emojilerin fazlalaştırılması

  • Konuyu açan Konuyu açan hasanmacit
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 8
  • Gösterim Gösterim 1K

hasanmacit

Süper Üye
Süper Üye
Geliştirici
Yardımsever Üye
Emekli Üye
Editör
Mesaj
5.932
Çözümler
250
Beğeni
7.691
Puan
6.350
Ticaret Puanı
7
daha kullanılabilir bir sürü ifade var 6 tane yetmiyor fazla emoji koyulamaz mı oraya ?
 
Çözüm
Anladım. Aslında telefonlarda mevcut olarak bulunan emojileri forum yazılımı destekliyor ancak bunun için sistemde ayarlamalar yapmamız gerekiyor. Şuanda yer alan ifadeler karakterden resime çevriliyor. Emojiler ise font oluyor. Önümüzdeki süreçte bu özelliği aktif edebiliriz
Bunun gibi mi
 

Dosya Eklentileri

  • Adsız.webp
    Adsız.webp
    106,9 KB · Gösterim: 260
Anladım. Aslında telefonlarda mevcut olarak bulunan emojileri forum yazılımı destekliyor ancak bunun için sistemde ayarlamalar yapmamız gerekiyor. Şuanda yer alan ifadeler karakterden resime çevriliyor. Emojiler ise font oluyor. Önümüzdeki süreçte bu özelliği aktif edebiliriz
 
Çözüm
Anladım. Aslında telefonlarda mevcut olarak bulunan emojileri forum yazılımı destekliyor ancak bunun için sistemde ayarlamalar yapmamız gerekiyor. Şuanda yer alan ifadeler karakterden resime çevriliyor. Emojiler ise font oluyor. Önümüzdeki süreçte bu özelliği aktif edebiliriz
Serverimde kullandığım emojileri seninle paylaşabilirim :D

Adsız222.webp
 
Son düzenleme:
Geri
Üst