Yardım FİLESE ŞAMPİYONLUK SEVİYESİ NASIL EKLENİR

Konu sahibi bu konuda soru soruyor. Sorusu ile ilgili bilgisi olanların yanıtlamasını bekliyor.

yunusatis

Üye
Üye
Merhaba arkadaşlar filese şampiyonluk seviyesi eklmek istiyorum nasıl yapabilirim

34355_5262a57e570af60d514e0fb42e1ec9b7.png
 

Dosya Eklentileri

  • 5151.png
    5151.png
    102,9 KB · Gösterim: 43
çok uzun bir sistem ama dilersen ufak bir kod blogu ile örnek veriyorum lv sınırı oyununda 99 sen +30 şampiyon olmasını istiyorsan 129lv sınırına çekiyorsun oyunu 99lv den sonra clientde ufak eklediğin kod sayesinde 1-2-3 diye gidiyor
 
teşekkür ederim hocam mantıklı aslında ben kendimi geliştirmek için bunu yapmayı tercih ediyorum
// Client/UserInterface/InstanceBaseEffect.cpp içinde şu komutu aratın;
// CInstanceBase::UpdateTextTailLevel(DWORD level) ve değiştirin:
Kod:
void CInstanceBase::UpdateTextTailLevel(DWORD level)
{
    D3DXCOLOR s_kLevelColor;
    char szText[256];
    if (level > 120) {
        int adjustedLevel = level - 120;
        s_kLevelColor = D3DXCOLOR(135.0f/255.0f, 206.0f/255.0f, 235.0f/255.0f, 1.0f);
        sprintf(szText, "Lv +%d", adjustedLevel);
    } else {
        s_kLevelColor = D3DXCOLOR(152.0f/255.0f, 255.0f/255.0f, 51.0f/255.0f, 1.0f);
        sprintf(szText, "Lv %d", level);
    }
    CPythonTextTail::Instance().AttachLevel(GetVirtualID(), szText, s_kLevelColor);
}
ben bunu 120 seviye dedim oyun lv sınırını da 150 yaptım 120 den sonra 1 2 3 diye gidiyor
 
// Client/UserInterface/InstanceBaseEffect.cpp içinde şu komutu aratın;
// CInstanceBase::UpdateTextTailLevel(DWORD level) ve değiştirin:
Kod:
void CInstanceBase::UpdateTextTailLevel(DWORD level)
{
    D3DXCOLOR s_kLevelColor;
    char szText[256];
    if (level > 120) {
        int adjustedLevel = level - 120;
        s_kLevelColor = D3DXCOLOR(135.0f/255.0f, 206.0f/255.0f, 235.0f/255.0f, 1.0f);
        sprintf(szText, "Lv +%d", adjustedLevel);
    } else {
        s_kLevelColor = D3DXCOLOR(152.0f/255.0f, 255.0f/255.0f, 51.0f/255.0f, 1.0f);
        sprintf(szText, "Lv %d", level);
    }
    CPythonTextTail::Instance().AttachLevel(GetVirtualID(), szText, s_kLevelColor);
}
ben bunu 120 seviye dedim oyun lv sınırını da 150 yaptım 120 den sonra 1 2 3 diye gidiyor
Aslında her 5seviye için ayrı bir Rank ve renk eklense harika olurdu. Hatta sistemi hafif değişip filesime eklesem görselleri günlüğüme eklerim.
 
çok teşekkür ederim
// Client/UserInterface/InstanceBaseEffect.cpp içinde şu komutu aratın;
// CInstanceBase::UpdateTextTailLevel(DWORD level) ve değiştirin:
Kod:
void CInstanceBase::UpdateTextTailLevel(DWORD level)
{
    D3DXCOLOR s_kLevelColor;
    char szText[256];
    if (level > 120) {
        int adjustedLevel = level - 120;
        s_kLevelColor = D3DXCOLOR(135.0f/255.0f, 206.0f/255.0f, 235.0f/255.0f, 1.0f);
        sprintf(szText, "Lv +%d", adjustedLevel);
    } else {
        s_kLevelColor = D3DXCOLOR(152.0f/255.0f, 255.0f/255.0f, 51.0f/255.0f, 1.0f);
        sprintf(szText, "Lv %d", level);
    }
    CPythonTextTail::Instance().AttachLevel(GetVirtualID(), szText, s_kLevelColor);
}
ben bunu 120 seviye dedim oyun lv sınırını da 150 yaptım 120 den sonra 1 2 3 diye gidiyor
 
// Client/UserInterface/InstanceBaseEffect.cpp içinde şu komutu aratın;
// CInstanceBase::UpdateTextTailLevel(DWORD level) ve değiştirin:
Kod:
void CInstanceBase::UpdateTextTailLevel(DWORD level)
{
    D3DXCOLOR s_kLevelColor;
    char szText[256];
    if (level > 120) {
        int adjustedLevel = level - 120;
        s_kLevelColor = D3DXCOLOR(135.0f/255.0f, 206.0f/255.0f, 235.0f/255.0f, 1.0f);
        sprintf(szText, "Lv +%d", adjustedLevel);
    } else {
        s_kLevelColor = D3DXCOLOR(152.0f/255.0f, 255.0f/255.0f, 51.0f/255.0f, 1.0f);
        sprintf(szText, "Lv %d", level);
    }
    CPythonTextTail::Instance().AttachLevel(GetVirtualID(), szText, s_kLevelColor);
}
ben bunu 120 seviye dedim oyun lv sınırını da 150 yaptım 120 den sonra 1 2 3 diye gidiyor
Bu değişiklik yeterli oluyor mu bir görsel ekleme şansınız varmı ?
 
Geri