Çözüldü Koe-Pung sürgün girişinde Kan Taşı almıyor

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

gurkoo

Üye
Üye
Mesaj
50
Çözümler
3
Beğeni
13
Puan
46
Ticaret Puanı
0
Başlıkta da belirttiğim gibi koe-pung girerken kan taşını almıyor. Nereden nasıl düzenleyebileceğimi bilmiyorum yardımcı olabilir misiniz?
 
Çözüm
check_trans_ticket.quest dosyasından düzenleyebilirsiniz.
Buyurun bunlar orijinal kodlar;
Lua (Quest):
quest check_trans_ticket begin
    state start begin
        when login or levelup with pc.level >0 begin
            set_state(zone_enter)
        end
    end
       
    state zone_enter begin

        -- Entrance to "Spinnendungeon"

        when 20088.chat.gameforge.check_trans_ticket._10_npcChat begin
            say_title(gameforge.check_trans_ticket._15_sayTitle)
            say(gameforge.check_trans_ticket._20_say)
            wait()
            if pc.count_item(71095) + pc.count_item(71130) > 0 then
                say_title(gameforge.check_trans_ticket._15_sayTitle)
                say(gameforge.check_trans_ticket._30_say)...
check_trans_ticket.quest dosyasından düzenleyebilirsiniz.
Buyurun bunlar orijinal kodlar;
Lua (Quest):
quest check_trans_ticket begin
    state start begin
        when login or levelup with pc.level >0 begin
            set_state(zone_enter)
        end
    end
       
    state zone_enter begin

        -- Entrance to "Spinnendungeon"

        when 20088.chat.gameforge.check_trans_ticket._10_npcChat begin
            say_title(gameforge.check_trans_ticket._15_sayTitle)
            say(gameforge.check_trans_ticket._20_say)
            wait()
            if pc.count_item(71095) + pc.count_item(71130) > 0 then
                say_title(gameforge.check_trans_ticket._15_sayTitle)
                say(gameforge.check_trans_ticket._30_say)
                wait()
                if false == pc.can_warp() then
                    say(gameforge.check_trans_ticket._160_say)
                    return
                end
                if pc.count_item(71095) + pc.count_item(71130) > 0 then
                    if pc.count_item(71130) >= 1 then -- player get item from mystery box
                        pc.remove_item(71130, 1) -- remove this one
                    elseif pc.count_item(71095) >= 1 then
                        pc.remove_item(71095, 1) -- remove the ItemShop item
                    else
                        return -- This can only happen as a result of cheating
                    end
                    pc.warp(704100, 464100)
                else
                    return
                end
            else
                say_title(gameforge.check_trans_ticket._15_sayTitle)
                say(gameforge.check_trans_ticket._40_say)
                wait()
            end   
        end

        -- Entrance to "Grotte der Verbannung"

        when 20093.chat.gameforge.check_trans_ticket._50_npcChat begin
            say(gameforge.check_trans_ticket._55_sayTitle)
            -- inhalt für Schlüssel "gameforge.check_trans_ticket._60_say":
            say(gameforge.check_trans_ticket._60_say)
            if pc.get_level() < 75 then
                -- inhalt für Schlüssel "gameforge.check_trans_ticket._70_say":
                say_reward(gameforge.check_trans_ticket._70_say)
                return
            elseif pc.count_item(30190) + pc.count_item(30191) == 0 then
                local get_bloodstone = select(gameforge.check_trans_ticket._75_1_select, gameforge.check_trans_ticket._75_2_select)
                if get_bloodstone == 1 then
                    -- inhalt für Schlüssel "gameforge.check_trans_ticket._80_say":
                    say_title(gameforge.check_trans_ticket._55_sayTitle)
                    say(gameforge.check_trans_ticket._80_say)
                    say(gameforge.check_trans_ticket._90_say_reward)
                    say_reward(gameforge.check_trans_ticket._100_say)
                else
                    say_title(gameforge.check_trans_ticket._55_sayTitle)
                    say(gameforge.check_trans_ticket._110_say)
                    say(gameforge.check_trans_ticket._90_say_reward)
                    say_reward(gameforge.check_trans_ticket._120_say)
                end
            elseif pc.count_item(30190) + pc.count_item(30191) > 0 then
                local get_bloodstone = select(gameforge.check_trans_ticket._130_1_select, gameforge.check_trans_ticket._130_2_select)
                                   
                if false == pc.can_warp() then
                    say(gameforge.check_trans_ticket._160_say)
                    return
                end

                if get_bloodstone == 1 then
                    say_pc_name()
                    say(string.format(gameforge.check_trans_ticket._140_say, pc.get_name()))
                    if pc.count_item(30190) >= 1 then -- when character has Bloodstones from ItemShop and some from keyquest remove the ones from the keyquest first
                        pc.remove_item(30190, 1) -- remove keyquest bloodstone first
                    elseif pc.count_item(30191) >= 1 then
                        pc.remove_item(30191, 1) -- remove ItemShop bloodstone
                    else
                        return -- This can only happen as a result of cheating
                    end
                    wait()
                    say_title(gameforge.check_trans_ticket._55_sayTitle)
                    say(gameforge.check_trans_ticket._150_say)
                    wait()
                    pc.warp(900,1207800)
                end
            else
                --notice("This shouldn't happen!") -- debug message
            end
        end
    end --state
end  --quest
 
Çözüm
gerekli dosyayı düzenledim fakat hala aynı sorun. Kan taşı olmadan bile giriyor direkt. Attığınızı kopyalayıp yapıştırdım sorunum devam ediyor.
 
Son düzenleme:
Questi derletin ve reload q komutunu yazınız
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst