Yardım Düşme ayarlanması hk.

Konu sahibi bu konuda soru soruyor. Sorusu ile ilgili bilgisi olanların yanıtlamasını bekliyor.

sevkot5

Üye
Üye
Mesaj
26
Çözümler
2
Beğeni
7
Puan
655
Ticaret Puanı
0
Merhabalar,

Event ayışığı canavarlardan düşüyor. O canavarlar yerine metin taslarindan düşsün istiyorum. Kodları nedir ?
 
Filesinizde ayışığı eventi quest olarak mı ayarlı?
 
Filesinizde ayışığı eventi quest olarak mı ayarlı?

quest event_sistemi begin
state start begin
when letter with pc.is_gm() begin
send_letter("Yönetim Paneli")
end
when button or info begin
say_white("Yönetim Paneli")
local event_name = event_sistemi.EventList(0)
local event_flag = event_sistemi.EventList(1)
local confirm = select("Etkinlikler ", "İptal ")
if confirm == 2 then
return
send_letter("Yönetim Paneli")
end
if confirm == 1 then
say_white("Yönetim Paneli -> Etkinlikler: ")
say_reward("Ne yapmak istiyorsun? ")
local confirm = select("Aktif Etkinlikler ", "Etkinlik Başlat ", "Otomatik Etkinlik", "İptal ")
if confirm == 4 then
return
send_letter("Yönetim Paneli")
end
if confirm == 1 then
say_size(350,350)
say_white("Yönetim Paneli -> Aktif Etkinlikler: ")
local event_name_list = {}
local event_flag_list = {}
for i=1, table.getn(event_flag) do
if event_flag == "auto_event" then
break
end
if game.get_event_flag(event_flag) == 1 then
table.insert(event_name_list, event_name)
table.insert(event_flag_list, event_flag)
end
end
if table.getn(event_name_list) == 0 then
say_reward("Aktif etkinlik bulunmuyor.")
return
end
say_reward("Bitirmek istediğin etkinliği seç.")
table.insert(event_name_list, "İptal")
local list = select_table(event_name_list)
if list == table.getn(event_name_list)then
return
send_letter("Yönetim Paneli")
end
say_white("Yönetim Paneli -> Aktif Etkinlikler: ")
say_white(event_name_list
  • .." kapatıyorsun.")
    say_reward("Devam etmek istediğine eminmisin? ")
    local confirm = select("Evet ", "Hayır ")
    if confirm == 2 then
    return
    send_letter("Yönetim Paneli")
    end
    event_sistemi.EventSys(0, event_name_list
    • , event_flag_list
      • )
        send_letter("Yönetim Paneli")
        elseif confirm == 2 then
        say_size(350,350)
        say_white("Yönetim Paneli -> Etkinlik Başlat: ")
        local event_name_list = {}
        local event_flag_list = {}
        for i=1, table.getn(event_flag) do
        if event_flag == "auto_event" then
        break
        end
        if game.get_event_flag(event_flag) == 0 then
        table.insert(event_name_list, event_name)
        table.insert(event_flag_list, event_flag)
        end
        end
        if table.getn(event_name_list) == 0 then
        say_reward("Etkinliklerin hepsi zaten aktif.")
        return
        end
        say_reward("Başlatmak istediğin etkinliği seç.")
        table.insert(event_name_list, "İptal")
        local list = select_table(event_name_list)
        if list == table.getn(event_name_list)then
        return
        send_letter("Yönetim Paneli")
        end
        say_white("Yönetim Paneli -> Etkinlik Başlat: ")
        say_white(event_name_list
        • .." başlatıyorsun.")
          say_reward("Devam etmek istediğine eminmisin? ")
          local confirm = select("Evet ", "Hayır ")
          if confirm == 2 then
          return
          send_letter("Yönetim Paneli")
          end
          event_sistemi.EventSys(1, event_name_list
          • , event_flag_list
            • )
              send_letter("Yönetim Paneli")
              elseif confirm == 3 then
              say_white("Yönetim Paneli -> Otomatik Etkinlik: ")
              say_reward("Ne yapmak istiyorsun? ")
              local confirm = select("Etkinlikleri Başlat ", "Etkinlikleri Bitir ", "İptal")
              if confirm == 3 then
              return
              send_letter("Yönetim Paneli")
              end
              if confirm == 1 then
              if game.get_event_flag("auto_event") == 1 then
              say_white("Yönetim Paneli -> Otomatik Etkinlik: ")
              say_reward("Otomatik etkinlik sistemi zaten aktif.")
              return
              send_letter("Yönetim Paneli")
              end
              say_white("Etkinlikleri otomatik olarak başlatıyorsun. ")
              say_reward("Devam etmek istediğine eminmisin? ")
              local confirm = select("Evet ", "Hayır ")
              if confirm == 2 then
              return
              send_letter("Yönetim Paneli")
              end
              game.set_event_flag("auto_event",1)
              clear_server_timer("auto_event")
              server_loop_timer("auto_event",1)
              elseif confirm == 2 then
              say_white("Otomatik etkinlikleri kapatıyorsun. ")
              say_reward("Devam etmek istediğine eminmisin? ")
              local confirm = select("Evet ", "Hayır ")
              if confirm == 2 then
              return
              send_letter("Yönetim Paneli")
              end
              game.set_event_flag("auto_event",0)
              clear_server_timer("auto_event")
              end
              send_letter("Yönetim Paneli")
              end
              end
              end
              -- Server To Client
              when login begin
              event_flag = event_sistemi.EventList(1)
              event_name = event_sistemi.EventList(0)
              for i=1, table.getn(event_flag) do
              if event_flag == "auto_event" then
              if game.get_event_flag("auto_event") == 1 then
              for j=1, 7 do
              auto_event_setting = event_sistemi.EventList(2)
              if j == 7 then
              cmdchat("EventSys auto_event|"..tostring(j-1).."|"..auto_event_setting[0][5].."|"..auto_event_setting[0][6].."|"..auto_event_setting[0][3].."|")
              else
              cmdchat("EventSys auto_event|"..tostring(j-1).."|"..auto_event_setting[j][5].."|"..auto_event_setting[j][6].."|"..auto_event_setting[j][3].."|")
              end
              end
              end
              end
              if event_flag != "auto_event" and game.get_event_flag(event_flag) == 1 then
              notice(event_name.."aktif!")
              notice("Gerekli bilgileri sağ üstteki event penceresinden alabilirsiniz.")
              cmdchat("EventSys event|"..event_flag.."|")
              end
              end
              end
              -- Server To Client End
              -- Event Timer
              when auto_event.server_timer begin
              auto_event_setting = event_sistemi.EventList(2)
              local day = tonumber(os.date("%w"))
              local time = tostring(os.date("%X"))
              if auto_event_setting[day][1] == time then
              event_sistemi.EventSys(1, auto_event_setting[day][4], auto_event_setting[day][3])
              elseif auto_event_setting[day][2] == time then
              event_sistemi.EventSys(0, auto_event_setting[day][4], auto_event_setting[day][3])
              end
              end
              -- Event Timer End
              -- Item Drop
              when kill with not npc.is_pc() begin
              event_flag = event_sistemi.EventList(1)
              event_setting = event_sistemi.EventList(3)
              for i=1, table.getn(event_flag) do
              if event_flag != "kostum" and event_flag != "auto_event" and "sertifika" != event_flag and "kuzeykutusu" != event_flag and game.get_event_flag(event_flag) == 1 then
              if npc.get_level() >= pc.get_level() - 10 then
              if event_setting[event_flag][1] >= number(1, 150) then
              game.drop_item_with_ownership(number(event_setting[event_flag][2],event_setting[event_flag][3]), 1)
              end
              end
              end
              end
              end
              --Futbol topu
              when 50096.use begin
              syschat("Futbol topunu yalnızca Altın Futbol Topu iken acabilirsin.")
              syschat("Altın Futbol Topuna dönüştürmek için gereken Futbol Topu miktarı: 20")
              end

              when 50096.pick with pc.count_item(50096) >= 20 begin
              pc.remove_item(50096, 20)
              pc.give_item2(50265)
              end
              --Futbol topu
              --Kostüm
              when 8006.kill or 8007.kill or 8008.kill or 8009.kill or
              8010.kill or 8011.kill or 8012.kill or 8013.kill or
              8014.kill or 8024.kill or 8025.kill or 8026.kill or
              8027.kill or 8051.kill or 8052.kill or 8053.kill or
              8054.kill or 8055.kill or 8056.kill or 8057.kill or
              8058.kill with game.get_event_flag("kostum") == 1 begin
              local plvl = pc.get_level()
              local mlvl
              local chance = number(1,10)
              local vnumlist_m = {31956}
              local vnumlist_w = {31957}
              local drop = number(1,1)
              if npc.get_race() < 8015 then
              mlvl = (npc.get_race()-8000)*5
              else
              mlvl = (npc.get_race()-8009)*5
              end
              if mlvl-plvl >= -10 then
              if chance*10 == 100 then
              if pc.get_sex() == 1 then
              game.drop_item_with_ownership(vnumlist_w[drop],1)
              else
              game.drop_item_with_ownership(vnumlist_m[drop],1)
              end
              end
              end
              end
              --Kostüm

              --Sertifika
              when 691.kill or 791.kill or 792.kill or 1192.kill or 1304.kill or
              1901.kill or 2091.kill or 2191.kill or 2206.kill or 2306.kill or
              2595.kill or 2596.kill or 3090.kill or 3091.kill or 3190.kill or
              3191.kill or 3290.kill or 3291.kill or 3390.kill or 3391.kill or
              3490.kill or 3491.kill or 3590.kill or 3591.kill or 3595.kill or
              3596.kill or 3690.kill or 3691.kill or 3790.kill or 3791.kill or
              3890.kill or 3891.kill or 3901.kill or 3902.kill or 3903.kill or
              3904.kill or 3905.kill or 3906.kill or 8001.kill or 8002.kill or
              8003.kill or 8004.kill or 8005.kill or 8006.kill or 8007.kill or
              8008.kill or 8009.kill or 8010.kill or 8011.kill or 8012.kill or
              8013.kill or 8014.kill or 8024.kill or 8025.kill or 8026.kill or
              8027.kill or 8051.kill or 8052.kill or 8053.kill or 8054.kill or
              8055.kill or 8056.kill with game.get_event_flag("sertifika") == 1 and not npc.is_pc() begin
              local event_setting = event_sistemi.EventList(3)
              if npc.get_level() >= pc.get_level() - 10 then
              if event_setting["sertifika"][1] >= number(1, 100) then
              local random_ = number(event_setting["sertifika"][2],event_setting["sertifika"][3])
              notice(""..item_name(random_).." buldum! ")
              game.drop_item_with_ownership(random_, 1)
              end
              end
              end
              --Sertifika

              --Kuzey Kutusu
              when 691.kill or 791.kill or 792.kill or 1192.kill or 1304.kill or
              1901.kill or 2091.kill or 2191.kill or 2206.kill or 2306.kill or
              2595.kill or 2596.kill or 3090.kill or 3091.kill or 3190.kill or
              3191.kill or 3290.kill or 3291.kill or 3390.kill or 3391.kill or
              3490.kill or 3491.kill or 3590.kill or 3591.kill or 3595.kill or
              3596.kill or 3690.kill or 3691.kill or 3790.kill or 3791.kill or
              3890.kill or 3891.kill or 3901.kill or 3902.kill or 3903.kill or
              3904.kill or 3905.kill or 3906.kill or 8001.kill or 8002.kill or
              8003.kill or 8004.kill or 8005.kill or 8006.kill or 8007.kill or
              8008.kill or 8009.kill or 8010.kill or 8011.kill or 8012.kill or
              8013.kill or 8014.kill or 8024.kill or 8025.kill or 8026.kill or
              8027.kill or 8051.kill or 8052.kill or 8053.kill or 8054.kill or
              8055.kill or 8056.kill with game.get_event_flag("kuzeykutusu") == 1 and not npc.is_pc() begin
              local event_setting = event_sistemi.EventList(3)
              if npc.get_level() >= pc.get_level() - 10 then
              if event_setting["kuzeykutusu"][1] >= number(1, 350) then
              local random_ = number(event_setting["kuzeykutusu"][2],event_setting["kuzeykutusu"][3])
              notice(""..item_name(random_).." buldum! ")
              game.drop_item_with_ownership(random_, 1)
              end
              end
              end
              --Kuzey Kutusu
              -- Item Drop End
              --Function
              function EventList(type)
              event_list = {
              [0] = {"Ayışığı Etkinliği ", "Futbol Topu Etkinliği ", "Paskalya Etkinliği ", "Kostüm Etkinliği ", "Okey Etkinliği ", "Sertifika Etkinliği ", "Kuzey Kutusu Etkinliği "},
              [1] = {"ayisigi", "futboltopu", "paskalya", "kostum", "okey", "sertifika", "kuzeykutusu", "auto_event"},
              [2] = { [0] = {"20:00:00", "22:00:00", "kuzeykutusu", "Kuzey Kutusu Etkinliği ", "20:00", "22:00"},--Pazar
              [1] = {"20:00:00", "22:00:00", "ayisigi", "Ayışığı Etkinliği ", "20:00", "22:00"},
              [2] = {"20:00:00", "22:00:00", "futboltopu", "Futbol Topu Etkinliği ", "20:00", "22:00"},
              [3] = {"20:00:00", "22:00:00", "paskalya", "Paskalya Etkinliği ", "20:00", "22:00"},
              [4] = {"20:00:00", "22:00:00", "kostum", "Kostüm Etkinliği ", "20:00", "22:00"},
              [5] = {"20:00:00", "22:00:00", "okey", "Okey Etkinliği ", "20:00", "22:00"},
              [6] = {"20:00:00", "22:00:00", "sertifika", "Sertifika Etkinliği ", "20:00", "22:00"}, },
              [3] = { ["ayisigi"] = {2, 50011, 50011},
              ["futboltopu"] = {2, 50096, 50096},
              ["paskalya"] = {5, 50160, 50179},
              ["okey"] = {3, 79505, 79505},
              ["sertifika"] = {1, 52701, 52705},
              ["kuzeykutusu"] = {1, 38057, 38057},}, }
              return event_list[type]
              end
              function EventSys(type_, event_name, event_flag)
              if type_ == 1 then
              notice_all(event_name.." başladı!")
              notice_all("Gerekli bilgileri sağ üstteki event penceresinden alabilirsiniz.")
              game.set_event_flag(event_flag,1)
              else
              notice_all(event_name.." sona erdi!")
              notice_all("Yönetim ekibi iyi oyunlar diler.")
              game.set_event_flag(event_flag,0)
              end
              end
              --Function End
              end
              end
 
Geri
Üst