Yardım Kılıç Savunmasından Kopuş Efsunu

Konu sahibi bu konuda soru soruyor. Sorusu ile ilgili bilgisi olanların yanıtlamasını bekliyor.

zodiac160

Üye
Üye
Mesaj
80
Çözümler
3
Beğeni
32
Puan
419
Arkadaşlar Offical efsunları yapmaya çalışıyorum bi kaç sorum olucak. Kılıç savunmasından kopuş efsunu max %5 gelip etkisi kılıç savunmanı %5 yok sayıyormuş. Buna nazaran sizce hangini yapmam daha doğru olur. Kaç gündür bunun hesabını yapmaya çalışıyorum beynim yandı lütfen yardım edin.
bunu mu
C++:
        case WEAPON_SWORD:
#ifdef __ELEMENT_SYSTEM__
            iDam = iDam * (100 - (pkVictim->GetPoint(POINT_RESIST_SWORD) - pkVictim->GetPoint(POINT_ATTBONUS_SWORD))) / 100;
#else
            iDam = iDam * (100 - pkVictim->GetPoint(POINT_RESIST_SWORD)) / 100;
#endif
            break;

yoksa bunu mu

C++:
        case WEAPON_SWORD:
#ifdef __ELEMENT_SYSTEM__
            if (pkVictim->GetPoint(POINT_ATTBONUS_SWORD)){
                iDam = iDam * (100 - (pkVictim->GetPoint(POINT_RESIST_SWORD) - pkVictim->GetPoint(POINT_ATTBONUS_SWORD))) / 100;
            }
            else{
                iDam = iDam * (100 - pkVictim->GetPoint(POINT_RESIST_SWORD)) / 100;
            }
#else
            iDam = iDam * (100 - pkVictim->GetPoint(POINT_RESIST_SWORD)) / 100;
#endif
            break;
 
Knk biyerden baktım direk bu şekilde yapmışlar.
C++:
iDam = iDam * (100 - (pkVictim->GetPoint(POINT_RESIST_SWORD) - pkVictim->GetPoint(POINT_RESIST_SWORD_REDUCTION))) / 100;
 
int(POINT_RESIST_SWORD_RED
owsap filesinden bakmışsın abi saçma değil mi hesaplamada saçmalık var resmen adam kendine bu iki efsunu getirince kendi savunmasını azaltıcak ve daha çok hasar alıcak gibi duruyor onun yerine bence şöyle olması gerek değil mi
C++:
iDam = iDam * (100 - (pkVictim->GetPoint(POINT_RESIST_SWORD) - pkAttacker->GetPoint(POINT_ATTBONUS_SWORD))) / 100;
 
Aynen dediğin doğru gibi. Karşıdakinin kılıç savunmasından senin k. savunmasından kopuşunu çıkarıyor. Böyle bakınca doğru.
 
Aynen dediğin doğru gibi. Karşıdakinin kılıç savunmasından senin k. savunmasından kopuşunu çıkarıyor. Böyle bakınca doğru.
ben hasar atarken sen kılıç savunmsı yapıyon üzerine birde kılıç savunmasından kopuş yapıyon senin kendi kendine hasar yüksek yeme şansı yaratıyorsun bu garip geldi bana keşke daha iyi bilen biri olsa
 
Tam olarak nasıl bir hesaplama yapmak istiyorsunuz? Mesela Kılıç Savunması efsununu belirli oranlarda delmek için ayrı bir efsun mu eklemek istiyorsunuz?
 
Tam olarak nasıl bir hesaplama yapmak istiyorsunuz? Mesela Kılıç Savunması efsununu belirli oranlarda delmek için ayrı bir efsun mu eklemek istiyorsunuz?
Officalde kılıç savunmasından kopuş diye bi efsun ve max %5 geliyor toplam yani karşındaki adamın toplam kılıç savunmasının %5lik kısmını yok sayıp senin hasar hesaplamanı tekrar hesaplıyor ona göre hasar atıyorsun
 
Officalde kılıç savunmasından kopuş diye bi efsun ve max %5 geliyor toplam yani karşındaki adamın toplam kılıç savunmasının %5lik kısmını yok sayıp senin hasar hesaplamanı tekrar hesaplıyor ona göre hasar atıyorsun

İlerleyiş şöyle:


A , B : Oyuncu 1 , Oyuncu 2



  • X : Toplam Kılıç Savunması ( A Oyuncusu )
  • Y: Toplam Kılıç Savunmasından Kopuş ( B Oyuncusu )
  • a : Senin Hasarın ( ilk hasar )

Yeni Toplam Kılıç Savunması b = X - X.( Y/100 )

Senin Yeni Hasarın : a - ( a - b )
 
Geri
Üst