Yardım Lycan At Skili Sorunu

Konu sahibi bu konuda soru soruyor. Sorusu ile ilgili bilgisi olanların yanıtlamasını bekliyor.

Mavi Ruh

WWW.MR-3DWORK.COM
Grafiker
Yardımsever Üye
Usta Üye
Mesaj
582
Çözümler
42
Beğeni
747
Puan
949
Ticaret Puanı
0
Yeni karakterde böyle bir problem yaşıyorum playersettingsmodule'ye ve skill_desc.txt'ye baktım ama bir şey göremedim her şey olması gerektiği gibi görünüyor başka bir alternatif fikri olan var mı ?

Dipnot: ELİMDE PENÇE VAR

1702732152836.png
 
PythonSkill.h içerisine claw eklemelerini düzgün yaptınız mı dilerseniz pythonskill.h cpp ekleyin kontrol ediyim.

Konu ile alakasız ama BOARD_COLOR kısmını bu şekilde düzenlersen tooltip renk farkını düzeltebilirsin.
ui.py
Kod:
class ThinBoard(Window):

    CORNER_WIDTH = 16
    CORNER_HEIGHT = 16
    LINE_WIDTH = 16
    LINE_HEIGHT = 16
    BOARD_COLOR = grp.GenerateColor(0.10, 0.10, 0.11, 0.48)
 
Son düzenleme:
PythonSkill.h içerisine claw eklemelerini düzgün yaptınız mı dilerseniz pythonskill.h cpp ekleyin kontrol ediyim.

Konu ile alakasız ama BOARD_COLOR kısmını bu şekilde düzenlersen tooltip renk farkını düzeltebilirsin.
ui.py
Kod:
class ThinBoard(Window):

    CORNER_WIDTH = 16
    CORNER_HEIGHT = 16
    LINE_WIDTH = 16
    LINE_HEIGHT = 16
    BOARD_COLOR = grp.GenerateColor(0.10, 0.10, 0.11, 0.48)
kontrol edip dönüş sağlayacağım teşekkür ederimm
Hocam psm sitemi ekli miydi filesınızda ve debugda neler veriyor
hayır hocam ve debug modunu kullanmadım hiç
 
PythonSkill.h içerisine claw eklemelerini düzgün yaptınız mı dilerseniz pythonskill.h cpp ekleyin kontrol ediyim.

Konu ile alakasız ama BOARD_COLOR kısmını bu şekilde düzenlersen tooltip renk farkını düzeltebilirsin.
ui.py
Kod:
class ThinBoard(Window):

    CORNER_WIDTH = 16
    CORNER_HEIGHT = 16
    LINE_WIDTH = 16
    LINE_HEIGHT = 16
    BOARD_COLOR = grp.GenerateColor(0.10, 0.10, 0.11, 0.48)
PythonSkill.cpp:
    m_SkillNeedWeaponIndexMap.insert(std::map<std::string, DWORD>::value_type("MOUNT_SPEAR", SKILL_NEED_WEAPON_MOUNT_SPEAR));

#ifdef ENABLE_WOLFMAN_CHARACTER
    m_SkillNeedWeaponIndexMap.insert(std::map<std::string, DWORD>::value_type("CLAW", SKILL_NEED_WEAPON_CLAW));
#endif

--------------

    m_SkillWeaponTypeIndexMap.insert(make_pair(std::string("MOUNT_SPEAR"), CItemData::WEAPON_MOUNT_SPEAR));

#ifdef ENABLE_WOLFMAN_CHARACTER
    m_SkillWeaponTypeIndexMap.insert(make_pair(std::string("CLAW"), CItemData::WEAPON_CLAW));
#endif

PythonSkill.h:
            SKILL_NEED_WEAPON_MOUNT_SPEAR        = (1 << CItemData::WEAPON_MOUNT_SPEAR),
#ifdef ENABLE_WOLFMAN_CHARACTER
            SKILL_NEED_WEAPON_CLAW                = (1 << CItemData::WEAPON_CLAW),
#endif
 
martysama da WEAPON_CLAW ve MODE_HORSE_CLAW kelimelerini aratıp çıkan sonuçları kendi dosyalarınkiyle karşılaştır.
 
PythonSkill.cpp:
    m_SkillNeedWeaponIndexMap.insert(std::map<std::string, DWORD>::value_type("MOUNT_SPEAR", SKILL_NEED_WEAPON_MOUNT_SPEAR));

#ifdef ENABLE_WOLFMAN_CHARACTER
    m_SkillNeedWeaponIndexMap.insert(std::map<std::string, DWORD>::value_type("CLAW", SKILL_NEED_WEAPON_CLAW));
#endif

--------------

    m_SkillWeaponTypeIndexMap.insert(make_pair(std::string("MOUNT_SPEAR"), CItemData::WEAPON_MOUNT_SPEAR));

#ifdef ENABLE_WOLFMAN_CHARACTER
    m_SkillWeaponTypeIndexMap.insert(make_pair(std::string("CLAW"), CItemData::WEAPON_CLAW));
#endif

PythonSkill.h:
            SKILL_NEED_WEAPON_MOUNT_SPEAR        = (1 << CItemData::WEAPON_MOUNT_SPEAR),
#ifdef ENABLE_WOLFMAN_CHARACTER
            SKILL_NEED_WEAPON_CLAW                = (1 << CItemData::WEAPON_CLAW),
#endif
bunlar ekli mi ?
Kod:
    m_SkillTypeIndexMap.emplace("78skill", SKILL_TYPE_ACTIVE);
    m_SkillTypeIndexMap.emplace("wolfman", SKILL_TYPE_ACTIVE);

birde instancebase.cpp dosyana bakalım gönderirsen karşılaştırabilirim.
 
Geri
Üst