game src > packet.h içinde bul : typedef struct command_attack
DWORD dwVID; altına ekle :
DWORD a1;
DWORD a2;
DWORD a3;
son durum : https://i.hizliresim.com/Togqgb.png
client src > packet.h içinde bul : typedef struct command_attack
DWORD dwVictimVID; altına ekle :
DWORD a1;
DWORD a2;
DWORD a3;
son durum : https://i.hizliresim.com/d25CYC.png
client src > PythonNetworkStream.h içinde bul : bool SendAttackPacket(UINT uMotAttack, DWORD dwVIDVictim);
satırı komple bununla değiştir : bool SendAttackPacket(UINT uMotAttack, DWORD fake1, DWORD fake2, DWORD dwVIDVictim, DWORD fake3);
son durum : https://i.hizliresim.com/px0UP5.png
client src > PythonNetworkStreamPhaseGame.cpp içinde bul : bool CPythonNetworkStream::SendAttackPacket
fonksiyonu tamamen bununla değiştir : https://paste2.org/E73ajMch (yedek : https://paste.tc/basliksiz-161)
son durum : https://i.hizliresim.com/N1rIkt.png
client src > PythonPlayerEventHandler.cpp içinde bul : void CPythonPlayerEventHandler::OnHit
alt kısımda CPythonNetworkStream& rkStream = CPythonNetworkStream::Instance(); bölümünü şununla değiştir :
CPythonNetworkStream& rkStream = CPythonNetworkStream::Instance();
DWORD fake1;
DWORD fake2;
DWORD fake3;
rkStream.SendAttackPacket(uSkill, fake1, fake2, dwVIDVictim, fake3);
son durum : https://i.hizliresim.com/3Edvvm.png
client src > PythonPlayerEventHandler.cpp içinde bul : void CPythonPlayerEventHandler::CNormalBowAttack_FlyEventHandler_AutoClear::OnExplodingAtAnotherTarget
alt kısımda CPythonNetworkStream& rkStream = CPythonNetworkStream::Instance(); bölümünü şununla değiştir :
CPythonNetworkStream& rkStream = CPythonNetworkStream::Instance();
DWORD fake1;
DWORD fake2;
DWORD fake3;
rkStream.SendAttackPacket(dwSkillIndex, fake1, fake2, dwVID, fake3);
son durum : https://i.hizliresim.com/7tYD8l.png