Hardmt2 client'ında aktif keylogger, ekran izleme?

  • Konuyu açan Konuyu açan PekerAHMED
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 26
  • Gösterim Gösterim 949
Her şeyin bir noktaya kadar normalleştirilebildiğini biliyorum ve katılmasam da anlıyabiliyorum (discord ismi ,id'si , mac , ip vb hwid fingerprint olarak alıyoruz diyebilirler bahane olarak ) ama burdaki durum çok başka.Ekran görüntüleri , kopyalanan yazılar dahil her şeyin alınması normalleştiriliemez.Yine de umrumda değil ben bu sunucuyu oynarım diyen arkadaşlara tabii bir şey diyecek değilim :)
Bu incelemeyi sadece hardmt2ye özel mi yaptın peki? Yoksa diğer sunucularda da olma ihtimali var mı? Sonuçta dediğim gibi bu dosya neredeyse tüm pvp sunucularında mevcut.
 
Bu incelemeyi sadece hardmt2ye özel mi yaptın peki? Yoksa diğer sunucularda da olma ihtimali var mı? Sonuçta dediğim gibi bu dosya neredeyse tüm pvp sunucularında mevcut.
Senin için tekrar edeyim granny2.dll oyunun dll'sidir ve çoğu durumda zararsızdır fakat burda arkadaşlar bu ismini granny2_d.dll ismini maske olarak kullanarak normal gözükmesini sağlamışlar.Orjinal granny2.dll ile ayni değil , kendi kodları var aralarında.
 
Evet hardmt2 metin2cleint.bin alt planda ve arka planda run32dll.exe çalıştırıyor
1.webp

oda temp klasöründe granny2_d.dll aktif edior ve bu yüzden haraketleri klavye işlevlerimiz , ekran görüntülerimizi herşeyi çekmiş olabilirler malesef, umarım biri bu konuya el atar ,clienti güncelleyip kaldırmışlar siz paylaşım yaptıktan sonra ama umarım bu onlara kalmaz .
2.webp


3.webp
 
Son düzenleme:
Bu nasıl bir acemliktir arkadaş. yaptıkları düzeneği gerçekten böyle saklayabileceklerini mi sanıyorlar?

Malum (diğer herkes "rascal" yerine malum yazmış diye ben de malum yazayım madem) anticheat sahibi oyunlara şahsen giriş yapmıyorum ben zaten. Bu tarz ekran izleme olayları kulağıma gelmişti daha önceden de.

Fakat .dll'in aldığı bilgileri hardmt2 web adresine yollaması kafamı karıştırdı, onlar da uyanık olabilirler bu duruma. Belki de ticari bir faydaları var bu olayın.

Ve bu işi normalleştirici cahil cahil şeyler yazmayın şu postun altına.

KVKK çok açık arkadaşlar.
Kişilerin hakları vardır. Bir kişi:
  • Hangi verilerinin işlendiğini öğrenebilir,
  • Verilerinin düzeltilmesini isteyebilir,
  • Bazı durumlarda silinmesini talep edebilir,
  • Verilerinin kimlerle paylaşıldığını öğrenebilir.
Bilişim sistemlerinin bu talepleri karşılayabilecek şekilde tasarlanması gerekir.

Bu anticheati kullanan oyunların oyuncuları -ya da direkt hardmt2 oyuncuları- bu işlevlerden haberdar olsa kaçı girer bu oyna? kaçı indirir hatta? Kesinlikle unutulmaması gerekilen bir bulgu bu ve önlem alınıp hatta şikayet edilmeli malum anticheat üreticisi/dağıtıcısı. Emeklerin için seni tebrik ediyorum arkadaşım.
 
Aklı başında bir Metin2 oyuncusunun böyle durumlar yaşamamak için sergilemesi gereken tavır;
IMG_20260622_221437.webp


Ne varsa bizim sonradan görme millette var.
 
Bu nasıl bir acemliktir arkadaş. yaptıkları düzeneği gerçekten böyle saklayabileceklerini mi sanıyorlar?

Malum (diğer herkes "rascal" yerine malum yazmış diye ben de malum yazayım madem) anticheat sahibi oyunlara şahsen giriş yapmıyorum ben zaten. Bu tarz ekran izleme olayları kulağıma gelmişti daha önceden de.

Fakat .dll'in aldığı bilgileri hardmt2 web adresine yollaması kafamı karıştırdı, onlar da uyanık olabilirler bu duruma. Belki de ticari bir faydaları var bu olayın.

Ve bu işi normalleştirici cahil cahil şeyler yazmayın şu postun altına.

KVKK çok açık arkadaşlar.
Kişilerin hakları vardır. Bir kişi:
  • Hangi verilerinin işlendiğini öğrenebilir,
  • Verilerinin düzeltilmesini isteyebilir,
  • Bazı durumlarda silinmesini talep edebilir,
  • Verilerinin kimlerle paylaşıldığını öğrenebilir.
Bilişim sistemlerinin bu talepleri karşılayabilecek şekilde tasarlanması gerekir.

Bu anticheati kullanan oyunların oyuncuları -ya da direkt hardmt2 oyuncuları- bu işlevlerden haberdar olsa kaçı girer bu oyna? kaçı indirir hatta? Kesinlikle unutulmaması gerekilen bir bulgu bu ve önlem alınıp hatta şikayet edilmeli malum anticheat üreticisi/dağıtıcısı. Emeklerin için seni tebrik ediyorum arkadaşım.
Maalesef bu ülkede haklarımızı aramayı bırakalı çok oluyor.Eline sağlık.
 
Metin2 oynadığımda sadece global oyunları oynuyorum, bu tarz şeyler oralarda da var. Bastığın tuşu da ekranını izlemeyi de discordunu takip etmeyi de yapıyorlar. Hatta yazıldığı gibi görsel işleme için kullanılan python kütüphanelerine sahip misin ona da bakıyorlar. Kaç kez tıklıyorsun, yang satmak için belirli sitelere giriyor musun, bilgisayarında ne var hepsine bakıyorlar. Oyunu oynadığım bilgisayarımda hiçbir şey yok, sadece oyun oynuyorum. Finansal işlemler yapmıyorum, bilgisayarımı incelemeleri zoruma gitmiyor çünkü izin verildiğinde insanların 2 client farm limiti olan oyunlarda neler yaptığını çok yakından görebiliyorum. Bilgisayarı izlemelerinin yanlış olduğunu, mümkünse başka çözümler üretilmesi gerektiğine katılıyorum ancak hilecileri durdurdukları için sıfır rahatsızlık duyuyorum. Ha kalkıp şöyle hile yapılabilir böyle methodlar var diye argüman üretilebilir ama bu aylığı 150 liraya olan hileleri alıp oynayan insanların oyunu artık yokedemeyeceğini ve çok küçük bir kitlenin bilgisayarı izlense dahi hile yapabildiği gerçeğini değiştirmiyor.
 
Geri
Üst