teşekkür ederim hocam mantıklı aslında ben kendimi geliştirmek için bunu yapmayı tercih ediyorumçok uzun bir sistem ama dilersen ufak bir kod blogu ile örnek veriyorum lv sınırı oyununda 99 sen +30 şampiyon olmasını istiyorsan 129lv sınırına çekiyorsun oyunu 99lv den sonra clientde ufak eklediğin kod sayesinde 1-2-3 diye gidiyor
// Client/UserInterface/InstanceBaseEffect.cpp içinde şu komutu aratın;teşekkür ederim hocam mantıklı aslında ben kendimi geliştirmek için bunu yapmayı tercih ediyorum
void CInstanceBase::UpdateTextTailLevel(DWORD level)
{
D3DXCOLOR s_kLevelColor;
char szText[256];
if (level > 120) {
int adjustedLevel = level - 120;
s_kLevelColor = D3DXCOLOR(135.0f/255.0f, 206.0f/255.0f, 235.0f/255.0f, 1.0f);
sprintf(szText, "Lv +%d", adjustedLevel);
} else {
s_kLevelColor = D3DXCOLOR(152.0f/255.0f, 255.0f/255.0f, 51.0f/255.0f, 1.0f);
sprintf(szText, "Lv %d", level);
}
CPythonTextTail::Instance().AttachLevel(GetVirtualID(), szText, s_kLevelColor);
}
Aslında her 5seviye için ayrı bir Rank ve renk eklense harika olurdu. Hatta sistemi hafif değişip filesime eklesem görselleri günlüğüme eklerim.// Client/UserInterface/InstanceBaseEffect.cpp içinde şu komutu aratın;
// CInstanceBase::UpdateTextTailLevel(DWORD level) ve değiştirin:
ben bunu 120 seviye dedim oyun lv sınırını da 150 yaptım 120 den sonra 1 2 3 diye gidiyorKod:void CInstanceBase::UpdateTextTailLevel(DWORD level) { D3DXCOLOR s_kLevelColor; char szText[256]; if (level > 120) { int adjustedLevel = level - 120; s_kLevelColor = D3DXCOLOR(135.0f/255.0f, 206.0f/255.0f, 235.0f/255.0f, 1.0f); sprintf(szText, "Lv +%d", adjustedLevel); } else { s_kLevelColor = D3DXCOLOR(152.0f/255.0f, 255.0f/255.0f, 51.0f/255.0f, 1.0f); sprintf(szText, "Lv %d", level); } CPythonTextTail::Instance().AttachLevel(GetVirtualID(), szText, s_kLevelColor); }
// Client/UserInterface/InstanceBaseEffect.cpp içinde şu komutu aratın;
// CInstanceBase::UpdateTextTailLevel(DWORD level) ve değiştirin:
ben bunu 120 seviye dedim oyun lv sınırını da 150 yaptım 120 den sonra 1 2 3 diye gidiyorKod:void CInstanceBase::UpdateTextTailLevel(DWORD level) { D3DXCOLOR s_kLevelColor; char szText[256]; if (level > 120) { int adjustedLevel = level - 120; s_kLevelColor = D3DXCOLOR(135.0f/255.0f, 206.0f/255.0f, 235.0f/255.0f, 1.0f); sprintf(szText, "Lv +%d", adjustedLevel); } else { s_kLevelColor = D3DXCOLOR(152.0f/255.0f, 255.0f/255.0f, 51.0f/255.0f, 1.0f); sprintf(szText, "Lv %d", level); } CPythonTextTail::Instance().AttachLevel(GetVirtualID(), szText, s_kLevelColor); }
Bu değişiklik yeterli oluyor mu bir görsel ekleme şansınız varmı ?// Client/UserInterface/InstanceBaseEffect.cpp içinde şu komutu aratın;
// CInstanceBase::UpdateTextTailLevel(DWORD level) ve değiştirin:
ben bunu 120 seviye dedim oyun lv sınırını da 150 yaptım 120 den sonra 1 2 3 diye gidiyorKod:void CInstanceBase::UpdateTextTailLevel(DWORD level) { D3DXCOLOR s_kLevelColor; char szText[256]; if (level > 120) { int adjustedLevel = level - 120; s_kLevelColor = D3DXCOLOR(135.0f/255.0f, 206.0f/255.0f, 235.0f/255.0f, 1.0f); sprintf(szText, "Lv +%d", adjustedLevel); } else { s_kLevelColor = D3DXCOLOR(152.0f/255.0f, 255.0f/255.0f, 51.0f/255.0f, 1.0f); sprintf(szText, "Lv %d", level); } CPythonTextTail::Instance().AttachLevel(GetVirtualID(), szText, s_kLevelColor); }