Hareket Ederken İtem Değiştirememe Fix [C++]

Whistle

Luntar
Site yetkilisi
Kurucu
Kurumsal Üye
Geliştirici
Yardımsever Üye
Mesaj
11.598
Çözümler
551
Beğeni
12.339
Puan
5.915
Ticaret Puanı
2
Server/game/src/char_item.cpp açılır ve aratılır;
Kod:
if (iWearCell != WEAR_ARROW && (dwCurTime - GetLastAttackTime() <= 1500 || dwCurTime - m_dwLastSkillTime <= 1500))   
{
   ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("가만히 있을 때만 착용할 수 있습니다."));
   return false;
}
Şu kodlarla değiştir:
Kod:
/*if (iWearCell != WEAR_ARROW && (dwCurTime - GetLastAttackTime() <= 1500 || dwCurTime - m_dwLastSkillTime <= 1500))  
{
    ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("가만히 있을 때만 착용할 수 있습니다."));
    return
}*/
 
if (iWearCell != WEAR_ARROW
&& (dwCurTime - GetLastAttackTime() <= 1500 || dwCurTime - m_dwLastSkillTime <= 1500))
{
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("가만히 있을 때만 착용할 수 있습니다."));
return false;
}
 
if (iWearCell != WEAR_ARROW
&& (dwCurTime - GetLastAttackTime() <= 1500 || dwCurTime - m_dwLastSkillTime <= 1500))
{
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("가만히 있을 때만 착용할 수 있습니다."));
return false;
}
Buyrun?
 
Acaba neden böyle birşey yapılmış. Bir bug önlemi mi?
 
Ws lik serverlarda belki uygulanabilir ancak diğer tür serverlarda uygulanmasını doğru bulmuyorum açıkcası.
1-1 düello esnasında anlık item değişimiyle adaletsizliklere yol açabilecek bir yöntem.
 
Rubinum kullanıyordu bir adaletsizliğe yol açtığını görmedim uzun süre. Ama tam hatırlamamakla beraber animasyonlar kaldığı yerden devam ediyordu gibi hatırlıyorum.
 
Bu bir bug çözümü değil. Normalde olması gereken hareket ederken item değiştirememek

@Whistle


Hareketin iptal olmadan kaldığı yerden devam etmesini sağlamanın bir yolu var mı acaba ?

İtem değiştirince animasyonlar baştan oynatıldığı için o şekilde gözüküyor.
 
Evet normalde hareket ederken item değiştirememek gerekiyor. Ama değiştirmek için bu kod bloğunu devre dışı bırakınca bug ortaya çıktığını düşünüyorum. Item değiştirilince animasyon iptal olup baştan başlaması yere düşürmeden vurmaya hatta birisi sizi yere düşünce item değiştirerek direkt ayağa kalkmanıza olanak sağlıyor. Animasyonun kaldığı yerden devam etmesinin bir yöntemi yok mu acaba.
 
Evet normalde hareket ederken item değiştirememek gerekiyor. Ama değiştirmek için bu kod bloğunu devre dışı bırakınca bug ortaya çıktığını düşünüyorum. Item değiştirilince animasyon iptal olup baştan başlaması yere düşürmeden vurmaya hatta birisi sizi yere düşünce item değiştirerek direkt ayağa kalkmanıza olanak sağlıyor. Animasyonun kaldığı yerden devam etmesinin bir yöntemi yok mu acaba.
Doğru bu şekilde kullanılamaz. Rubinum kullanıyormuş, sourceleri yokmuydu onun içerisine bakılabilir.
 
Geri
Üst