Dr Livesey

MT Üye
MT Üye
Mesaj
965
Çözümler
21
Beğeni
1.141
Puan
1.039
Ticaret Puanı
0


Bizzat zamanında benim ücretli şekilde yaptırmış olduğum cTolip'in Rendered create, select, login windowu gibi olan bu sistem, aslında birebir aynı değil aksine taklit etmek için oluşturulmuş bir replikasıdır diyebiliriz. Zamanın da paylaşmış olduğum bu sistem, bazı iyi niyetli kişilerin katkıları sayesinde yeterli şekilde ilerleme gösterebilmiş ve konu üzerinden fixleri sağlanabilmiştir. O kişilere teşekkürü borç bilirim, şu an bu konuyu hazırlarken o konuda katkısı olan arkadaşlar bu yazdığım yazıları görüyor ve okuyorsa buradan o kişilere çok içten bir şekilde teşekkür etmek istiyorum. Gerçekten size çok ama çok minnettarım :) sağ olun varolun! fazla uzatmış olabilirim konuyu bunun için lakin, lütfen kusuruma bakmayın, her neyse nerede kalmıştım devam etmek istiyorum.

Replikası olduğu için hala bazı gösterilen özellikleri bulamayacaksınız örn; karakterin bulunduğu konumda sahneyi oluşturup renderlemesi ve select ekranında bunu gösterebilmesi, karakter oluşturma ekranında karaktere tıklayınca karakterin yanıp sönen target effectinin gözükmemesi gibi gibi vsvs.) sizin onları kendiniz uyarlamanız gerekecek. Başında bu sistemin bir tür replikası olduğunu özellikle basa basa söyledim, kullanacak olan kişiler bunun bilincinde olup bu sistemi kullansınlar ya da dağ gibi para ödemek isteyen kişiler varsa o kişileri burada tutmak istemem, sistemin kendi sahibinden direk olarak satın alabilirler. Şunu da son olarak eklemek istiyorum ilk paylaşıldığı zaman ki gibi kullanılmayacak derece de bir sorunu kalmadı, sistemi şimdiden kullanacak olanlara hayırlı olsunlar diliyor ve iyi kullanımlar demek istiyorum.

Not: Fixler birazdan dahil edilecektir konu üzerinden.

VT:
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.

Burayı görüntülemek için üye girişi yapmalı veya kayıt olmalısınız.


Şifre: MMOTUTKUNLARI.COM
 
En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş:
LoadMap fonksiyonunu şu şekilde değiştirin;

Python:
    def LoadMap(self):
        id = net.GetAccountCharacterSlotDataInteger(self.slot, net.ACCOUNT_CHARACTER_SLOT_ID)
        if 0 == id:
            GetObject=self.dlgBoard.GetChild
            self.backGroundImg1 = GetObject("BackGround")
            self.backGroundImg1.Show()
        else:
            background.Initialize()
            MAPS_LIST = [
                {"x": 30000, "y": 40000, "map_name": "metin2_map_a1"},
                {"x": 12300, "y": 32100, "map_name": "metin2_map_n_desert_01"},
                {"x": 78300, "y": 84400, "map_name": "map_a2"},
                {"x": 78000, "y": 62000, "map_name": "map_n_snowm_01"},
                {"x": 80400, "y": 19200, "map_name": "metin2_map_b1"},
                {"x": 35800, "y": 54400, "map_name": "metin2_map_c1"},
            ]
            map_random = MAPS_LIST[app.GetRandom(0,len(MAPS_LIST)-1)]
            background.LoadMap(map_random["map_name"], map_random["x"], map_random["y"], 0)
            background.SetShadowLevel(background.SHADOW_ALL)
            chr.SelectInstance(self.slot)
            player.SetMainCharacterIndex(self.slot)
            chr.SetPixelPosition(map_random["x"], map_random["y"])
            self.backGroundImg1.Hide()

CharacterRenderer sınıfı içerisinde def OnRender arat ve altına geçip self.Refresh() koy

Python:
    class CharacterRenderer(ui.Window):
        def OnRender(self):
            #Added part
            self.Refresh()
            #Added part
            grp.ClearDepthBuffer()
            grp.SetGameRenderState()
            grp.PushState()
            grp.SetOmniLight()

            screenWidth = wndMgr.GetScreenWidth()
            screenHeight = wndMgr.GetScreenHeight()
            newScreenWidth = float(screenWidth - 270)
            newScreenHeight = float(screenHeight)

            grp.SetViewport(270.0/screenWidth, 0.0, newScreenWidth/screenWidth, newScreenHeight/screenHeight)

            app.SetCenterPosition(0.0, 0.0, 0.0)
            app.SetCamera(1550.0, 15.0, 180.0, 95.0)
            grp.SetPerspective(10.0, newScreenWidth/newScreenHeight, 1000.0, 3000.0)

            (x, y) = app.GetCursorPosition()
            grp.SetCursorPosition(x, y)

            chr.Deform()
            chr.Render()

            grp.RestoreViewport()
            grp.PopState()
            grp.SetInterfaceRenderState()
 
çok teşekkürler zorla paylaştırtmış olmayayım da :D
 
Bu x forumdakiyle paylaşılanla aynı mı yoksa farklı mı mt üye olmadığım için dosyayı göremiyorum :D
 
Paylaşımlarımda MT üye şartı koyup sonra istediğim konuda MT üye şartı olunca kendiminde MT üye olmadığımı görünce benim eşgal

1708875429696.png
 
Son düzenleme:
Geri
Üst