sistemler

  1. furkan567fu

    Yardım METİN2 SİSTEM EKLEME (grup şaman kutsaması , won sistemi vb.)

    Merhaba arkadaşlar metin2 gelişticiliği konusunda yeni sayılırım. Bir tane altyapı filesım bulunmakta ve üzerine belli sistemleri eklemek istiyorum. Şimdilik uğraştığım sistem en basitlerinden şaman grup kutsaması. Forum sitelerinden araştırdığım kadarıyla ../../../game/src adresindeki bazı .cpp...
  2. ahmt0201

    TOPLU SİSTEMLER ÖNEMLİ!!!

    UZAKTAN MARKET SİSTEMİ İndirme Linki Dosya.tc - Ücretsiz, Hızlı ve Kolay Dosya Paylaşımı VT VirusTotal BECERİ OKUMA SİSTEMİ İndirme Linki: Dosya.tc - Ücretsiz, Hızlı ve Kolay Dosya Paylaşımı VT VirusTotal BOSS AVCI SIRALAMASI İndirme Linki: Dosya.tc - Ücretsiz, Hızlı ve...
  3. Whistle

    Ox Chat Engeli [C++, LUA]

    Server/game/src/input_main.cpp açılır ve aratılır; int CInputMain::Chat(LPCHARACTER ch, const char * data, size_t uiBytes) Altına şu kod eklenir: if (quest::CQuestManager::instance().GetEventFlag("ox_chat_engel") == 1) { if(ch->GetMapIndex() == 113 && (pinfo->type == CHAT_TYPE_TALKING ||...
  4. Whistle

    Oyun Seçeneklerine Oto Mesaj Ekleme [Python]

    root/constinfo.py açılır ve şu kod eklenir; WHISPER_OTO_MESAJ = 0 WHISPER_OTO_MESAJ_TEXT = "" root/uigameoption.py açılır ve aratılır; def __Initialize(self): En alta şu kod eklenir: self.showotoTextButtonList = [] Tekrar aratılır; self.showDamageButtonList.append(GetObject("show_d...
  5. Whistle

    Mobların Exp ve Canını Görme [PYTHON]

    Editleyeceğimiz tek yer uitarget ayrıca mobların canını % olarak göstermeyi de birlikte vereceğim. root/uitarget.py açılır ve aratılır; def __init__(self): Kodları aşağıdaki gibi değiştir: hpGauge = ui.Gauge() hpGauge.SetParent(self) hpGauge.SetPosition(175, 17)...
  6. Whistle

    PM'de Engelleme [PYTHON]

    root/game.py açılır ve aratılır; def OnRecvWhisper(self, mode, name, line): if mode == chat.WHISPER_TYPE_GM: self.interface.RegisterGameMasterName(name) else: pass Altına şu kod eklenir: if...
  7. Whistle

    Envanter Görüntüleme Aç/Kapat Oyun Seçeneklerine [C++, PYTHON ve LUA]

    Server/game/src/char.cpp açılır ve aratılır; void CHARACTER::SetBlockMode(BYTE bFlag) Kod blogunu { ..code.. }; şu kodlarla değiştir: void CHARACTER::SetBlockMode(BYTE bFlag) { m_pointsInstant.bBlockMode = bFlag; ChatPacket(CHAT_TYPE_COMMAND, "setblockmode %d"...
  8. Whistle

    Hareket Ederken İtem Değiştirememe Fix [C++]

    Server/game/src/char_item.cpp açılır ve aratılır; if (iWearCell != WEAR_ARROW && (dwCurTime - GetLastAttackTime() <= 1500 || dwCurTime - m_dwLastSkillTime <= 1500)) { ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("가만히 있을 때만 착용할 수 있습니다.")); return false; } Şu kodlarla değiştir: /*if (iWearCell !=...
Geri
Üst