Çözüldü Game ch1 syserr

Çözüldü 
Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

aykutleee

Üye
Üye
Mesaj
108
Çözümler
5
Beğeni
25
Puan
454
Ticaret Puanı
0
Overfall ofline shop ekledim ve oyundan offline shop butonuna tıklayınca gui geliyor 3saniye sonra oyun giriş ekranına atıyor. Game ch1 syser;
(verdiğim kodlarda çakışma yok)
(kodlarda eksiklik yok)

C++:
SYSERR: Oct 16 21:25:00 :: Process: UNKNOWN HEADER: 215, LAST HEADER: 117(2), REMAIN BYTES: 4, fd: 17
SYSERR: Oct 16 21:26:11 :: Process: UNKNOWN HEADER: 33, LAST HEADER: 117(2), REMAIN BYTES: 4, fd: 17

Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
<<


Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
<<
 
Çözüm
Çözüme nasıl ulaştığınızı yorumunuza dahil ederseniz aynı sorun ile karşılaşan kullanıcılara yardım etmiş olursunuz.
Dosya adı packet_info.cpp ;

[-] önceki sistem ile ilgili kısımlar (varolan) :

C++:
#ifdef __OFFLINE_PRIVATE_SHOP_SYSTEM__
    Set(HEADER_CG_OFFLINE_SHOP, sizeof(TPacketCGOfflineShop), "OfflineShop");
    Set(HEADER_CG_MY_OFFLINE_SHOP, sizeof(TPacketCGMyOfflineShop), "MyOfflineShop");
    Set(HEADER_CG_OFFLINE_SHOP_CHANGE_SHOP_NAME, sizeof(TPacketCGChangeOfflineShopName), "SendChangeOfflineShopName");
#endif
#ifdef __PRIVATE_SHOP_SEARCH_SYSTEM__
    Set(HEADER_CG_SHOP_SEARCH, sizeof(TPacketCGShopSearch), "ShopSearch");
    Set(HEADER_CG_SHOP_SEARCH_SUB, sizeof(TPacketCGShopSearch), "ShopSearchSub")...
Çözüme nasıl ulaştığınızı yorumunuza dahil ederseniz aynı sorun ile karşılaşan kullanıcılara yardım etmiş olursunuz.
 
Çözüme nasıl ulaştığınızı yorumunuza dahil ederseniz aynı sorun ile karşılaşan kullanıcılara yardım etmiş olursunuz.
Dosya adı packet_info.cpp ;

[-] önceki sistem ile ilgili kısımlar (varolan) :

C++:
#ifdef __OFFLINE_PRIVATE_SHOP_SYSTEM__
    Set(HEADER_CG_OFFLINE_SHOP, sizeof(TPacketCGOfflineShop), "OfflineShop");
    Set(HEADER_CG_MY_OFFLINE_SHOP, sizeof(TPacketCGMyOfflineShop), "MyOfflineShop");
    Set(HEADER_CG_OFFLINE_SHOP_CHANGE_SHOP_NAME, sizeof(TPacketCGChangeOfflineShopName), "SendChangeOfflineShopName");
#endif
#ifdef __PRIVATE_SHOP_SEARCH_SYSTEM__
    Set(HEADER_CG_SHOP_SEARCH, sizeof(TPacketCGShopSearch), "ShopSearch");
    Set(HEADER_CG_SHOP_SEARCH_SUB, sizeof(TPacketCGShopSearch), "ShopSearchSub");
    Set(HEADER_CG_SHOP_SEARCH_BUY, sizeof(TPacketCGShopSearchBuy), "ShopSearchBuy");
#endif
#if defined(__NEW_PRIVATE_SHOP_SEARCH_SYSTEM__)
    Set(HEADER_CG_NEW_SHOP_SEARCH, sizeof(TPacketCGNewShopSearch), "NewShopSearch");
#endif

C++:
#ifdef __OFFLINE_PRIVATE_SHOP_SYSTEM__
    Set(HEADER_GG_REMOVE_OFFLINE_SHOP, sizeof(TPacketGGRemoveOfflineShop), "RemoveOfflineShop");
    Set(HEADER_GG_CHANGE_OFFLINE_SHOP_TIME, sizeof(TPacketGGChangeOfflineShopTime), "ChangeOfflineShopTime");
    Set(HEADER_GG_OFFLINE_SHOP_OPEN_PANEL, sizeof(TPacketGGOpenOffShopPanel), "LoadOfflineShopPanelData");
    Set(HEADER_GG_OFFLINE_SHOP_ADD_ITEM, sizeof(TPacketGGAddOfflineShopItem), "AddOfflineShopItemData");
    Set(HEADER_GG_OFFLINE_SHOP_REMOVE_ITEM, sizeof(TPacketGGRemoveOfflineShopItem), "RemoveOfflineShopItemData");
    Set(HEADER_GG_OFFLINE_SHOP_CLOSE_SHOP, sizeof(TPacketGGOfflineShopClose), "CloseOfflineShopData");
    Set(HEADER_GG_OFFLINE_SHOP_CHANGE_NAME, sizeof(TPacketGGOfflineShopChangeName), "ChangeOfflineShopName");
    Set(HEADER_GG_OFFLINE_SHOP_ADVISE_PLAYER, sizeof(TPacketGGOfflineShopAdviseOwnerSell), "ReloadOfflineShopMoney");
    Set(HEADER_GG_OFFLINE_SHOP_CHANGE_ITEM_PRICE, sizeof(TPacketGGChangeOfflineShopItemPrice), "ChangeOfflineShopItemPrice");
#endif

[+] sonraki sistem ile ilgili olan kısımlar (düzeltilmiş) :

C++:
#ifdef __OFFLINE_PRIVATE_SHOP_SYSTEM__
    Set(HEADER_CG_OFFLINE_SHOP, sizeof(TPacketCGOfflineShop), "OfflineShop", true);
    Set(HEADER_CG_MY_OFFLINE_SHOP, sizeof(TPacketCGMyOfflineShop), "MyOfflineShop", true);
    Set(HEADER_CG_OFFLINE_SHOP_CHANGE_SHOP_NAME, sizeof(TPacketCGChangeOfflineShopName), "SendChangeOfflineShopName", true);
#endif
#ifdef __PRIVATE_SHOP_SEARCH_SYSTEM__
    Set(HEADER_CG_SHOP_SEARCH, sizeof(TPacketCGShopSearch), "ShopSearch", true);
    Set(HEADER_CG_SHOP_SEARCH_SUB, sizeof(TPacketCGShopSearch), "ShopSearchSub", true);
    Set(HEADER_CG_SHOP_SEARCH_BUY, sizeof(TPacketCGShopSearchBuy), "ShopSearchBuy", true);
#endif
#if defined(__NEW_PRIVATE_SHOP_SEARCH_SYSTEM__)
    Set(HEADER_CG_NEW_SHOP_SEARCH, sizeof(TPacketCGNewShopSearch), "NewShopSearch", true);
#endif

C++:
#ifdef __OFFLINE_PRIVATE_SHOP_SYSTEM__
    Set(HEADER_GG_REMOVE_OFFLINE_SHOP, sizeof(TPacketGGRemoveOfflineShop), "RemoveOfflineShop",        false);
    Set(HEADER_GG_CHANGE_OFFLINE_SHOP_TIME, sizeof(TPacketGGChangeOfflineShopTime), "ChangeOfflineShopTime",        false);
    Set(HEADER_GG_OFFLINE_SHOP_OPEN_PANEL, sizeof(TPacketGGOpenOffShopPanel), "LoadOfflineShopPanelData",        false);
    Set(HEADER_GG_OFFLINE_SHOP_ADD_ITEM, sizeof(TPacketGGAddOfflineShopItem), "AddOfflineShopItemData",        false);
    Set(HEADER_GG_OFFLINE_SHOP_REMOVE_ITEM, sizeof(TPacketGGRemoveOfflineShopItem), "RemoveOfflineShopItemData",        false);
    Set(HEADER_GG_OFFLINE_SHOP_CLOSE_SHOP, sizeof(TPacketGGOfflineShopClose), "CloseOfflineShopData",        false);
    Set(HEADER_GG_OFFLINE_SHOP_CHANGE_NAME, sizeof(TPacketGGOfflineShopChangeName), "ChangeOfflineShopName",        false);
    Set(HEADER_GG_OFFLINE_SHOP_ADVISE_PLAYER, sizeof(TPacketGGOfflineShopAdviseOwnerSell), "ReloadOfflineShopMoney",        false);
    Set(HEADER_GG_OFFLINE_SHOP_CHANGE_ITEM_PRICE, sizeof(TPacketGGChangeOfflineShopItemPrice), "ChangeOfflineShopItemPrice",        false);
#endif

İlgili dosyaya ulaşmak için
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
tıkla.
 
Çözüm
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst