluyla item ve yang göndermeyi de eklemeyi düşündüm ama şuan için eklemedim. Art niyetli kullanılabilir diye. Yeni mesaj gelince notice kısmında bildirim geliyor. Ve okunmamış mesaj sayısını gösteriyor.

1782120511438.webp

1782121292632.webp
 
Güncelleme;

Offline pazar sistemi ekledim. Şuan için temel işlevleri yerine getiriyor. Pazara item ekleme çıkarma, pazar kurma, pazarı kapatma, satılan itemlerden gelen parayı envantere aktarma.

1782210625093.webp

1782210733754.webp

1782210765760.webp

1782210786065.webp
 
Hocam her şey gayet iyi de gui'ler fazla modern kalıyor eski çin temasına sadıkmbir şeyler daha çok göze hitap edecektir.
 
Hocam her şey gayet iyi de gui'ler fazla modern kalıyor eski çin temasına sadıkmbir şeyler daha çok göze hitap edecektir.
Böyle yapmamın iki nedeni var. Birincisi çok hızlı çalışıyor. İkincisi unityde prefab şeklinde yapınca, ileride unpack edebilen olursa tasarımları almasın diye böyle yapıyorum. Unity assetleri unpack ettirilebiliyor ama kodlamalar unpack olmuyor. Mobil olduğu için performansı da düşünmek lazım.
 
Geri
Üst