Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

Quaftar

Moderatör
Moderatör
Premium Üye
Geliştirici
Yardımsever Üye
Editör
Mesaj
735
Çözümler
55
Beğeni
1.380
Puan
1.179
Ticaret Puanı
0
Merhaba birçok sitede bakdım bulamadım , bulduklarımda işe yaramadı.
Metin2 Game / Core dosyalarında ;
  • autorun.log veya auth_count.log
  • PTS
  • stdout
  • syserr
  • syslog
bu logları kapatmak istiyorum geliştirme sürecinde. Yardımlarınızı bekliyorum şimdiden teşekkür ederim. ;)
 
Çözüm
Metin2 Game / Core dosyalarında ;
  • autorun.log veya auth_count.log kapatma.
Srcs/Server/game/src/auth_brazil.cpp:
void auth_brazil_log()
{
    FILE *fp = 0;

    // open and try backup
    {
    // Kapat // fp = fopen("AUTH_COUNT.log", "a");

    if (0 == fp)
        return;

    struct stat sb;
    fstat(fileno(fp), &sb);
    if (sb.st_size > 1024 * 1024)
    {
        // Kapat // fclose(fp);
        // Kapat // rename("AUTH_COUNT.log", "AUTH_COUNT.log.old");

        // Kapat // fp = fopen("AUTH_COUNT.log", "a");
    }
    }

    // write log
    {
    fprintf(fp, "%d\n", s_query_count);
    fclose(fp);
    }

    // reset query count
    s_query_count = 0;
}
libhthecore/log.cpp

fprintf leri yorum yap;

void sys_log == syslog
void _sys_err == syserr
void pt_log == pts
 
Merhaba dediğiniz şey işe yaramadı. Alternatif bir fikriniz varmı ? Çözüm olarak.
log.c:
void log_init(void)
{
    log_file_set_dir("./log");

    // log_file_sys = log_file_init("syslog", "a+");
    // log_file_err = log_file_init("syserr", "a+");
    // log_file_pt = log_file_init("PTS", "w");
}
 
autorun muhtemelen vrunner ekliyse onun log dosyası vrunner scriptinden onu kaldırabilirsin, geliştirme aşamasında neden syslog ve syserr kapatmak istediğinizi anlamadım ? Sorunları çözmek için buna ihtiyacınız var aksi takdirde bir hata aldığınızda neden kaynaklandığını anlayamayacaksınız, saygılar.
 
aşamasında neden syslog ve syserr kapatmak istediğinizi anlamadım ?
syserr hata şuan almıyorum amacım syslog kapatmak. Şuan filesimde yerşey hazır hiç bir sıkıntı yok sadece logları kapatmak istiyorum.
İlerliyen zamanda bu logların hepsini veri tabanına kaydetmesiyle uğraşıçağım.

autorun muhtemelen vrunner ekliyse onun log dosyası vrunner scriptinden onu kaldırabilirsin.
Örnek olarak kod paylaşırmısınız yada ne yapıçağımı daha detaylı anlatırmısınız.

Sorunları çözmek için buna ihtiyacınız var aksi takdirde bir hata aldığınızda neden kaynaklandığını anlayamayacaksınız.
syserr.log kapatmasamda olur ama diğerlerini kapatmak istiyorum. Dosyanın boyutu küçültmek ve uzun zaman açık kalıcak serverde log şişmesinden dolayı '' ch düşme veya lag '' olmasını istemiyorum açıkcası.

Yorumlarınız için teşekkürler.
 
logları her 48 saatte silen bir fonksiyon yazabilirsiniz. Bu loglar hem geliştirme aşamasında, hem de oyun aşamasında size herhangi bir hatada bilgi verecektir. Kapatmanızı önermem ben şahsen.
 
@Reached Yorumlarınız için teşekkürler. Loglar saat başı temizliyor, ben oyunu en ufak lag olması istemiyorum şahsen. Şuan gelişim aşamasındayım oyunu gün geçdikce geliştiriyorum. İleride log şişmelerinde sıkıntı yaşamamak için kapatmak istiyorum. ( Gelişim aşamasında acık kalıcak loglar . ) Filesin global server düşünüyorum. Birçok global serverlerde log şişmelerinden dolayı laglar meydana geliyor. Lag veya ch düşme gibi olayları min. indirmek istiyorum. ;)
 
@Reached Yorumlarınız için teşekkürler. Loglar saat başı temizliyor, ben oyunu en ufak lag olması istemiyorum şahsen. Şuan gelişim aşamasındayım oyunu gün geçdikce geliştiriyorum. İleride log şişmelerinde sıkıntı yaşamamak için kapatmak istiyorum. ( Gelişim aşamasında acık kalıcak loglar . ) Filesin global server düşünüyorum. Birçok global serverlerde log şişmelerinden dolayı laglar meydana geliyor. Lag veya ch düşme gibi olayları min. indirmek istiyorum. ;)
Rica ederim. aslında düşünce güzel fakat şöyle bir yanı da var global serverlar genelde tüm logları tutarlar. Bence her oyunda aynısı olabilir. Ben 1.5k onlineda böyle bir sorun görmemiştim açıkcası eğer böyle bir şey varsa da bilmem iyi oldu.
 
Metin2 Game / Core dosyalarında ;
  • autorun.log veya auth_count.log kapatma.
Srcs/Server/game/src/auth_brazil.cpp:
void auth_brazil_log()
{
    FILE *fp = 0;

    // open and try backup
    {
    // Kapat // fp = fopen("AUTH_COUNT.log", "a");

    if (0 == fp)
        return;

    struct stat sb;
    fstat(fileno(fp), &sb);
    if (sb.st_size > 1024 * 1024)
    {
        // Kapat // fclose(fp);
        // Kapat // rename("AUTH_COUNT.log", "AUTH_COUNT.log.old");

        // Kapat // fp = fopen("AUTH_COUNT.log", "a");
    }
    }

    // write log
    {
    fprintf(fp, "%d\n", s_query_count);
    fclose(fp);
    }

    // reset query count
    s_query_count = 0;
}
 
Çözüm
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst