Çözüldü Game Src Build Ederken Hata

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

decease39

Üye
Üye
Mesaj
105
Çözümler
3
Beğeni
11
Puan
434
Ticaret Puanı
0
resim_2022-05-05_172128846.png

inputmain.cpp ye eklenecek kod:
//Search int CInputMain::Analyze(LPDESC d, BYTE bHeader, const char * c_pData) and before:

#ifdef ENABLE_CUBE_RENEWAL_WORLDARD
void CInputMain::CubeRenewalSend(LPCHARACTER ch, const char* data)
{
    struct packet_send_cube_renewal * pinfo = (struct packet_send_cube_renewal *) data;
    switch (pinfo->subheader)
    {
        case CUBE_RENEWAL_SUB_HEADER_MAKE_ITEM:
        {

            int index_item = pinfo->index_item;
            int count_item = pinfo->count_item;
            int index_item_improve = pinfo->index_item_improve;

            Cube_Make(ch,index_item,count_item,index_item_improve);
        }
        break;

        case CUBE_RENEWAL_SUB_HEADER_CLOSE:
        {
            Cube_close(ch);
        }
        break;
    }
}
#endif

//Search

/*
        case HEADER_CG_DRAGON_SOUL_REFINE:
            {
                TPacketCGDragonSoulRefine* p = reinterpret_cast <TPacketCGDragonSoulRefine*>((void*)c_pData);
                switch(p->bSubType)
                {
                case DS_SUB_HEADER_CLOSE:
                    ch->DragonSoul_RefineWindow_Close();
                    break;
                case DS_SUB_HEADER_DO_REFINE_GRADE:
                    {
                        DSManager::instance().DoRefineGrade(ch, p->ItemGrid);
                    }
                    break;
                case DS_SUB_HEADER_DO_REFINE_STEP:
                    {
                        DSManager::instance().DoRefineStep(ch, p->ItemGrid);
                    }
                    break;
                case DS_SUB_HEADER_DO_REFINE_STRENGTH:
                    {
                        DSManager::instance().DoRefineStrength(ch, p->ItemGrid);
                    }
                    break;
                }
            }

            break;
*/

// and after:

#ifdef ENABLE_CUBE_RENEWAL_WORLDARD
        case HEADER_CG_CUBE_RENEWAL:
            CubeRenewalSend(ch, c_pData);
            break;
#endif


Hata ssini ekledim bu kodlar da input_main.cpp ye eklemem gereken kodlar yanlış eklemediğimi düşünüyorum fakat hatayı bir türlü çözemedim.
Bu da benim input_main.cpp
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
 
Hocam onu halletik sayende çok sağol fakat şimdi de şöyle bir hata çıktı aklım almıyor çok büyük.
resim_2022-05-05_184144398.png
 
cryptopp luk nasıl bir hata olur ben anlamadım zaten lib olarak işlem gören bir şey.
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst